Dat weerbericht van aankomend weekend maakt me een beetje bang. Ik ga kamperen. Ga weg met noodweer. 
Misschien is dit wat? Goedkoop tijdschrift abonnement:
Ik werk in de psychiatrie waar mensen vaak voor het eerst in behandeling komen.
Interessant!
Tof!! Thanks!
Sterkte 
Ik woon in Breda, dus mocht je een keer afleiding willen! Mijn pb staat open.
Ik zou morgen een avonddienst werken maar dat kon niet meer en ik moet nu een normale dagdienst maar ik zie er zo tegenop
is ook gewoon extra en op eigen initiatief en ik kan er dan zo slecht tegen dat dat ineens aangepast moet worden
Ik heb de laatste tijd echt weinig eetlust. Normaal eet ik rond 6 maar ik wist dat ik dan geen trek zou hebben. Nu 7 uur en nog nergens zin in
Maar heb je wel lekker de avond vrij!
Hele bar onder gekliederd maar wel lekker een frappe gemaakt
Ik heb net de film Het regent gehaktballen gekeken en vond hem echt fantastisch 
Ik ga maandag winkelen, want ik heb nieuwe kleding nodig voor m’n nieuwe baan. Ik loop nu 5 dagen per week in sportkleding en ga nu op kantoor werken, dus heb echt nieuwe kleding nodig.
EN IK HEB ER ZOVEEL ZIN IN. Ik ga bijna nooit winkelen, terwijl ik het zó leuk vind, maar bestel alles online. Is het al maandag??
Hahahaha mijn tussentijdsbericht is soms ook echt niet meer als wat extra’s woorden ik de evaluatie van het behandelplan 
Afsluitende brief ben ik beter in.
Heb net een week een nieuw glasplaatje op mijn telefoon, heb nu al 2 joekels van sterren erin dus ik kan hem weer vervangen 
Dan kun je meteen door naar het regent gehaktballen 2 
hahah gaat ie lekker tijger
Auch
Thanks… nu wil ik ook een baby
Aah <3