Wat is de retourtermijn? Als het 100 dagen is zoals bij Zalando kun je ze gewoon een tijd niet aandoen en hopen dat het sale wordt, en dan via de klantenservice geld terugkrijgen of ze opnieuw bestellen en de oude retourneren
Hmmm, de deadline waarvan ik dacht dat 'ie volgende zondag viel, was eigenlijk afgelopen zaterdag. Ik had alle opdrachten op 1 na al ingediend en was van plan om de laatste opdracht snel-snel te maken om maar iets in te dienen (wetende dat ik vast al wel genoeg punten heb voor de andere opdrachten). En inderdaad, ik heb al 26/50 terwijl nog niet alle opdrachten zijn verbeterd (ik heb eigenlijk 26/30 momenteel, er vallen nog 20 punten te verdienen).
Maar wat is wijsheid: gewoon doen alsof m’n neus bloedt en die laatste opdracht niet meer maken (ik heb sowieso echt geen tijd meer, dus dat wordt ook een hele slechte opdracht) of de opdracht alsnog maken en mailen (ev. met deze uitleg)?
Ik neig naar het eerste. Of zouden ze me niet laten slagen als ik niet alle opdrachten heb ingediend?
Hier is’t begonnen. Het donderde al een tijdje, maar nu valt het met bakken uit de lucht.
Doe mij dat onweer nuuuuu hier en niet pas vanavond, zweet me helemaal de pleuris al de hele dag
Meestal controleren ze voordat ze je laten slagen wel of je alles hebt ingeleverd volgens mij. Dus ik zou het toch maken en dan mailen.
Kan het zijn dat het spuitgat verstopt is?
Ja, heb ik wel vaker gedaan.
Retour is 100 dagen zag ik idd! Misschien doe ik het inderdaad wel op die manier want met dit weer doe ik toch geen laarsjes aan haha
Jeeej deze week weer shooten met een vriendin. Jopen dat ze deze x wel weet waar dr camera is en dat die is opgeladen hahaha.
Het is mij in elk geval een paar keer gelukt, en dat was erg fijn haha! Ik voel me in elk geval niet schuldig of gierig omdat die merken gigantisch veel verdienen op schoenen, en de mensen die de schoenen gemaakt hebben weinig terugzien van dat geld…
Dit hoor ik heel vaak van mensen!
Meestal valt het Hardstikke mee en lukt het vrij snel!
Maar je bent niet de enigste die dit denkt!
Ik hoop dat hij oke is
Vinden we het al sociaal geaccepteerd om te gaan slapen? #grannylife
Hmm, ja, dat is vast het slimste. Ugh .
Getest met een pen, nu zit ik onder
Ik wil onweer!
Nvm, het is al weer over, haha.
OK echt heel dom dit. Ik keek een serie op Netflix en ik heb een tijdje geleden op het forum gezocht of die serie genoemd werd. Of anderen het ook leuk vonden oid. Toen las ik al snel dat het ‘einde voorspelbaar was met die buurvrouw’. Ik baalde meteen heel erg dat ik deze spoiler had gelezen, klikte zsm weg…
Al die tijd verwachtte ik dus een einde met een buurvrouw. En ik voelde me best ‘alwetend’ dat ik de afloop al ongeveer wist. Nou, net de laatste afl gekeken. Geen buurvrouw te zien. Ik was een beetje onthutst. Bleek het bericht over een totaal andere serie te gaan…
Ik had mn beddengoed gewassen en was het aan het opvouwen.
Valt er een ENORME SPIN uit nooooo
Ik mag voor mijn werk ws 1 tot 2 maanden op een suuuper vette plek in de VS werken en dit is me TOTAAL aan komen waaien, of ja, had een jaar geleden wel echt hard en onbetaald gewerkt op een conferentie maar ben er niet actief achteraan gegaan, maar had heel leuk gepraat met een super aardige vrouw die dat centrum leidt en nu heeft ze me uitgenodigd, OMG echt zooo leuk en zo’n opsteker want voel me altijd zo’n belabberde netwerker.
Duurt denk ik nog wel een half jaar tot een jaar maar woeeeeeei!!!