ik heb je getagd in dat topic!
Draag het als een sjaal.
Haha, lekker warm
Ja gekneusd door een val met snowboard, heb toen sterkere pijnstillers van de huisarts voorgeschreven gekregen.
Ik heb jaren geleden mijn ribben zwaar gekneusd bij het gymmen op de middelbare school. Ik heb het moeten doen met paracetamol, huisarts wilde niks voorschrijven. Ging wel weer over.
Ja, door het hoesten. Doet echt vreselijk veel pijn. Heb tramadol gehad toen van de huisarts! Duurde zo’n vier weken voordat ik weer redelijk kon functioneren
Hebben jullie ook wel eens dat je terug denkt aan een situatie en je dan heel schuldig voelt over je gedrag?
Ineens moet ik aan dit weekend met mijn zusje denken. We stonden in de supermarkt bij het vriesschap en ze mocht groente uitzoeken en toen een doos zag met doperwten en kleine worteltjes en dat ze die wilde want die worteltjes waren zo schattig klein en nu voel ik me ineens echt een super gemene zus dat ik dacht “wie eet er nou doperwtjes en worteltjes” :(.
Mijn zusje is zo lief.
Ik ben bijna jarig, maar ik weet echt niet wat ik moet vragen… iemand tips?
Ik heb vandaag een appartement bezichtigd en ik twijfel echt heel erg. Het was echt wel mooi en chill, maar zie toch weer beren op de weg en mis een beetje het “JAAAAAA dit is het” gevoel. Ik haat het dat ik altijd overal over twijfel en 100 keer over na moet denken en mezelf daardoor minder enthousiast maak.
Lijstje met pros en cons maken? Het is juist goed dat je eerst goed nadenkt en twijfelen doen we allemaal wel eens haha.
Ja, goeie. Zo simpel hahahaha, ik ga dat eens even doen.
Er is vandaag bij ons geboord in de keuken en dan wordt het vies. Nu zou mijn vriend dat schoonmaken, maar op zijn manier. Ik heb smetvrees en wil dan precies een manier van schoonmaken. Hij wil het perse doen, maar is boos over mijn instructies. Dus ik zei dat ik het zelf zou doen, maar daar is hij ook boos over. Nu zit ik met hartkloppingen (ja, overdreven, maar wel hoe heftig het bij mij is) op de bank terwijl hij de keuken doet. Mag niet naar binnen of mee bemoeien.
@Nidorina goede tip, heb nog helemaal niet aan dat topic gedacht. Thanks!
@ParisDarling van vrienden/vriendinnen ongeveer €15/20 per persoon/stel.
Mijn ouders en vriend allebei rond de €50 denk ik. Een fitbit is ook tof, als ik gewoon geld zou vragen
Tijdschriftenabonnement, biebabonnement, ring, oorbellen, het winnende boek van de forumschrijfster , sneakers, sporttas, plantje in een mooie pot, mascara, haarmasker, bon voor lunch.
Dit zou mijn lijstje zijn
Thanks voor je bericht! Had ik indd naar gekeken alleen bijna alle opleidingen zijn samen gegaan in social work indd. Dat zie ik niet zitten omdat ik al weet dat ik richting jeugd wil en je moet dan ook een baan in het werkveld hebben… dus helaas…
Tijdschriftabbo gaat op mn lijstje net als oorbellen. Super!
Heb je toevallig een linkje van het boek of de titel? Kan ik hem even opzoeken en kijken of het wat voor mij is
Mooie kussens voor op de bank of een sprei
Heb echt een drukke week achter de rug (voornamelijk mentaal maar goed) met ook veel leuke dingen en morgen ga ik naar Disney en daar heb ik super veel zin in maar ook heeeeel veel zin in het lange weekend. Ben alleen van plan om nog naar Aladdin te gaan en verder alleen bankhangen en series kijken.
@anon39978576 omg hou op dit is echt mijn favo, zo’n buurtwinkeltje hier om de hoek heeft 'm ook in het klein, want met een grote bak ben ik niet te vertrouwen…
Weet er toevallig iemand wanneer de sale start? Ik moet nodig shoppen