Wat je even kwijt wilt #22

Ik ben naar de supermarkt gegaan :see_no_evil: eet morgen wel korma

2 likes

Ik krijg echt een kick van het verkopen en op de post doen van kleding en dan geld ontvangen hahah. Doe er ook leuke briefjes bij :grin:
heb laatst mijn kleding al uitgezocht Maar ben steeds op zoek naar meer? straks houd ik niks meer over

3 likes

Wat voor recept gebruik jij?

Spaghetti, een ei, vega spekjes van de ap, peterselie, peper, knoflook en parmezaanse kaas want er was geen grana padano

Omg zo’n zin in

1 like

Ik zag net dat er in spanje een jongen een hoge boete heeft gekregen nadat hij een prank uit haalde met een zwerver. Vind het zo terecht ben die pranks echt beu zo stom dat mensen rijk worden met andere voor de gek houden. En al helemaal zielig dat je dan een zwerver gaat pranken. ( Hij gaf de zwerver oreo koekjes met tandpasta ipv die creme de zwerver moest overgeven enzo vet sneu) Lof spanje nu nog meer.

8 likes

Vet sneu! :rage:

1 like

Ullg echt al die pranks mogen van mij part verboden worden. Als je dan geld verdient met debiele filmpjes maak dan goede content.

Kun je verse pastasauzen van de Albert Heijn invriezen? Zijn ze daarna nog lekker?

Ik ga morgen voor het eerst in 3 jaar naar de (nieuwe) tandarts. Ik vond de afgelopen jaren dat ik telkens een goed excuus had om niet te gaan, want onzin was. En nu moet ik.

Ik ben niet bang ofzo, niet voor pijn tenminste, maar toch vind ik het spannend en moet mijn man mee anders ga ik niet.
En uitgerekend vandaag begint mijn kies pijn te doen :cry:

1 like

Hmm goeie! Bedankt voor je berichtje, het helpt!

1 like

Mijn kies is vandaag getrokken en het was gewoon vreselijk? Dat is die kies waar ik het eerder over heb gehad die ontzettend onstoken was langdurig. Hierdoor werkte de verdoving ook niet goed en de tandarts wilde stoppen met trekken maar ik vroeg het haar af te maken want die etterkies kon ook niet meer te lang zitten. Toen ze de kies eruit haalde was hij ook helemaal kapot + er zat nog allemaal ontstekingsweefsel (heet dit zo, is dit een ding?) rond de wortel. Zo smerig. Zoveel pijn, maar ik ben heel blij dat het eruit is.

1 like

Auw dit klinkt zo pijnlijk! Gelukkig is die er nu uit en hoop voor je dat het snel heelt!

1 like

Ja het is nog steeds geplakt. Over 2 weken krijg ik daar een wortelkanaalbehandeling en gaan ze hem “mooi” maken. Lief dat je ernaar vraagt, dankje!

@Otzi volgens mij zag ik je net bij Pathe! Kan dat?

1 like

:fearful::fearful: nu begin ik te zweten, heb ook een ontsteking bij een kies en krijg eind deze maand een nieuwe wortelkanaalbehandeling. Mag toch hopen dat de verdoving werkt!

OMG dit soort berichten :flushed:

Bij mij werkt het normaal ook hoor, ook bij extremere ontsteking! Maar deze ontsteking zit er al een half jaar en echt heel diep, dat ik gewoon een mega gezwel in mijn mond had. Het komt vast goed met de verdoving van je wortelkanaalbehandeling, ik be gewoon altijd een geval apart!

Hoe voorkom je dat je ei roerei wordt in de carbonara #asking for a friend

Gisteren dacht ik een oude bekende te zien en ik twijfelde zo erg om hem aan te spreken, toch maar niet gedaan maar ik kan dan niet loslaten of hij het wel of niet was dus ik stuurde hem toen straks een berichtje van yo zag ik jou nou of was het iemand anders? Het was dus iemand anders, einde gesprek ook.

Maar nu voel ik me meteen schuldig tegenover mijn vriend alsof ik hem bedrieg ofzo, slaat echt nergens op want ik doe niks verkeerd maar zo voelt het wel. :face_with_raised_eyebrow: