Ik heb ook het idee dat het voor mannen vaak behoorlijk streng is. Ik val er alleen vooral over dat de stadnaard voor een vrouw gigantisch afhangt van haar figuur, en dat vind ik echt belachelijk.
Precies
De uitspraak JE HALVE KONT STAAT OPEN kan inderdaad altijd en overal gebruikt worden, ongeacht gender en lichaamstype.
Ongevraagd advies wat je misschien ook al wel geprobeerd hebt: als je zelf rondjes meedraait in de richting van de hoepel hoef je minder hard te werken om de hoepel omhoog te houden, misschien dat dat nog helpt
Ik zit video’s te kijken van een concert op YouTube en de filmster hoor je er de hele tijd doorheen schreeuwen met dr valse stem. Hou gewoon je kop als je filmt.
Ah dat is een eindje uit de buurt ja. En zeg nooit nooit, ik dacht ook dat ik er niks van zou kunnen want ben altijd dramatisch geweest in elke sport die ik ooit probeerde, maar dit gaat me best aardig af! Het ziet er allemaal heel indrukwekkend uit maar de losse onderdelen zijn vaak relatief simpel en snel aan te leren.
En ik denk dat als je voor nu gewoon voor een HDPE gaat het goed te doen is hoor! Telkens als ik een maat kleiner/lichter ga denk ik ‘god wat heb ik gedaan dit lukt nooit’, maar met één of twee middagjes oefenen gaat het dan toch al best prima.
Als je inderdaad een keer samen wil hoepelen of nog dingen wil weten ofzo, stuur vooral even een pb! (Ook voor andere mensen die dit leuk lijkt want het is echt m’n fave ding om te doen en ik praat er graag over haha)
Lol ik begreep niet waarom mijn factuur bij Univé maar niet op betaald kwam te staan (want 2 weken terug al overgemaakt). Dus ik net bellen… Bleek ik 2 eurocent te weinig hebben overgemaakt hahahaha. Medewerker aan de telefoon ging ook een beetje stuk van het lachen.
Haha mijn vriend is echt blij met dit, want normaal ben ik echt de grootste rommel maker en nu komt hij steeds thuis in een schoon huis. Doe nu elke dag stofzuigen
Ik wil je best mijn adres doorgeven hehe elke dag ligt er weer een nieuwe laag stof!
Haha normaal hier ook! Maar ben blij dat m’n moeder nu even de was opvouwt, kind slaapt en ik op de bank lig. Ben alleen s ochtends productief
Ik geloof dit echt meteen ja.
Ik ga even op mn bed liggen. Tot morgen y’all
Ben nog meer fan van de antwoorden op facebook, als deze artikelen gepubliceerd worden. Mensen die daarop reageren hebben 9 van de 10 keer echt GEEN filter haha
Hiho en dan met name de kids try, zo leuk.
Zit in de wachtkamer van de tandarts en ben aan het sterven van de angst. Baal zo van mezelf dat ik dit niet onder controle heb.
Met goede vrienden zullen zij eerder een compromis willen sluiten. Zo niet, dan is het bestaan van de Vereniging van eigenaren (VvE) handig. Zij raden aan een brief te schrijven naar uw buren waarin u duidelijk vermeld wat de overlast betreft en welke concrete afspraken u wilt. Wanneer dit niet werkt kan de VvE optreden als bemiddelaar. Via de splitsingsakte en het huishoudelijk reglement kan de VvE als laatste redmiddel boetes opleggen.
Quin Schilham (15), Soest
Waarom praat deze 15 jarige op een Fucking belerende toon over VvEs, alsof hij überhaupt eigenaar is van iets duurders dan een iPhone.
Misschien is Quin wel een van die mannen uit dat koor dat zich voor doet als een 15 jarige.
Ik ben aan t werk op de Grote Markt in Breda, als iemand me wil vermaken of ijskoffie wil brengen mag dat want ik ga er namelijk bijna aan van voetpijn en frustratie