Wat je even kwijt wilt #22

Oooh, leuk! Ik denk dat ik weet over welke tweeling je het hebt! Ze zijn altijd gelijk gekleed en je ziet nooit 1 apart, heel schattig.

2 likes

Ja, je ziet ze af en toe. Ze wonen in het dorp van Pinguin (haha, om het even cryptisch te houden).

1 like

Aww ik probeer nu heel hard niet te denken aan het feit dat één van de twee eerder gaat sterven en de andere dan alleen achterblijft waarom ben ik zo :slight_smile: :upside_down_face: :slight_smile: :upside_down_face:

8 likes

Sorryyy :cry:

1 like

Ik heb daarjuist mijn eerste grijze haar gevonden, hallo ik ben fucking 23!!!
laat mij met rust, ouderdom

3 likes

Mijn oma leek echt op de kok met cock.
In de hemel zullen ze vast niet weten wie wie is​:joy::joy::joy:

Ik moet nog 1 hoofdstuk studeren. Wordt dit de eerste dag in jaren waarop ik op een normaal tijdstip klaar ben, de dag voor het examen? En dan op een normaal tijdstip in bed kan en zelfs met nog wat ontspanning?

4 likes

Ik moet al verven sinds ik 19 ben, omdat ik er zoveel heb. :sob:

Hopelijk blijft het er bij 1!

2 likes

Ohja, die las ik op werk. En moest heel subtiel paar tranen wegknipperen. (Moet ook ongesteld worden…dan is het helemaal erg bij dit soort berichten.)

ik zou voor chips gaan!

Is dit echt :hushed: Want ik doe altijd vet mijn best op mooie brieven en verslagen :cry:

1 like

Mijn relatie is uit sinds vannacht en ik heb sindsdien bijna alleen maar gehuild. Denk echt dat ik in totaal 10 uur heb gehuild inclusief rollende tranen. Ik snap niet waar het vandaan komt en hoewel ik weet dat het vast ooit ophoudt, heb ik het idee dat het nooit meer stopt.

Ik heb ooit een blog geschreven met tips over liefdesverdriet, maar ze werken niet omdat het natuurlijk tijd kost (was ook een van de tips) en dit is pas dag 1.

Maar toch. Als iemand een tip heeft waardoor het nu gewoon ophoudt, graag.

3 likes

Ahhh sterkte in dit proces!

Huilen mag en verdriet moet er zeker zijn, geef het de Tijd en ruimte

Als je letterlijk nu van het huilen af wil, helpt het mij vaak om naar buiten te gaan om te lopen maar vooral fietsen en die wind voelen

Ik heb dit ook in het interieurtopic gevraagd, maar dat leverde helaas niks op. Heeft iemand van jullie ervaring met de banken van sofacompany? Ik lees veel positieve dingen, maar ben vooral benieuwd of ze lang mooi blijven en niet doorzakken of verkleuren. Daar kan ik weinig over vinden.

Ik lees mee in de trein met degene naast me die webwhatsapp gebruikt, te entertainend want ze doet een boekje open over haar exen #sorrynotsorry

12 likes

Dankjewel.

En ik weet het, maar de kleuter in mij zegt “Ik wil het geen tijd en ruimte geven want het doet pijn en dat wil ik niet voelen.”

Ik zal zo inderdaad eens even naar buiten gaan…

Hoi hoe maak je een flesje open zonder flessen opener…

1 like

Ben op werk hahaga heb hier lepeltjes…

Gelukt met lepeltje hahaha

Dingen doen met vriendinnen (bios, strandwandeling, Lekker uitgaan).
Sterkte!!

Heb nu een soort aperol spritz (maar dan zonder alcohol) met koffie ijs koffie iets.