Wat je even kwijt wilt #22

Wat goed om te horen! :blush::blush: Nu lekker even twee dagen bijkomen.

1 like

Ik voelde me de laatste tijd een stuk beter over mn lichaam maar gisteren maakte iemand er een pijnlijke opmerking over dus nu ben ik me weer hyperbewust van alles wat er mis mee is :thumbsup: Zo onzinnig wat 1 opmerking met je kan doen. Maar ondertussen ben ik ook mega defiant erover en heb ik gemaild dat ik het niet okay vind, dat zij dat wel vinden maar ik niet en ik blijf lekker doen wat ik wil. Ik laat me lekker niet meer shamen omdat ik geen “normaal” of verwacht figuur heb. Dat ik het zelf wil veranderen is bijzaak en bovenal mijn zaak.

Oh en ik heb gemaild dat als ik een man was ze dit niet zo had gezegd :thumbsup::thumbsup:

Mijn 13 jarige ik zou me echt mega schamen voor 20 jarige ik maar echt fuck it, iemand haar/zijn lichaam shamen is echt onnodig en ik ben nu al te moe en te oud om het te pikken

25 likes

Wat goed!! Hoop dat zij zich schaamt en zich er bewust van word dat dingen over iemands lichaam zeggen niet oke is.

1 like

Hahahaha ik zou echt graag in bikini zitten want het is zo warm hier.

Maar ik denk voor mijn werk gewoon na over m’n eigen veiligheid eignelijk haha. Vandaag moet ik in het lab met best gevaarlijke stoffen werken, dus dan heb ik een lange broek en dichte schoenen aan, want dat wordt niet beschermd door m’n labjas. Als ik dan wel zo’n topje aan heb dan raak ik in elk geval niet oververhit als ik achter m’n computer aan het werk ben, en als ik in het lab ben is dat toch beschermd door mn jas.

2 likes

Ik heb mn pony in een staartje gedaan omdat ik een maskertje op had. Nu is dat maskertje eraf maar dat jelly spul nog aan het intrekken. Ik moet echt niet vergeten dat belachelijke staartje uit te doen anders zie ik mezelf zo de deur open doen voor de postbode…

6 likes

Waarom koopt niemand mijn nog goede kleren op United Wardrobe😭 ik wil er vanafff

Ik kan die druk van social media echt niet aan. Vooral instagram met likes. Ik voel me dan echt alsof ik te hard probeer voor wat ik ervoor terug krijg in vergelijking met anderen die zonder moeite x likes en x reacties krijgen. Ik houd van foto’s maken maar dit maakt het gelijk een stuk minder :pensive: (Ik voel me echt een aansteller elke keer dat ik hierover praat, er zijn toch ergere dingen?)

1 like

Volg ik jou op insta? Ik like allessss!

Ik ben echt superconservatief met kleding die ik op mijn werk aandoe, ik doe zelfs altijd een jasje oid aan over korte mouwen als ik die aanheb, dat vind ik al te veel. Maar ik heb ook wel een lastige doelgroep en regelmatig een beetje ontremde mannen en zelfs zo hoor ik nog relatief vaak iets over mijn lichaam. Maar alleen op kantoor zitten of geen contact zou hebben met mensen, of zelfs wat andere mensen, zou het me ook niet boeien wat iemand aanheeft en zou ik ook wat losser gekleed gaan. Behalve als de airco zo ontzettend achterlijk hoog staat wat vaak wel het geval is.

1 like

Ja eigenlijk wel. Ik ben van het schouders en knieën bedekt. In alle settings. Maar miss overdrijf ik een beetje. Ik zou zelf iig m’n knieën en schouders altijd bedekken.

Ik heb gister weekboodschappen gedaan en dat doe ik nooit. Nu heb ik zo veel in huis dat ik van gekkigheid niet weet wat ik moet eten.

Daarom doe ik geen weekboodschappen meer, te veel keuze waardoor ik alles door elkaar ga eten en uiteindelijk een deel weggooi. Echt zonde.

1 like

Ik heb dus sinds vorig week een hoepel, een verzwaarde want ik kan me niet bezig houden met inlezen in mijn drukke bestaan. Blijk ik niet te kunnen hoepelen. Dus nu heb ik een verzwaarde hoepel, met ‘massagegolven’ waardoor mn hele buik en rug onder de blauwe plekken zitten, die ik welgeteld 20 min heb gebruikt omdat ik HET NIET KAN. En dat ding valt dus de hele tijd op mn teen wat ook nog pijn doet.

3 likes

Ja, dit vind ik ook zo achterlijk. Ik hoor wel eens mensen praten dat “de tieten van X er zowat uit hangen” en als ik dan ga kijken, dan draagt diegene gewoon een normaal shirtje. Alsof alle vrouwen met grote borsten een wijd, hooggesloten gewaad aan zouden moeten, omdat het verboden is om zichtbare borsten te hebben die groter zijn dan een B-cup.

11 likes

Klinkt misschien stom, maar heb je beide kanten op geprobeerd? Ik dacht ook dat ik het niet kon, tot ik de andere kant op probeerde.

Ik ben begonnen met deze, in 25mm HDPE en 90cm diameter. Ik doe inderdaad ook trucjes enzo, heb daar een beginnetje mee gemaakt op deze maar ben vrij snel overgestapt op Polypro hoepels, die zijn een stuk lichter. Is wel wat lastiger in het begin maar zeker voor off-body dingen is het een vrij slecht idee om dat met een zware hoepel te doen.

Als je het leuk vind is het zeker de moeite waard om een hoepel aan te schaffen denk ik! Die fitness dingen moet je best mee uitkijken omdat ze inderdaad zo zwaar zijn, zeker als ze van die gekke hobbels en bobbels hebben. Mocht je toevallig in (de buurt van) Utrecht wonen mag je ook altijd een keer bij me langskomen om even wat te proberen en kijken wat je fijn vindt hoepelen!

2 likes

Ja ik heb filmpjes gekeken. En dat hielp wel een beetje. Kan het iets beter nu. Maar zodra het goed gaan stik ik want ik kan niet mn core spannen en ademhalen tegelijk.

@Alpacamybags K heb alles geprobeerd hahah. Maar ik moet gewoon doorzetten. Maar daar ben ik zo slecht in, ik zet nooit door, ik denk altijd meteen: oke laat maar bye

True, of hetzelfde shirt is ineens ‘sletterig’.

JE HALVE KONT STAAT OPEN gebruik ik wel graag trouwens, maar das gewoon internetgekkie terrein

10 likes

Ik heb een nieuwe baan! Ik ben blij, maar vind het ook moeilijk. Ik heb echt een hele leuke baan, maar er zit gewoon geen toekomst in helaas.

41 likes

Dit is ook een handig hoepelfilmpje (@Banananana / sorry als je deze al kent :)), https://youtu.be/ufz3nsoHLBg

Ik heb het met deze geleerd en kan nu langzamerhand gaan variëren.

1 like