Ik wil niet zozeer echt een influencer worden maar ik vind het wel leuk om samen te werken met bedrijfjes. Ik zit op de middelbare school dus iedereen heeft wel een instagram account en ik dus ook en hiermee vind ik het fijn om mijn creativiteit te uiten.
Nou wat een geluk vandaag! Decathlon (op aanraden van @Maestoso ) had nog één paar kickbokssokken liggen én hoewel het maat L/XL was van een unisex product (en ik echt enkeltjes heb die supersmal zijn) pasten ze perfect
en ik zocht eigenlijk ook nog fitness schoenen zodat ik niet mijn hardloopschoenen slijt tijdens boksen en daar was ook nog een paar in mijn maat vet afgeprijsd. Dus nu ga ik even het universum bedanken voor deze mooie dag
Whuttt ik probeer Fonq te bereiken met een vraag over mijn bestelling, word ik er na 10 minuten wachten gewoon uit gegooid en wordt de verbinding verbroken!
Ik -ja, naïef als ik ben- dacht natuurlijk dat dit een foutje was. 2e en 3e keer kom ik niet eens aan de 10 min.
Wat is dit? Hoezo zijn ze gewoon totaal niet bereikbaar??? Dat kan toch niet joh
Vet zin in de regen straks, kommaardoor!
Ik wil onweer, maar zoals het hier ernaar uitziet, zal er niks gebeuren
Zo, echt een beetje een offday. Vanavond lekker niks thuis, beetje opruimen en Netflix kijken.
Ik heb vanavond nog een afspraak en ik hoop echt dat het hier niet gaat regenen. Als ik in buienradar kijk, dan blijft het droog. Maar buienradar is ook niet altijd betrouwbaar.
Ik zet liever een body double in. Ik wil gewoon helemaal niet op tv te zien zijn.
Ben al zo onzeker over mezelf op werk en qua kennis en dan nog dat ongemak van die camera bij…
Waaaah vrijdag gesprek voor een opleidingsplek.
Drie keer raden wat ik net ook heb gemaakt ben veel te makkelijk beïnvloedbaar
Ben benieuwd of de hel nog ergens gaat losbarsten
Ook wel echt typisch Nederlands dat ze dan dikke heisa voorspellen en dat er dan uiteindelijk 1 regendruppel valt
Ik wacht het af!
Bakje ijs erbij en kom maar doorrrr
Ik ben soms zo blij met mijn ik uit het verleden.
Ik ga zaterdag naar een concert waarvoor ik een jaar geleden kaartjes heb gekocht en ik bedacht net dat ik ook nog een parkeerticket nodig heb. Heeft mijn ik uit het verleden die gewoon al gekocht.
Ik heb het met mijn vriend laatste tijd over een baby maar ik heb gewoon het idee dat ik heel moeilijk zwanger zal raken en heb daar eigenlijk helemaal geen reden voor om dat te denken
Dit doet me denken aan een vriend van me die vroeger eigenlijk altijd T-shirts van metalbands met allemaal gruwelijke afbeeldingen erop droeg. Hij moest een keer naar een begrafenis en koos toen voor een bepaalde trui omdat daar geen gruwelijke afbeelding op zou staan (had hij op het eerste gezicht zo gezien). Halverwege de dienst vroeg iemand aan hem of hij het niet een beetje ongepast vond om een T-shirt met zeisen aan te trekken naar de begrafenis van zijn oma
Ik droom echt regelmatig (1x per maand ofzo) dat we kinderen willen en dat ik dan onvruchtbaar ben of steeds een miskraam heb en dan word ik echt ongelukkig wakker. Maar ik heb dus ook echt geen reden om te denken dat het niet zou kunnen lukken verder
Ik heb laarsjes besteld die ik echt supermooi vind, maar eigenlijk te duur. Prijs wist ik vooraf natuurlijk maar wilde kijken of ik ze het geld waard vond.
En nou wil ik ze niet terugsturen maar ook weer wel
Wat is de retourtermijn? Als het 100 dagen is zoals bij Zalando kun je ze gewoon een tijd niet aandoen en hopen dat het sale wordt, en dan via de klantenservice geld terugkrijgen of ze opnieuw bestellen en de oude retourneren
Hmmm, de deadline waarvan ik dacht dat 'ie volgende zondag viel, was eigenlijk afgelopen zaterdag. Ik had alle opdrachten op 1 na al ingediend en was van plan om de laatste opdracht snel-snel te maken om maar iets in te dienen (wetende dat ik vast al wel genoeg punten heb voor de andere opdrachten). En inderdaad, ik heb al 26/50 terwijl nog niet alle opdrachten zijn verbeterd (ik heb eigenlijk 26/30 momenteel, er vallen nog 20 punten te verdienen).
Maar wat is wijsheid: gewoon doen alsof m’n neus bloedt en die laatste opdracht niet meer maken (ik heb sowieso echt geen tijd meer, dus dat wordt ook een hele slechte opdracht) of de opdracht alsnog maken en mailen (ev. met deze uitleg)?
Ik neig naar het eerste. Of zouden ze me niet laten slagen als ik niet alle opdrachten heb ingediend?