Wat je even kwijt wilt #22

Dankjewel! En dat is dus een beetje het kuttige… Ik ben net in Breda komen wonen en heb nog geen vriendinnen hier.

Wel twee meiden leren kennen en die heel brutaal berichtje gestuurd met dat mijn relatie net uit is en of ze zin hebben chocola te eten en een meidenfilm te kijken, ze komen straks hierheen. Hopelijk doet dat me goed.

33 likes

Wat goed dat je dat hebt gedaan. En dat het ook meteen wordt opgevolgd! Die kun je vast op je goededingenlijst zetten. Die wordt vanzelf weer langer ;). <3

Ah nee wat kut. Als je even wil spuien, mijn pb staat altijd open.

Sterkte :heart:

Ja waarom zou dat niet mogen? Van mij in ieder geval wel!

Ook wel begrijpelijk, sowieso zit niemand te wachten op die eeuwige verslaglegging, maar goed das weer een andere discussie.

1 like

Heeft iemand een tijdschriften abonnement? Zo ja, voor welk tijdschrift? En een beetje in het algemeen: wat zijn een beetje leuke tijdschriften?

Ik vind tijdschriften altijd wel leuk maar vaak te duur om “zo maar” te kopen. Als het gierige kreng dat ik ben. Wil misschien een abbo vragen voor mijn verjaardag

:joy: sorry not sorry

2 likes

Hahha de andere kant is, als ik voor verdere behandeling informatie opvraag is de voorgeschiedenis echt heel Nice.

Wat een kutopmerking zeg! Knuffel :heart: hoop dat je het je niet te veel aantrekt!

Jaa haha aan gebrek aan informatie zal het niet liggen. Wat doe jij voor werk?

1 like

Ik las net een review van Bon Iver op BKS met “…en toepasselijk zoet sluit hij af met een cover van Skinny Love van Birdy”. Ik dacht oh leuk iemand met humor, maar 't was geen grap want het artikel is inmiddels aangepast :upside_down_face:

16 likes

:sweat_smile: Dat weerbericht van aankomend weekend maakt me een beetje bang. Ik ga kamperen. Ga weg met noodweer. :cry:

Misschien is dit wat? Goedkoop tijdschrift abonnement:

https://www.magazine.nl/jouwkeuze?utm_medium=email&utm_source=titelmailing&utm_campaign=20190322_always-on&utm_content=button&utm_term=extended-winback

1 like

Ik werk in de psychiatrie waar mensen vaak voor het eerst in behandeling komen.

1 like

Interessant!

1 like

Tof!! Thanks!

Sterkte :heart::four_leaf_clover: Ik woon in Breda, dus mocht je een keer afleiding willen! Mijn pb staat open.

Ik zou morgen een avonddienst werken maar dat kon niet meer en ik moet nu een normale dagdienst maar ik zie er zo tegenop :sweat_smile: is ook gewoon extra en op eigen initiatief en ik kan er dan zo slecht tegen dat dat ineens aangepast moet worden

Ik heb de laatste tijd echt weinig eetlust. Normaal eet ik rond 6 maar ik wist dat ik dan geen trek zou hebben. Nu 7 uur en nog nergens zin in