Het is mij in elk geval een paar keer gelukt, en dat was erg fijn haha! Ik voel me in elk geval niet schuldig of gierig omdat die merken gigantisch veel verdienen op schoenen, en de mensen die de schoenen gemaakt hebben weinig terugzien van dat geld…
Dit hoor ik heel vaak van mensen!
Meestal valt het Hardstikke mee en lukt het vrij snel!
Maar je bent niet de enigste die dit denkt!
Ik hoop dat hij oke is 
Vinden we het al sociaal geaccepteerd om te gaan slapen? #grannylife
Hmm, ja, dat is vast het slimste. Ugh
.
Getest met een pen, nu zit ik onder 

Ik wil onweer!
Nvm, het is al weer over, haha.
OK echt heel dom dit. Ik keek een serie op Netflix en ik heb een tijdje geleden op het forum gezocht of die serie genoemd werd. Of anderen het ook leuk vonden oid. Toen las ik al snel dat het ‘einde voorspelbaar was met die buurvrouw’. Ik baalde meteen heel erg dat ik deze spoiler had gelezen, klikte zsm weg…
Al die tijd verwachtte ik dus een einde met een buurvrouw. En ik voelde me best ‘alwetend’ dat ik de afloop al ongeveer wist. Nou, net de laatste afl gekeken. Geen buurvrouw te zien. Ik was een beetje onthutst. Bleek het bericht over een totaal andere serie te gaan…

Ik had mn beddengoed gewassen en was het aan het opvouwen.
Valt er een ENORME SPIN uit nooooo

Ik mag voor mijn werk ws 1 tot 2 maanden op een suuuper vette plek in de VS werken en dit is me TOTAAL aan komen waaien, of ja, had een jaar geleden wel echt hard en onbetaald gewerkt op een conferentie maar ben er niet actief achteraan gegaan, maar had heel leuk gepraat met een super aardige vrouw die dat centrum leidt en nu heeft ze me uitgenodigd, OMG echt zooo leuk en zo’n opsteker want voel me altijd zo’n belabberde netwerker.
Duurt denk ik nog wel een half jaar tot een jaar maar 

woeeeeeei!!!
Oh wat fijn dit!
O wat fijn!
Aah, toch een hele fijne verjaardag gehad! En uiteraard heerlijk gegeten, zit propvol en ben supermoe.
Nu net thuis en alles gelijk open gegooid, laat de regen en onweer maar komen! (Hoop echt dat het hier ook eindelijk eens gaat onweren, want dat lijkt altijd alleen maar in het oosten en zuiden te gebeuren meh)
Waar blijft de onweerrrr. Het is zo benauwd
Jaaaa ik heb ook zin in onweer
Heb ik niet 
Oke toch wel
Er doet een Sebastiana mee met Love Island. Is dat een normale Belgische vrouwennaam?
Ze is roemeens toch?