Wat je even kwijt wilt #22

Zat een muis op de bovenverdieping dus m’n dochtertje en ik zijn net op zoektocht gegaan want hij glipte de kamer van mijn zoontje in. Hebben we die muis eindelijk gevonden, komt de kat binnen rennen en die pakt ‘m. :weary:
Dus ik snel die muis uit zn bek gehaald, maar terwijl ik ermee naar beneden liep op ‘m in de tuin te zetten spartelde die heel veel en toen was ‘ie dood :sob:

En dan moet ik nu nog gaan slapen. Ben er echt sip om, arm muisje.

Uhhh wat betekenen kanalen? Zie ineens een blauw rondje daar en snap er niks van :neutral_face:

Zo vannacht was heftig. Dikke hagel en onweer. Hier in de gemeente is er een huis uitgebrand. Vermoedelijk door bliksem inslag.
Met dit weer mag je blij zijn als je geen schade hebt.

Is er iemand hier die last heeft van bruxisme in combinatie met vermoeidheid?

Ah herkenbaar. Ook de controle uit handen geven. Je handen jeuken om het zelf te doen hé.

1 like

Aan alle Hageneesjes hier: er is vandaag een kledingruildag in de Zweedse ambassade aan de Lange Voorhout!

https://www.swedenabroad.se/redress2019nl

5 likes

Ik heb heerlijk geslapen én de storm meegekregen. We werden half wakker want de balkondeur stond nog open, maar ik lag perfect in halfslaap te snoozen en te luisteren naar het onweer. Voelde super knus haha

@pastelzwart en @Truitje zo lief hoe jullie mee denken! Ik vind het echt leuk dat ik zulke goede tips krijg en er dingen zijn waar ik zelf helemaal niet aan gedacht heb.
Echt suf, normaal kan ik altijd wel wat bedenken, maar als mijn verjaardag dichterbij komt weet ik echt niks. Nu wel! Dank jullie wel :hugs:

2 likes

Aaaah slim! Ik ben uiteindelijk in slaap gevallen toen t wat rustiger werd hier. Jij ook nog een beetje geslapen?

Ik werd wakker van een knal om 1 uur en het ging enorm te keer. Constant flitsen, donder door elkaar. Vond t echt jammer dat ik niet meer op de 9e woon, daar was het altijd zo mooi om te zien.

Ik vermoed dat ik dit heb, maar heb er verder nog niks mee gedaan. Dus je hebt wellicht niet zo veel hieraan haha.

1 like

Hier zou ik ook heel opstandig van worden, pleur op joh. (Maar misschien ook omdat ik me in kan leven in de vader met nieuwe vriendin die ik niet (bewust als vriendin) heb gezien en wil zien).

Ja uiteindelijk wel, maar ben echt kapot moe.

Hier had ik me toch een sarcastische meme op terug gestuurd. Pleur op wijf

4 likes

Ik heb 3 uur geslapen vanacht :+1:t3:

1 like

Glitterplaatjes met een gemene tekst haha

2 likes

9 likes

Collega: “hé ben je afgevallen?”

You know nothing Jon Snow
(Ben stiekem 11 weken zwanger haha)

81 likes

M’n Instagram story staat er nu al 2 dagen… Hoe kan dit ?

Ik zou gewoon lekker uit de groepsapp stappen.

4 likes