@anon44972210 Heel veel sterkte, hoop dat het allemaal goedkomt
Iemand enig idee hoe lang het atm duurt als je iets van Asos besteld en dan op basis van eigen ervaring en niet wat ze zelf aangeven?
Ohhh heel chill! Ik denk het liefst een maat M, maar ligt er een beetje aan hoe ze vallen. Welke maat heb je besteld?
Daar kan ik je helaas niet aan helpen heb wss de xl en de xxl
.
Laatste keer duurde het bij mij vijf dagen (inclusief weekend)
Ahh ik denk dat dat wel te groot is helaas een L had misschien ook nog wel gekund. Maar toch bedankt voor het aanbod! Hoop dat je er veel plezier van hebt!
Wat naar veel sterkte!
Ik heb een wit kopje op een puistje. Ik hoop dat dit morgen verder gerijpt is en ik kan duwen met resultaat.
Jaa en host is gevonden! Zin in!
Nog ff een fles water met citroen en gember voor in de ijskast gemaakt. En daarbij in m’n duim gedunschillerd.
M’n vriend is ziek en ik moest 'm wat mailen, dus ik had voor de grap zo’n lelijk beterschap glitterplaatje meegestuurd. Vraagt ie net of ik dat als grapje deed of dat ik dat serieus meende want ‘jij hebt soms zo’n smaak’ . THANKS HE.
Ik wilde het liken, want het lijkt mij echt heel schattig. Maar niet gedaan vanwege het tweede
Kan iemand me vertellen dat ik geen Marc Jacobs snapshot bag nodig heb, voordat ik stomme dingen ga doen
Dus, wanneer zet je hem het huis uit :P?
Haha gelukkig maar Stond je buiten of binnen? Probeer het me te herinneren, maar ben meestal zo onoplettend als een stuk spons helaas haha
Het is de zoveelste keer dat de buren in bed liggen en een van hun honden zit te blaffen. Ik vind het echt zielig voor die hond maar snap niet dat ze er zelf niet gek van worden en er niks aan doen.
Ik zat een beetje omhoog met oppas voor as donderdag dus had m’n beste vriendin gevraagd. Die kon net niet op tijd dus ik wilde het ziekenhuis al gaan afzeggen. Appt haar moeder me net: hoor dat je oppas nodig hebt, breng ze maar hier!
Zo lief♥️ Echt, waar verdien ik die mensen aan?! Ben zo gek op ze haha
Je hebt geen Marc Jacobs snapshot bag nodig.
Heb vandaag mijn wenkies weer eens geverfd. Moet ik vaker doen. Heb gelijk een zachter gezicht ipv met halve boze wenkies.
Mijn koelkast maakt lawaai als hij op temperatuur moet komen, ofja gewoon normaal koelkast geluid maar vind dat zooooo irritant. Ben er echt helemaal op gefocust.