Wat je even kwijt wilt #22

Haha hij stapte zelf al op, maar daarna wel geband ja :joy:

2 likes

Hop. Net 9 uur geweest, keuken al schoongemaakt, stofgezogen en gedweild en was aangezet. #nesteldrang

10 likes

@Ohappyday Nee, joh. Geen aansteller. Mijn eerste gedachte was: huh, waarom lach je een baby uit? Vind dat gewoon echt stom.

Nou, mijn pakketje is gister dus niet geweest. Hopelijk komt het vandaag met de normale bezorger. Duim voor me dat die niet op vakantie is. Zal binnenkort wel zo zijn en dan vervangt de maandagbezorger hem. :cry: En ik moet zeker nog 2 pakketjes bestellen (die ik nu nog niet kan bestellen helaas).

1 like

Gatver, wat is Facebook toch een kutbedrijf :face_vomiting:

2 likes

Dit gebeurt ook alleen in de laatste weken van m’n zwangerschap hoor. Normaal ben ik niet zo :joy:

1 like

Ik voel me niet bepaald jarig :joy: Maar straks hopelijk wel. Vriend en ik zijn beide lekker vrij en we gaan een dagje weg, daarna uiteten bij mijn favo restaurant TGI Fridays :heart_eyes:

8 likes

Ik vind eigenlijk sowieso blote schouders niet kunnen op werk. Vind het niet professioneel. En met een mouwtje kun je je okselhaar lekker wild laten. Win win

4 likes

Auto moest vandaag weg voor onderhoud en voor een leenauto moet je bijbetalen, dus ik dacht ik wacht wel daar. Blijkt dat het inderdaad twee uur duurt, zoals ze me aan de telefoon hadden verteld, maar de auto toch pas om vijf uur klaar is omdat ze kneiterveel auto’s hebben staan voor onderhoud. En toen waren de leenauto’s op en heb ik op een leenfiets met terugtraprem en halflege banden net 10km naar huis gefietst. En het was eigenlijk best wel lekker! Beetje jammer van al dat leesvoer en proviand dat ik mee terug moest zeulen, maar het is heerlijk weer hier en ik kwam langs allemaal mooie plekjes die je met de auto niet ziet :heart_eyes:

15 likes

Gefeliciteerd! Klinkt als een leuke dag in de planning, veel plezier en geniet ervan!

1 like

Heb gezien dat de schoenen die op mn wishlist staan in de sale zijn, maar alsnog duur zijn en eigenlijk moet ik gewoon sparen… :thinking:

Aah wat ontzettend lief dat je eraan denkt! Ik heb me een beetje opgelosten in m’n lokaal (geef les) en gewoon daar m’n lessen gegeven. Aan het eind van de dag m’n mailbox gecheckt en het viel me wel mee, had het erger verwacht. Ben nu gelukkig twee dagen vrij en dan moet ik donderdag en vrijdag weer. Nog heel erg bedankt voor je tips :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Een van mijn collega’s heeft me net onverwacht zomaar een klein cadeautje gegeven. :heart: Mijn hele dag is weer goed. Herinnert me eraan dat ik zulke dingen ook vaker bij andere mensen moet doen.

10 likes

Dat is ook ok, het hoeft niet altijd goed te gaan. Morgen (vandaag) weer een dag, nieuwe kansen. Na slechte dagen komt er vanzelf weer een dag waarop het beter gaat :kissing_heart:

Klinkt als een hele fijne dag, veel plezier en gefeliciteerd!

Rocking de-overgewicht-en-geen-mouwen-look op werk hier hoor fuck dit soort onzin :") Al werk ik niet in een mega formele setting moet ik zeggen. Wat een gezeik ook over dat je wel je benen moet scheren enzo oprotten

36 likes

Ik ben heb normaal schijt aan wat ik draag maar met een kort jurkje op de fiets is toch wel beetje ongemakkelijk.

Huh haha “een top zonder mouwen mag wel, maar zorg dat het niet afleidt”??? Is er iemand die wordt afgeleid door halfblote schouders/bovenarmen? En is dit dan mijn probleem?

Snap echt niet dat dit soort artikelen bestaan, je snapt toch zelf ook wel als je gaat solliciteren dat je niet in badkleding komt? En als je dat niet snapt dan is dat natuurlijke selectie denk ik. En dat je meer moet bedekken als je geen topfiguur hebt daar heb ik maar 1 reactie op :fu:

10 likes

Gefeliciteerd!!

Er komt volgende week een cameraploeg van een provinciale omroep iets filmen waar ik aan gewerkt heb. Dus nu is ook besloten dat ik moet gaan praten voor de camera.
Maar ik wil dat helemaal niet. :sweat: maar ik kan er geloof ik echt niet onderuit. Ik word er echt kotsmisselijk van. Ik wil niet met mijn hoofd op tv.

3 likes

Mijn dokter had een x een tshirt met olifantjes erop aan. Was ook best warm toen. Maar dat vond ik echt vet gezellig hahaha.

15 likes