Wat je even kwijt wilt #22

Wat naar :frowning: veel sterkte!

1 like

Ik heb een wit kopje op een puistje. Ik hoop dat dit morgen verder gerijpt is en ik kan duwen met resultaat.

2 likes

Jaa en host is gevonden! Zin in!

2 likes

Nog ff een fles water met citroen en gember voor in de ijskast gemaakt. En daarbij in m’n duim gedunschillerd.

M’n vriend is ziek en ik moest 'm wat mailen, dus ik had voor de grap zo’n lelijk beterschap glitterplaatje meegestuurd. Vraagt ie net of ik dat als grapje deed of dat ik dat serieus meende want ‘jij hebt soms zo’n smaak’ :neutral_face:. THANKS HE.

33 likes

Ik wilde het liken, want het lijkt mij echt heel schattig. Maar niet gedaan vanwege het tweede

1 like

Kan iemand me vertellen dat ik geen Marc Jacobs snapshot bag nodig heb, voordat ik stomme dingen ga doen

1 like

Dus, wanneer zet je hem het huis uit :P?

2 likes

Haha gelukkig maar :joy: Stond je buiten of binnen? Probeer het me te herinneren, maar ben meestal zo onoplettend als een stuk spons helaas haha

Het is de zoveelste keer dat de buren in bed liggen en een van hun honden zit te blaffen. Ik vind het echt zielig voor die hond maar snap niet dat ze er zelf niet gek van worden en er niks aan doen.

1 like

Ik zat een beetje omhoog met oppas voor as donderdag dus had m’n beste vriendin gevraagd. Die kon net niet op tijd dus ik wilde het ziekenhuis al gaan afzeggen. Appt haar moeder me net: hoor dat je oppas nodig hebt, breng ze maar hier!

Zo lief♥️ Echt, waar verdien ik die mensen aan?! Ben zo gek op ze haha

37 likes

Je hebt geen Marc Jacobs snapshot bag nodig.

2 likes

Heb vandaag mijn wenkies weer eens geverfd. Moet ik vaker doen. Heb gelijk een zachter gezicht ipv met halve boze wenkies.

7 likes

Mijn koelkast maakt lawaai als hij op temperatuur moet komen, ofja gewoon normaal koelkast geluid maar vind dat zooooo irritant. Ben er echt helemaal op gefocust.

Buiten! Maar je keek ook totaal langs me heen dus ik denk dat je me niet hebt gezien haha!

Die van mij ook en soms echt de hele nacht keihard :face_with_symbols_over_mouth:

27 mei besteld vandaag binnen. Afgelopen 3 keer in de laatste 2 maanden kwam het steeds op de geschatte datum en niet eerder

Oké misschien gaat dit een vaag verhaal worden, maar here we go:

Ik ben eigenaar van een groepschat en daarin zit een meisje dat ramadan doet. Een jongen zei tegen haar ‘eid mubarak’. Een of andere gast vond dat vervelend en wist niet wat het betekende, dus hij begon direct te zeuren: ‘Mag het ook in het Nederlands blabla’.
De jongen die het tegen het meisje zei: ‘Nee, is geheim.’

Komt hij even later in privébericht zeuren:
Hij: “Ja, ik vind het echt respectloos als mensen in een NEDERLANDSE chat Arabisch gaan lopen lullen, en als ik er wat van zeg, wordt er niks aan gedaan blablabla”
Ik: “Haha jeetje, overdrijven is ook een vak of niet? Het betekent gewoon fijn suikerfeest”
Hij, zeer verontwaardigd: “Het is maar wat je overdrijven noemt. Niet iedereen weet wat dat betekent”
Ik zeg: “Dan google je het toch? Sorry hoor, twee woorden kan je moeilijk ‘lullen in het Arabisch’ noemen…”
Hij: “Zou in een NEDERLANDSE groepschat niet hoeven googlen wat er gezegd wordt maar oké”
Ik: “Moeilijk om te accepteren dat Nederland multiculti is hè?”
Hij: “Het is maar wat je multiculti noemt, maarja jij woont in Friesland, zal me verbazen dat jij weet hoe het er in de steden aan toe gaat!”

En even later zegt ie tegen iemand anders (die me een screenshot stuurde): “En die kut van een boer gaat ook nog eens denigrerend doen, man man man.”

Ja hoi, ik kom uit Friesland dus blijkbaar ben ik een boer en wereldvreemd 🙋 en meneer de racist weet ‘t allemaal wel, behalve wat eid mubarak betekent natuurlijk :’)

20 likes

@RupiKaur Misschien heb ik het gemist, maar hoe is het gegaan vandaag? (eigenlijk al gisteren want 00.09uur) :blush:

Ik wil zo’n koelkast met ijsblokjesmachine en waar ook koud water uit komt, maar die moet je aansluiten op een waterleiding lijkt me? Ben echt teleurgesteld want zo’n ding is me droom. Zou bijna de tuinslang door de keuken hangen om zo’n koelkast te kunnen hebben.

2 likes