Wat je even kwijt wilt #22

Ik ben zoooo bang voor onweer he, dit vind ik echt verschrikkelijk
Lig echt te huilen in bed zo naar dit

Top! Bedankt :slight_smile:

1 like

Knuffel! Ik ook… Heb laptop aan met serie met volume hard ondertussen aan het hopen dat het straks mee valt. Komt hier over 2u nog een hele rooie vlek aan…

Wilde net eindelijk weer gaan slapen, weer heel dichtbij een inslag. Weer over de zeik

:sob:

Waar ik woon onweert het nu pas, kan er meteen niet meer door slapen en zie dat het de komende uren nog wel blijft regenen/onweren.

Gisteren was ik zo gesloopt dat ik er doorheen heb geslapen, behalve toen het dichtbij in sloeg (hele harde knal meteen na flits).

Hahaha, ik zie net dit filmpje op Facebook:

En de reacties zijn gewoon geweldig :joy::rofl:
image
image
image
image
image

(Ze is gelukkig wel oké.)

18 likes

Tot 13:00u slapen was toch geen goed idee… 1:30 en ik zit ongeveer zo: :crazy_face::star_struck::partying_face::raising_hand_woman:t4::dancing_men:

1 like

Komt ook nog wel het een en ander aan…

Ga nu toch echt wel weer proberen te slapen. De wekker gaat over 4 uur alweer :cry:

Ben ook klaarwakker door de onweer net. Nu is het rustig maar over 2 uur is het inderdaad weer feest :weary: wat een ellende dit, hele nacht naar de klote

Holy shit, tweede keer dat ik nu al wakker word van de storm. Ik slaap er altijd doorheen.

Haha, ja, idem, ik lach niet heel vaak echt luidop om dingen op het internet, maar hier blijf ik heel hard om lachen. Ik voelde me iets minder schuldig toen ik las dat ze oké is, het moet ook beangstigend zijn om daar zo te hangen, maar toch blijf ik erom lachen.

1 like

Zat een muis op de bovenverdieping dus m’n dochtertje en ik zijn net op zoektocht gegaan want hij glipte de kamer van mijn zoontje in. Hebben we die muis eindelijk gevonden, komt de kat binnen rennen en die pakt ‘m. :weary:
Dus ik snel die muis uit zn bek gehaald, maar terwijl ik ermee naar beneden liep op ‘m in de tuin te zetten spartelde die heel veel en toen was ‘ie dood :sob:

En dan moet ik nu nog gaan slapen. Ben er echt sip om, arm muisje.

Uhhh wat betekenen kanalen? Zie ineens een blauw rondje daar en snap er niks van :neutral_face:

Zo vannacht was heftig. Dikke hagel en onweer. Hier in de gemeente is er een huis uitgebrand. Vermoedelijk door bliksem inslag.
Met dit weer mag je blij zijn als je geen schade hebt.

Is er iemand hier die last heeft van bruxisme in combinatie met vermoeidheid?

Ah herkenbaar. Ook de controle uit handen geven. Je handen jeuken om het zelf te doen hé.

1 like

Aan alle Hageneesjes hier: er is vandaag een kledingruildag in de Zweedse ambassade aan de Lange Voorhout!

https://www.swedenabroad.se/redress2019nl

5 likes

Ik heb heerlijk geslapen én de storm meegekregen. We werden half wakker want de balkondeur stond nog open, maar ik lag perfect in halfslaap te snoozen en te luisteren naar het onweer. Voelde super knus haha

@pastelzwart en @Truitje zo lief hoe jullie mee denken! Ik vind het echt leuk dat ik zulke goede tips krijg en er dingen zijn waar ik zelf helemaal niet aan gedacht heb.
Echt suf, normaal kan ik altijd wel wat bedenken, maar als mijn verjaardag dichterbij komt weet ik echt niks. Nu wel! Dank jullie wel :hugs:

2 likes