Ja, daar heb je een aansluiting voor nodig.
Ik zag deze bij Lidl: https://www.lidl-shop.nl/SILVERCREST-IJsblokjesmachine/p100255135 als budget alternatief
Mijn koffiekopje zou smelten, brillen vind ik sowieso leuk ook omdat ik er zelf eentje heb haha. Het is moeilijk om je er niets van aan te trekken en ook gewoon menselijk om je zo te voelen. Dus je stelt je niet aan.
Ik lig wakker en hoorde de hond steeds opstaan en gek doen. Die had vandaag diarree dus ik dacht even kijken of hij misschien naar buiten moet. Ga ik bij m zitten en aaien en horen we ineens wat getik… loopt er gewoon een muis door de kamer
Geen wonder dat hij niet kon slapen
Je bent geen aansteller
Vind het enorm naar om te horen dat een volwassen mens zoiets gedaan heeft en ik begrijp goed wat het met jou doet als moeder. Het is totaal walgelijk om een kwetsbare baby uit te lachen 
Eid Mubarak !! 

Ik vind het verschil niet niet bijzonder groot en eigenlijk vind ik platform Vans veel fijner lopen. (Heb beide gehad en de platform vans echt kapot gelopen terwijl de Converse sneakers er nog er goed uitzien omdat ik ze nauwelijks draag.)
Atm is het gekkenhuis bij asos . Mn bestellingen duren lang en sommige zijn eerder binnen gekomen dan andere.
Wat een lul ik had nog iets gestuurd van " Ah ja wel grappig dat een boerin uit Friesland beter arabisch spreekt dan iemand die in de stad woont tussen de arabisch sprekende mensen blijkbaar
"
Ja, ik heb dit ook en kan het de laatste tijd echt steeds minder hebben. Het is gewoon nooit helemaal stil in huis en ik wordt er echt gek van. Ik denk er overna om ene nieuwe te kopen die super stil is, ookal heb Ik deze nog maar een half jaar.
Sorry we zijn een Nederlands forum, doe ff normaal. Ik zie hier ook de hele tijd allemaal Engelse woorden voorbij komen, snap d’r helemaal niks meer van hier.
Ale buitenlanders terug naar hun ze eige land!
Ik zit helemaal onder de warmtebultjes van dit weekend, het jeukt zo enorm.

Doe jij het zelf of laat je het doen? En als je het zelf doet, waar haal je je verf?
Haha hij stapte zelf al op, maar daarna wel geband ja 
Hop. Net 9 uur geweest, keuken al schoongemaakt, stofgezogen en gedweild en was aangezet. #nesteldrang
@Ohappyday Nee, joh. Geen aansteller. Mijn eerste gedachte was: huh, waarom lach je een baby uit? Vind dat gewoon echt stom.
Nou, mijn pakketje is gister dus niet geweest. Hopelijk komt het vandaag met de normale bezorger. Duim voor me dat die niet op vakantie is. Zal binnenkort wel zo zijn en dan vervangt de maandagbezorger hem.
En ik moet zeker nog 2 pakketjes bestellen (die ik nu nog niet kan bestellen helaas).
Gatver, wat is Facebook toch een kutbedrijf 
Dit gebeurt ook alleen in de laatste weken van m’n zwangerschap hoor. Normaal ben ik niet zo 
Ik voel me niet bepaald jarig
Maar straks hopelijk wel. Vriend en ik zijn beide lekker vrij en we gaan een dagje weg, daarna uiteten bij mijn favo restaurant TGI Fridays 
Ik vind eigenlijk sowieso blote schouders niet kunnen op werk. Vind het niet professioneel. En met een mouwtje kun je je okselhaar lekker wild laten. Win win