Wat je even kwijt wilt #22

Ik heb zulke erge cravings naar B&J love is… (thanks @Honey door jou heb ik hem gekocht laatst) maar geen zin om keihard naar de winkel te fietsen… wat een ellende.

3 likes

Ik ga straks een poging doen om van een gekrompen t shirt van mezelf een rok voor mijn dochtertje te maken. Ben benieuwd :sweat_smile:

3 likes

Hahaha

10 likes

Nou tis gelukt hoor :muscle:t2::muscle:t2::muscle:t2:
Nu ga ik helemaal NIKS meer doen :tipping_hand_woman:t3:

Ik wilde even zeggen dat de Urban Outfitters echt zieke korting heeft nu. Ik heb een telefoonhoesje en een ventilator voor een euro gekocht, een spijkerbroek voor 10, een trui voor 5 en een lange jurk voor 10 euro. €27 in totaal.

Normaal kostte alleen het hoesje al 30 euro en het totaal was €248 geweest, ik moet als echte tatta dat even noemen uiteraard.

Dus sla je slag

30 likes

Haha, dat had ik toen een collega heel enthousiast riep: ‘Weet je waar Enzo Knol woont en wie dat is?’ :rofl:

@Unquestionable Awh, wat een lieve hond :heart_eyes: Ik hou van grote honden. Vriendin van mij heeft een herder die erg groot uitgevallen is en da’s ook zo’n lieverd.

1 like

Net zo ontzettend veel gegeten. Als ik iets super lekker vindt, dan blijf ik doorvreten. Ik heb een mega grote foodbaby nu.

Iemand ervaring met die twee weken proeftijd van Videoland? Je moet wel meteen je iDeal koppelen en dat vind ik spannend haha. Moet je de 14e dag het ‘stopzetten’ of kan ik dat ook nu doen als ik me nu aanmeld, en dan nog wel 14 dagen gratis kijken? (Er is 1 documentairereeks van 4 afleveringen die ik wil zien, that’s it)

Je kan je direct weer afmelden. Dan blijven die 2 weken gratis gewoon staan!

Edit: als je die 1 cent ter verificatie hebt betaald

Dankjewel!! :blush:

1 like

No problem! Volgens mij heb ik hier wel eens voorbij zien komen dat sommige forumsters 83737 e-mailadressen en gratis accounts hebben aangemaakt dus je word er vanzelf handiger in denk ik :joy:

1 like

WOW!

12 likes

Hoe dan? :astonished:

1 like

Met een camera denk ik! Sorry heel erg flauw dit.

6 likes

Ik bedoel: hoe kan het dat die vogels in het patroon van een vogel vliegen.

Mijn trolley voor aankomend weekend zit echt zo vol en wilde het dekbed er nog in proppen, maar denk niet dat dat gaat lukken :rofl:

omg, ik wil nu zoveel hebben.

1 like

Oef, de MacBook Air die ik wil is 100 euro goedkoper. Toch wel verleidelijk. :zipper_mouth_face:

2 likes

Is er hier eigenlijk een topic over wat voor werk iedereen doet? Ik weet dat die er wel was op EGF, maar ik kan het hier niet vinden.

Ik ben al vijf jaar aan het werk en ik wil graag een totaal andere kant op met mn carrière, maar weet niet waar ik moet beginnen om erachter te komen wat ik wil. Bij job coaches heb ik altijd het idee dat eruit komt wat je erin stopt, dus daar heb ik nooit zoveel vertrouwen in. Dus ik dacht: misschien kan ik hier inspiratie op doen?

Gelukt :nerd_face: Ben zo benieuwd hoe het haar staat

33 likes