Wat je even kwijt wilt #22

Ik heb toevallig net afgelopen week servies gekocht haha! Toch een erg leuke tip

1 like

Bijna volgens mij. Was altijd rond 2e week juni toen ik nog kleding verkocht.

H&M is vaak redelijk bijtijds. Je kunt het daar herkennen als de kleding op type is gesorteerd (alle truien bij elkaar, allerlei broeken bij elkaar). Bij B ershka, Zara (meestal flink later) en andere winkels trouwens ook. Maar bij H&M zie ik altijd al paar dagen van tevoren die sortering veranderen. Dan zou ik dus zeker wachten tot 't daadwerkelijk afgeprijsd is :sunglasses:

2 likes

Ik neem niet snel pijnstillers, maar toen ik mijn ribben zwaargekneusd had kon ik de eerste week met geen mogelijkheid functioneren zonder iets in te nemen. Ik kon me niet eens aan- en uitkleden.

2 likes

Wij krijgen over twee weken de sleutel van ons eerste huis. Vriend heeft ook inspraak in het servies :wink:

Wil graag iets vragen wat ik voor (alleen)mijzelf kan hebben/gebruiken.

1 like

Oké, ik ga mailen dat ik interesse heb.

1 like

Wow ik zit geintrigeerd uit het raam te kijken, hou echt van regen en onweer haha

2 likes

Jezus wat voor gigantische hagelstenen kwamen er daarnet uit de lucht in Amsterdam? Zoveel herrie :o

1 like

Hier staat het ook op het punt om los te barsten
Echt knetter donder nu, gister waren het alleen 1000 flitsen

Zoals @Aguamenti door het hoesten deze winter. Heb een pijnstiller / ontstekingsremmer gekregen, maar ik heb een aantal weken niet geweten waar te kruipen van de pijn soms :upside_down_face: (misschien ben ik een aansteller hoor)

Edit: ik lees nu pas van je vriend, ik zou hem toch aanraden even langs de huisarts te gaan! Ik heb ook eerst een tijd geen pijnstillers genomen maar ik denk dat ik daardoor juist nog verkrampte werd, wat het niet beter maakte.

Het ging na een maand of twee beter, dan nog wel een paar weken / maanden wat minder last gehad voor het zo goed als helemaal weg was. Nu voel ik het enkel nog bij stress of na grote inspanningen.

2 likes

Oooooh het stormt zo lekker! Goede comeback na die deceptie van gisteravond

1 like

Het blijft ook de hele nacht zo stormen he, vind het echt zielig voor m’n katten. :frowning:

ik ben bang voor de storm ik woon nu alleen & in het buitengebied en het is hier echt heftig, paar maanden terug bij de buren de bliksem ingeslagen ook :disappointed:

1 like

Jezus net zo’n bizar harde knal in Amsterdam, ik schrok me dood. Ben normaal echt niet bang voor onweer maar dit… en het gaat ook nog wel even door :persevere:

Bah ja ik werd net ook wakker van een knal en nu kan ik niet meer slapen

Oke het viel echt mee gelukkig! /aanstelleritusoff

Ik lag echt net zo fijn te slapen en werd wakker van een inslag hier heel dicht bij. Dacht echt dat het hier was dus hartslag meteen in m’n keel. Schrok me echt kapot!

Ik kan niet slapen omdAt ik de hele tijd aan al die arme dieren maar vooral katten moet denken die buiten zijn :unamused:

Ah ja ik moet daar ook altijd aan denken ja! Heb ook al 10x tegen mijn kat gezegd dat het zo fijn is dat hij lekker binnen is. Haha

1 like

Oh nee ik ging googelen naar blikseminslag adhv de comments hierboven en als nieuwsbericht kwam op Google gelijk bovenaan het bericht te staan dat er een ooievaarsnest is gesneuveld door dit weer en nu moet ik huilen… precies nu ik er zo veel aan dacht :disappointed: zo zielig

Die bliksem mag van mij ophouden… ze fel