Ik heb dus 2 nieuwe broeken binnengekregen en zo nog ergens een gesprek. Maar ik denk dat ik het passen uitstel want als die zomerbroeken ook niet goedzitten ga ik als negative nancy het gesprek in. :’)
Hahahahaha (of verspil ik hiermee nu mijn weekpunten?), ik lach oprecht. Lijkt goed idee!
Heb je nooit gehad dat iemand je dan vroeg om toelichting? Patiënt/cliënt dan dus
Heb na jaren pijn en vage klachten vanmiddag eindelijk m’n afspraak in het ziekenhuis, en nu ben ik ineens mega zenuwachtig dat er heel veel mis is
Oke er zit iemand naast me keihard te facetimen en ze schreeuwt ook nog eens terwijl ik hem gewoon goed (luid en duidelijk) versta.
Ze weet niet wat de bruna is…
De dark roast stroopkoeken van de AH!
Ergens taart of gebak halen?
Ja die! Maar ik zie het alleen op mijn telefoon en er staan een paar namen en als ik ze aanklik staat er er zijn nog geen berichtjes
Nooit eerder gezien en ook een oude chat over het songfestival
Weer om 17u beginnen met werken straks, echt een poep tijd. Heb nu maar snel een pizza de oven in geknald
ik moet ook om 17u beginnen! sta nu chili con carne op te warmen haha
Me too. Net wel de vergadering gehad waar ik al weken tegenop keek maar nu nog alle andere werkzaamheden/acties doen.
Vooral nog wat hartigs meenemen, wordt echt sip als ik alleen zoete snacks krijg
Maar lekker fruit (aardbeien watermeloen
) of groente sticks om in hummus te dippen ofzo zouden ook niet verkeerd zijn
@Axolotl Komt vast goed!
Ik heb net lekker duurzaam mijn planten water gegeven met regenwater. Ben benieuwd of ze het ook beter gaan doen.
Help mag je zwart aan naar een bruiloft? Zwart boven of onder kant( rok tot knieën) of een lichtroze rok beetje parelmoer achtig of is dit allemaal not done hellup sos thema is casual chiq, Google afbeeldingen helpt me maar 13% verder want al die kledingstukken heb ik niet
zwart zou ik zelf niet doen! parelmoer klinkt dan wel weer goed vind ik!
Door het gesprek over haha lees ik nu in elke post waarin het staat een keiharde HhaHhAA. Hopelijk gaat dat weer over.
Vraag de bruid. Hangt erg van het soort bruiloft af, vond het zelf helemaal geen probleem. Stond ook in onze uitnodiging dat iedereen aan moest doen waar ze zich goed in voelden. Maar bij andere bruiloften wordt er wel meer waarde aan gehecht.
Ik ook… hopelijk slapen we vannacht rustiger zonder onweer!!
@Enthusiasm Goeie. Ik had een wit jurkje voor een bruiloft en heb het toen aan de bruid gevraagd of dat oké was, maar zij vond het helemaal prima.