Het kost echt moeite he? (Nu weer. Ik ben sterk)
Ik heb ons droomhuis gevonden, en ik word he-le-maal gek. Ik MOET ‘m hebben, maar vriend lijkt me noodzaak niet zo te zien. :’)
Ik heb een leuke stageplaats voor volgend schooljaar.
Misschien moeten we een- haha afkickclub- beginnen.
haha, een collega die langskomt met: Hoe moet ik het zeggen als iemand gewoon heel dom is en behandeling daardoor waarschijnlijk toch niet werkt, maar dan zonder dat iemand er boos om kan worden, maar wel dat die huisarts het snapt?
“Gezien bevindingen in het behandelcontact wordt vermoed dat er sprake is van een intellectueel plafond, waardoor verondersteld wordt dat therapeutische interventies in het gunstigste geval slechts gedeeltelijk of kortdurend effect zullen sorteren”.
kan er soms zo van genieten om dit soort dingen samen te bedenken met collega’s.
FOK! vind ik sowieso een heftig forum. Oké, EGF heel in het begin ook, haha.
Welkom @BettyDraper!
Graag!! Wat is de eerste stap? En wat doen we als we elkaar betrappen?
Omg dit kan toch niet😂
Er schieten nu allemaal dingen in mn hoofd durf nooit meer haha te typen (sloot bijna weer af met haha)
Haha die afspraak heb ik ook met een vriendin. Zij wil dan wel de baby zodat ze voorrang krijgt op een huis en een uitkering en zodat ze ermee kon patsen om vrouwen te versieren.
Jaa precies. Haha maakt het iets liever.
“Je moet gewoon je bek houden leipo… haha”
Is het een grapje… nee maar dat zou ik er nog wel van kunnen maken mocht die situatie grimmig worden.
Wat een achterhaalde vent “Bij een internaat denk je toch gauw aan probleemkinderen, maar daar is bij de schotel geen sprake van.” Nee dan denken veel mensen aan schipperskinderen of de rijkeN die hun kinderen daar naartoe sturen.
Geef ons even tips please!! Cold turkey of afbouwen? Iets vervangends?! Emojis?! Help?!
Haha ja! Het is ook een beetje een spelletje dat je voor mijn gevoel speelt met andere behandelaren. Kan er ook erg van genieten als ik dat dat terugzie in een brief. Soms denk ik echt: “JA! Goede! Deze pik ik in”. Tegenwoordig kan iedereen in zijn dossier kijken en dat is imo terecht, maar je moet wel echt opletten wat je schrijft. Intelligentie ondergemiddeld vallen mensen hard over, zelfs al is het echt aangetoond dat dat daadwerkelijk het geval is.
Ik had een keer psychiater die schreef in zijn psychiatrisch onderzoek:
“weinig gedifferentieerde man” om aan te geven dat iemand echt niet intelligent was. Dat vond ik ook een mooie.
Haha, die ken ik ook idd, en BK - (heeft buskruit niet uitgevonden).
Ik wilde gisteren Iers sodabrood maken, maar ik kwam er te laat achter dat ik geen karnemelk had en geen citroensap om karnemelk te maken.
Maar had alsnog met gewone melk het brood maar gemaakt, met idee dat het dan misschien niet zou rijzen oid??
Het smaakt dus echt verschrikkelijk GOOR. Gadverdamme.
Afbouwen is misschien een goeie. Deze week mag haha nog. Volgende week is het hah. En dan ha. Tot de h overblijft. Als je het echt heel moeilijk vind doen we gewoon net of het een stille h .
“Het is onmogelijk om jou te onderschatten” vind ik ook een mooie, meer casual belediging waarvan sommige mensen denken dat je ze complimenteert.