Buiten! Maar je keek ook totaal langs me heen dus ik denk dat je me niet hebt gezien haha!
Die van mij ook en soms echt de hele nacht keihard
27 mei besteld vandaag binnen. Afgelopen 3 keer in de laatste 2 maanden kwam het steeds op de geschatte datum en niet eerder
Oké misschien gaat dit een vaag verhaal worden, maar here we go:
Ik ben eigenaar van een groepschat en daarin zit een meisje dat ramadan doet. Een jongen zei tegen haar ‘eid mubarak’. Een of andere gast vond dat vervelend en wist niet wat het betekende, dus hij begon direct te zeuren: ‘Mag het ook in het Nederlands blabla’.
De jongen die het tegen het meisje zei: ‘Nee, is geheim.’
Komt hij even later in privébericht zeuren:
Hij: “Ja, ik vind het echt respectloos als mensen in een NEDERLANDSE chat Arabisch gaan lopen lullen, en als ik er wat van zeg, wordt er niks aan gedaan blablabla”
Ik: “Haha jeetje, overdrijven is ook een vak of niet? Het betekent gewoon fijn suikerfeest”
Hij, zeer verontwaardigd: “Het is maar wat je overdrijven noemt. Niet iedereen weet wat dat betekent”
Ik zeg: “Dan google je het toch? Sorry hoor, twee woorden kan je moeilijk ‘lullen in het Arabisch’ noemen…”
Hij: “Zou in een NEDERLANDSE groepschat niet hoeven googlen wat er gezegd wordt maar oké”
Ik: “Moeilijk om te accepteren dat Nederland multiculti is hè?”
Hij: “Het is maar wat je multiculti noemt, maarja jij woont in Friesland, zal me verbazen dat jij weet hoe het er in de steden aan toe gaat!”
En even later zegt ie tegen iemand anders (die me een screenshot stuurde): “En die kut van een boer gaat ook nog eens denigrerend doen, man man man.”
Ja hoi, ik kom uit Friesland dus blijkbaar ben ik een boer en wereldvreemd 🙋 en meneer de racist weet ‘t allemaal wel, behalve wat eid mubarak betekent natuurlijk :’)
Hebben platform converse een betere demping en fijner voetbed dan normale converse? Platform Vans hebben dit wel, maar heb m’n zinnen gezet op de platform converse.
@RupiKaur Misschien heb ik het gemist, maar hoe is het gegaan vandaag? (eigenlijk al gisteren want 00.09uur)
Ik wil zo’n koelkast met ijsblokjesmachine en waar ook koud water uit komt, maar die moet je aansluiten op een waterleiding lijkt me? Ben echt teleurgesteld want zo’n ding is me droom. Zou bijna de tuinslang door de keuken hangen om zo’n koelkast te kunnen hebben.
Ja, daar heb je een aansluiting voor nodig.
Ik zag deze bij Lidl: https://www.lidl-shop.nl/SILVERCREST-IJsblokjesmachine/p100255135 als budget alternatief
Mijn koffiekopje zou smelten, brillen vind ik sowieso leuk ook omdat ik er zelf eentje heb haha. Het is moeilijk om je er niets van aan te trekken en ook gewoon menselijk om je zo te voelen. Dus je stelt je niet aan.
Ik lig wakker en hoorde de hond steeds opstaan en gek doen. Die had vandaag diarree dus ik dacht even kijken of hij misschien naar buiten moet. Ga ik bij m zitten en aaien en horen we ineens wat getik… loopt er gewoon een muis door de kamer Geen wonder dat hij niet kon slapen
Je bent geen aansteller Vind het enorm naar om te horen dat een volwassen mens zoiets gedaan heeft en ik begrijp goed wat het met jou doet als moeder. Het is totaal walgelijk om een kwetsbare baby uit te lachen
Eid Mubarak !!
Ik vind het verschil niet niet bijzonder groot en eigenlijk vind ik platform Vans veel fijner lopen. (Heb beide gehad en de platform vans echt kapot gelopen terwijl de Converse sneakers er nog er goed uitzien omdat ik ze nauwelijks draag.)
Atm is het gekkenhuis bij asos . Mn bestellingen duren lang en sommige zijn eerder binnen gekomen dan andere.
Wat een lul ik had nog iets gestuurd van " Ah ja wel grappig dat een boerin uit Friesland beter arabisch spreekt dan iemand die in de stad woont tussen de arabisch sprekende mensen blijkbaar "
Ja, ik heb dit ook en kan het de laatste tijd echt steeds minder hebben. Het is gewoon nooit helemaal stil in huis en ik wordt er echt gek van. Ik denk er overna om ene nieuwe te kopen die super stil is, ookal heb Ik deze nog maar een half jaar.
Sorry we zijn een Nederlands forum, doe ff normaal. Ik zie hier ook de hele tijd allemaal Engelse woorden voorbij komen, snap d’r helemaal niks meer van hier.
Ale buitenlanders terug naar hun ze eige land!
Ik zit helemaal onder de warmtebultjes van dit weekend, het jeukt zo enorm.
Doe jij het zelf of laat je het doen? En als je het zelf doet, waar haal je je verf?