Wat je even kwijt wilt #22

Aaaah slim! Ik ben uiteindelijk in slaap gevallen toen t wat rustiger werd hier. Jij ook nog een beetje geslapen?

Ik werd wakker van een knal om 1 uur en het ging enorm te keer. Constant flitsen, donder door elkaar. Vond t echt jammer dat ik niet meer op de 9e woon, daar was het altijd zo mooi om te zien.

Ik vermoed dat ik dit heb, maar heb er verder nog niks mee gedaan. Dus je hebt wellicht niet zo veel hieraan haha.

1 like

Hier zou ik ook heel opstandig van worden, pleur op joh. (Maar misschien ook omdat ik me in kan leven in de vader met nieuwe vriendin die ik niet (bewust als vriendin) heb gezien en wil zien).

Ja uiteindelijk wel, maar ben echt kapot moe.

Hier had ik me toch een sarcastische meme op terug gestuurd. Pleur op wijf

4 likes

Ik heb 3 uur geslapen vanacht :+1:t3:

1 like

Glitterplaatjes met een gemene tekst haha

2 likes

9 likes

Collega: “hé ben je afgevallen?”

You know nothing Jon Snow
(Ben stiekem 11 weken zwanger haha)

81 likes

M’n Instagram story staat er nu al 2 dagen… Hoe kan dit ?

Ik zou gewoon lekker uit de groepsapp stappen.

4 likes

@pastelzwart vind het ook niet handig en niet leuk van je vader, zou hem daar idd op aanspreken. En je bent natuurlijk ook totaal niet verplicht om te reageren op die foto. Maar vind het zelf wel aandoenlijk/onhandig maar goedbedoeld klinken van die vrouw, iets wat ik zelf ook zou kunnen doen :eyes:. Maar snap dat jij daar verder niet per se boodschap aan hebt hoor, zie ook bij vrienden wel hoe ingewikkeld de omgang met de nieuwe partner van een ouder kan zijn.
Wat vindt je zusje ervan?

6 likes

Ik snap die ‘heftige’ reacties ook niet zo goed? In mijn ogen zie ik alleen twee mensen met goede bedoelingen en ja misschien niet zo handig van je vader om haar toe te voegen als jullie haar nog niet kennen, maar denk dat ie dat gewoon uit zijn verliefdheid heeft gedaan…
@pastelzwart

3 likes

“Jouw moeder was ook te lui voor een comdoom”

19 likes

Yess, dinsdag een paar uurtjes meelopen en als er dan geen hele gekke dingen gebeuren heb ik een nieuwe baan! (Naast m’n huidige, want die is maar 2 dagen in de week)

21 likes

Ik ontbijt met love is van b&j…

14 likes

Ik ben heel trots en jaloers op je :sweat_smile:

1 like

Haha die zon, alsof er geen druppeltje regen en geen flits bliksem is geweest vannacht :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik ga zo lekker lunchen met twee vriendinnen en ik ga hetzelfde nemen als dat ik altijd neem yesss en een wijntje

10 likes