Vooral nog wat hartigs meenemen, wordt echt sip als ik alleen zoete snacks krijg 
Maar lekker fruit (aardbeien
watermeloen
) of groente sticks om in hummus te dippen ofzo zouden ook niet verkeerd zijn
Vooral nog wat hartigs meenemen, wordt echt sip als ik alleen zoete snacks krijg 
Maar lekker fruit (aardbeien
watermeloen
) of groente sticks om in hummus te dippen ofzo zouden ook niet verkeerd zijn
@Axolotl Komt vast goed!
Ik heb net lekker duurzaam mijn planten water gegeven met regenwater. Ben benieuwd of ze het ook beter gaan doen.
Help mag je zwart aan naar een bruiloft? Zwart boven of onder kant( rok tot knieën) of een lichtroze rok beetje parelmoer achtig of is dit allemaal not done hellup sos thema is casual chiq, Google afbeeldingen helpt me maar 13% verder want al die kledingstukken heb ik niet
zwart zou ik zelf niet doen! parelmoer klinkt dan wel weer goed vind ik!
Door het gesprek over haha lees ik nu in elke post waarin het staat een keiharde HhaHhAA. Hopelijk gaat dat weer over.
Vraag de bruid. Hangt erg van het soort bruiloft af, vond het zelf helemaal geen probleem. Stond ook in onze uitnodiging dat iedereen aan moest doen waar ze zich goed in voelden. Maar bij andere bruiloften wordt er wel meer waarde aan gehecht.
Ik ook… hopelijk slapen we vannacht rustiger zonder onweer!!
@Enthusiasm Goeie. Ik had een wit jurkje voor een bruiloft en heb het toen aan de bruid gevraagd of dat oké was, maar zij vond het helemaal prima.
Oooh, leuk! Ik denk dat ik weet over welke tweeling je het hebt! Ze zijn altijd gelijk gekleed en je ziet nooit 1 apart, heel schattig.
Ja, je ziet ze af en toe. Ze wonen in het dorp van Pinguin (haha, om het even cryptisch te houden).
Aww ik probeer nu heel hard niet te denken aan het feit dat één van de twee eerder gaat sterven en de andere dan alleen achterblijft waarom ben ik zo

Sorryyy 
Ik heb daarjuist mijn eerste grijze haar gevonden, hallo ik ben fucking 23!!!
laat mij met rust, ouderdom
Mijn oma leek echt op de kok met cock.
In de hemel zullen ze vast niet weten wie wie is:joy:

Ik moet nog 1 hoofdstuk studeren. Wordt dit de eerste dag in jaren waarop ik op een normaal tijdstip klaar ben, de dag voor het examen? En dan op een normaal tijdstip in bed kan en zelfs met nog wat ontspanning?
Ik moet al verven sinds ik 19 ben, omdat ik er zoveel heb. 
Hopelijk blijft het er bij 1!
Ohja, die las ik op werk. En moest heel subtiel paar tranen wegknipperen. (Moet ook ongesteld worden…dan is het helemaal erg bij dit soort berichten.)
ik zou voor chips gaan!
Is dit echt
Want ik doe altijd vet mijn best op mooie brieven en verslagen 
Mijn relatie is uit sinds vannacht en ik heb sindsdien bijna alleen maar gehuild. Denk echt dat ik in totaal 10 uur heb gehuild inclusief rollende tranen. Ik snap niet waar het vandaan komt en hoewel ik weet dat het vast ooit ophoudt, heb ik het idee dat het nooit meer stopt.
Ik heb ooit een blog geschreven met tips over liefdesverdriet, maar ze werken niet omdat het natuurlijk tijd kost (was ook een van de tips) en dit is pas dag 1.
Maar toch. Als iemand een tip heeft waardoor het nu gewoon ophoudt, graag.