Wat je even kwijt wilt #22

ik heb zó’n fijn weekend gehad :smiling_face_with_three_hearts: (heb altijd weekend op dinsdag en woensdag) heerlijk weer en leuke dingen gedaan maar nu ben ik sip dat het alweer voorbij is

7 likes

Ik moet voordat ik naar m’n werk ga langs de kleermaker fietsen omdat ik wat kleren op moet halen voor ik morgen naar NL vertrek voor een weekend maar die mensen waren ZO onaardig toen ik m’n kleren daar weg had gebracht dat ik echt geen zin heb :") En nu ga ik ook nog te laat beginnen op werk dus dat wordt mega stressen om m’n dingen gedaan te krijgen vandaag, geen zin innnnn. Dus ik zit nu mega-opgefokt thuis te wachten (want als ik nu al weg ga is de kleermaker nog dicht als ik daar ben).

Voor zover mijn firstworldproblems van vandaag.

oh haha ja hier wel, ik werd er door wakker :eyes:

1 like

In m’n ondergoed op de bank, omdat ik net de hele badkamer met bleek schoon heb gemaakt :eyes: #nesteldrang

5 likes

In zijn geval zou een postnatale abortus een uitkomst zijn geweest.

13 likes

Wow, blijkbaar is mijn regio het zwaarst getroffen door de storm van heel NL. Hoor nu ook alleen maar brandweer voorbij rijden, want overal liggen bomen. Heb echt alleen het begin gehoord en daarna oordoppen in gedaan maar daar heb ik een beetje spijt van, wilde die grote storm wel zien tbh

Voor Amsterdam zijn er nog wel kaartjes! Er zijn nu ook (hele dure) pit tickets bij gekomen maar ik kon net gewoon nog staanplaatsen selecteren. Maar misschien is Amsterdam te ver weg voor je.

1 like

Kan ik helaas niet zeggen ivm privacy!

Ik moest iets te lang nadenken over die postnatale abortus hahaha. Maar inderdaad @Chesirecat wat een ontzettende schoft :frowning:

2 likes

Oooh nee dan zou ik daar ook geen zin in hebben haha. Hopelijk kun je nog aan kaartjes komen of doen ze een extra show!

1 like

Altijd als ik een dag doordeweeks vrij ben voel ik me zo doelloos? Ben de hele tijd aan het hangen en niksen, best zonde van mijn dag. Maar ik heb ook niet echt zin om iets te doen :sweat_smile: Ga denk naar de supermarkt om wat lekkere dingen te halen en dan programma’s terug kijken/simsen ofzo. Het enige wat ik echt wilde doen vandaag was het vuilnis weggooien maar dat kan niet want mijn vriend heeft de containerpas :+1:t2:

1 like

@Vogeltje Dit herken ik haha. Ik heb vandaag ineens onverwachts vrij, maar heb nog niets gedaan. Moet nog wel wat dingen doen.

En ik vroeg net aan mijn moeder of het hier ook geregend en geonweerd had (want bijna niets gehoord) en blijkbaar heeft het hier ook lekker gespookt.

Dit is echt heerlijk studie-weer. En het ziet ernaar uit dat het heel volgende week gelijkaardig weer blijft, echt ideaal. Ik ben er zo blij om, haha, want ik zat er mee in dat het nu net een hittegolf zou zijn ofzo.

3 likes

Ik durfde eigenlijk nooit wat te posten en was een stille meelezer op het EGF.
Nu dacht ik potverdorie nu is het tijd om eens actief te gaan worden en dat is echt veel leuker :grin: En iedereen is lief en aardig en het blijkt helemaal niet zo eng om wat te posten. Joepie!!

50 likes

Ja!! Ik denk (hoop) (dan was ik niet de enige) dat meer mensen het toch wel spannend vinden. Maar als een meelezer dit leest: doe het! Het valt reuze mee :smiley: :smiley:

1 like

He bah, wat flauw ja. Fok lijkt me sowieso niet gezellig. Ik was bang dat ik hier misschien iets ging krijgen van Ja leuk Bettydraper maar we zijn al met een gezellige groep en zitten niet te wachten op rookies :stuck_out_tongue:

1 like

Solow for all your nipple related stuff

2 likes

So low inderdaad allemaal piemels en tieten

1 like

Wat stom! Om deze reden verwijder ik vaak ook “haha” uit mijn reacties (ik wilde hier weer haha typen) (en nu weer). Het is een ding :rolleyes:

7 likes

Ik kan niks typen zonder haha. Ookals het helemaal niet grappig is ofzo.

Haha

15 likes