Wat je even kwijt wilt #22

Nou, de pakketbezorger komt vanavond weer. Ben benieuwd of 'ie nu wel komt. :rofl: Anders heeft ie morgen 3 pakjes (wordt er elke dag 1 meer :rofl:), want morgen komt er weer 1. Ik denk dat het die van gister weer is, want mijn vaste viert suikerfeest.

En ik verbaas me altijd over die bijzondere mensen bij Dr Phil.

Ik ren bij iedere auto die ik hoor naar mn raam. I want my sailer man pants.

Overigens zit ik obder de muggenbulten… miss moet ik van dat stinkende spul kopen.

Ik voel me nu echt een bitch, maar ik heb de laatste tijd veel klachten ingediend over bedroevende service. Meestal is de service slecht als het gaat om Nederlandse klantenservice via whatsapp. Lijkt wel alsof daar allemaal passief agressieve jongeren werken ofzo

Ik heb zometeen m’n eerste uitstrijkje en ben best zenuwachtig. Vooral omdat ik na het zetten van m’n spiraal heel veel last had van heftige krampen. Weet iemand of dit ook vaak voorkomt na een uitstrijkje of valt dit meestal wel mee?

2 likes

Ik stond te trappelen voor de deur maar mn zeeman broek is er!! ( Wedden dat tie nu niet past ofzo)

Jup de broek past niet… het shirt wel!

5 likes

Nee je volgt me niet, ik ben ook een stuk jonger dan de meesten hier dus ik weet niet of jullie me willen volgen dan? :heartpulse:

Ik had een beetje pijn erna, maar het viel me echt reuze mee. :kissing_heart: Succes

1 like

Tuurlijk! Er is een instagram topic waar je hem kunt plaatsen en dan volgen we je :blush:

Heb je je staartje nog in?

6 likes

Gelukkig niet hahahaha.

4 likes

Net een shirtje en rokje gekocht voor €6,50 samen. :heart: En het rokje is nog super leuk ook (groen panterprint rokje was in de uitverkoop*), shirt is gewoon een vrij basic ding maar altijd wel handig.

*Ik wou hem eigenlijk laatst al kopen voor de normale prijs maar heb ik toen niet gedaan haha, nu was hij nog maar €2.50.

3 likes

En @LastYoungRenegade

Super bedankt voor jullie reacties! Voel me nu al een stuk minder zenuwachtig :blush:

1 like

Werk je wel eens in Amsterdam? Dan kom ik je een ijskoffie brengen. Niemand zou de dag moeten doorgaan zonder ijskoffie.

Dat ik blij kon worden van een gloednieuwe wcpot, jeetje. Eindelijk na jaren gezeur over de wcpot eindelijk een aardige loodgieter die het met me eens was en een nieuwe wcpot heeft geplaatst. Bye bye eeuwige geurtjes en urinekalk omdat de bewoner de wc volgens mij jaren niet heeft schoongemaakt.

1 like

Ik heb een heerlijk dutje gedaan, had nog uren kunnen slapen. En had gehoopt om wakker te worden met regen maar zie dat de voorspellingen zijn bijgesteld. Wat een zonde van die mega regenbui die nu over de Noordzee trekt

1 like

En zo is het. Een ijskoffie a day keeps the doctor away.

ik ben maar een ijskoffie gaan maken…stelletje influencers…

4 likes

ja, die ben ik nu aan het drinken :grin:

1 like

Ohnee… ik heb ook kokos siroop. INFLUENZA.

Ijskoffie smaakt zo mogelijk nog lekkerder als het regent.

1 like