Dit is echt heerlijk studie-weer. En het ziet ernaar uit dat het heel volgende week gelijkaardig weer blijft, echt ideaal. Ik ben er zo blij om, haha, want ik zat er mee in dat het nu net een hittegolf zou zijn ofzo.
Ik durfde eigenlijk nooit wat te posten en was een stille meelezer op het EGF.
Nu dacht ik potverdorie nu is het tijd om eens actief te gaan worden en dat is echt veel leuker
En iedereen is lief en aardig en het blijkt helemaal niet zo eng om wat te posten. Joepie!!
Ja!! Ik denk (hoop) (dan was ik niet de enige) dat meer mensen het toch wel spannend vinden. Maar als een meelezer dit leest: doe het! Het valt reuze mee

He bah, wat flauw ja. Fok lijkt me sowieso niet gezellig. Ik was bang dat ik hier misschien iets ging krijgen van Ja leuk Bettydraper maar we zijn al met een gezellige groep en zitten niet te wachten op rookies 
Solow for all your nipple related stuff
So low inderdaad allemaal piemels en tieten
Wat stom! Om deze reden verwijder ik vaak ook “haha” uit mijn reacties (ik wilde hier weer haha typen) (en nu weer). Het is een ding 
Ik kan niks typen zonder haha. Ookals het helemaal niet grappig is ofzo.
Haha
Het kost echt moeite he? (Nu weer. Ik ben sterk)
Ik heb ons droomhuis gevonden, en ik word he-le-maal gek. Ik MOET ‘m hebben, maar vriend lijkt me noodzaak niet zo te zien. :’)
Ik heb een leuke stageplaats voor volgend schooljaar. 
Misschien moeten we een- haha afkickclub- beginnen.
haha, een collega die langskomt met: Hoe moet ik het zeggen als iemand gewoon heel dom is en behandeling daardoor waarschijnlijk toch niet werkt, maar dan zonder dat iemand er boos om kan worden, maar wel dat die huisarts het snapt?
“Gezien bevindingen in het behandelcontact wordt vermoed dat er sprake is van een intellectueel plafond, waardoor verondersteld wordt dat therapeutische interventies in het gunstigste geval slechts gedeeltelijk of kortdurend effect zullen sorteren”.
kan er soms zo van genieten om dit soort dingen samen te bedenken met collega’s.
FOK! vind ik sowieso een heftig forum. Oké, EGF heel in het begin ook, haha.
Welkom @BettyDraper! 
Graag!! Wat is de eerste stap? En wat doen we als we elkaar betrappen? 
Omg dit kan toch niet😂
Er schieten nu allemaal dingen in mn hoofd durf nooit meer haha te typen (sloot bijna weer af met haha)
Haha die afspraak heb ik ook met een vriendin. Zij wil dan wel de baby zodat ze voorrang krijgt op een huis en een uitkering en zodat ze ermee kon patsen om vrouwen te versieren.