Naaahhhh! Wat een lef. Een baby met een bril is het leukste wat er bestaat.
Haha, het voelde alsof ik een BN’er zag.
Hahaha echt grappig dit. Waar was jij? Haha. En hoe laat was het? Ben nu wel nieuwsgierig of ik jou ook gezien heb. Ik was toch niks weirds aan het doen hoop ik
Aaw, maar dat is ook gewoon heel gemeen. Ook een beetje triest voor een volwassen iemand.
Huh, wie de fuck lacht er nu een baby uit (op een nare manier). Ik snap niet dat je zo kunt zijn hoor. Je baby is vast superschattig met bril.
Ik doe zo m’n best om dat zelfliefde ding voor elkaar te krijgen, maar vandaag is een wat mindere dag en ik krijg het niet voor elkaar om vandaag blij met mezelf te zijn.
Dus dat is ook weer eruit.
En ook @ alle anderen die hebben geduimd en sterkte hebben gewenst: zo lief, dank jullie wel!!
Het gaat niet zo goed. Ze ligt nog steeds op de IC. Ze heeft geen zuurstoftekort, maar ademt te weinig koolstofdioxide uit, waardoor dat is opgehoopt in haar bloed. Ze ligt nog onder narcose en aan de beademing, morgenochtend gaan ze haar wakker maken. Lief dat je er naar vraagt!
Vandaag op werk heeft het me bloed, zweet en tranen gekost om 2 keer een fles bij een nieuwe baby erin te krijgen.
Dus beste ff’ers, als jullie een baby krijgen en je geeft borstvoeding maar je bent van plan om je kind naar een kinderdagverblijf te brengen… Laat je kind dan ook regelmatig uit een fles drinken en niet alleen uit je tiet.
@Ohappyday echt stom!!
Heel veel sterke morgen . Hopelijk is er geen blijvende schade en komt zij er weer helemaal bovenop.
Ik kan het wel vragen aan een vriend van me, hij is syndicus
Wat is dit?
Administratief, financieel en technisch beheer van gebouwen
Wat naar zeg, sterkte!
Jee wat een ellende, sterkte!
Ah shit, hoop dat het snel verbeterd. Ik duim voor jullie. Sterkte
Rond 7 uur, ik stond buiten te bellen haha. En neee, je deed niet weird!
Haha ik vind het ergens een ontzettend grappig idee dat de huisarts die je ingegroeide teennagels verhelpt en plekjes wegsnijdt en je gerust stelt omdat het echt allemaal wel meevalt dan zelf tandartsangst heeft.