Wat je even kwijt wilt #22

Is het een ex waar je ooit gevoelens voor had?

Oké :sweat_smile: Wel fijn dat ie eruit is! Ik heb nu wel een bult boven mijn kies maar nog geen enorm gezwel haha

1 like

Ohja dat stond ook in het recept maar dat vond ~my friend~ te veel moeite

11 likes

Oeeh ik moet het even kwijt! Maar ga een weekend weg binnenkort, geen zin in een hostel. En bedacht ineens: laat ik eens couchsurfen proberen. Lijkt me super vet!

1 like

Ex niet, maar gevoelens wel ja.

Ik trakteer morgen chocoladetaart voor mijn verjaardag en mijn hele huis ruikt naar chocola :heart_eyes:

5 likes

ik heb er wss wel een over idd, krijg ze hopelijk morgen binnen :blush: Welke maat heb je nodig?

(Iets met per ongeluk een maat twee ipv een te bestellen :sweat_smile:)

Ik wil graag weten waar dit over gaat :raising_hand_woman:t2:

Zo lekker, het liefst eet ik pannenkoeken alleen maar koud (met kaas)!

1 like

Hahaha dat mot ik niet.

Ik vind koude pannenkoeken trouwens zo mogelijk nog lekkerder dan warme

Hahaha ik ken dit fragment helemaal niet, zouden die mensen zelf niet horen wat voor onzin ze staan te vertellen

1 like

Leuk, ik heb wel goede ervaringen met couchsurfing! Heb je al een host gevonden?

Ik weet niet of iemand de Keynote van Apple kijkt (of net als ik naast haar partner zit die kijkt haha) maar de nieuwe MacPro lijkt echt op een kaasschaaf?!

De pakketbezorger is pas een uur te laat. Hij is 1 keer 4 (!) uur te laat geweest, dus ben benieuwd. Zijn collega is altijd binnen het tijdvak, dus dat snap ik niet. :woman_shrugging:t2: Vorige keer kwam ie om 22:15 aankakken

Door jouw post ging ik even op mn app kijken van post NL had vandaag tussen 1 en 3 een pakket moeten krijgen maar er is vetraging en hij zit niet in het sorteer proces… lekker duidelijk post NL maar was zijn mn jumpsuit en mn zeeman broekje dan he !!

Wat vet! Nee heb net 1 iemand een berichtje gestuurd. Maar beter verstuur ik er een paar, dan is er hopelijk wel 1 host die mij wil hebben.
Heb ooit wel een keer gemeet, maar nooit slapen. Heb je nog goede tips die ik moet weten?

Dat is ook zo fijn. :confused:

1 like

Wat naar :frown: hoe is het nu?

Kwam net een Instagram post voorbij van een reis inspiratie Instagram, eigenlijk alleen maar gereposte foto’s van een land. Hebben ze het voor elkaar gekregen een spon deal te krijgen met dat horloge merk dat met iedereen en je oma een spondealtje sluit. Ben stiekem toch een beetje teleurgesteld :weary:

Yep dat kan zeker! Was naar Godzilla :joy:

1 like