Maar heb je wel lekker de avond vrij!
Hele bar onder gekliederd maar wel lekker een frappe gemaakt
Ik heb net de film Het regent gehaktballen gekeken en vond hem echt fantastisch
Ik ga maandag winkelen, want ik heb nieuwe kleding nodig voor m’n nieuwe baan. Ik loop nu 5 dagen per week in sportkleding en ga nu op kantoor werken, dus heb echt nieuwe kleding nodig.
EN IK HEB ER ZOVEEL ZIN IN. Ik ga bijna nooit winkelen, terwijl ik het zó leuk vind, maar bestel alles online. Is het al maandag??
Hahahaha mijn tussentijdsbericht is soms ook echt niet meer als wat extra’s woorden ik de evaluatie van het behandelplan
Afsluitende brief ben ik beter in.
Heb net een week een nieuw glasplaatje op mijn telefoon, heb nu al 2 joekels van sterren erin dus ik kan hem weer vervangen
Dan kun je meteen door naar het regent gehaktballen 2
hahah gaat ie lekker tijger
Auch
Thanks… nu wil ik ook een baby
Aah <3
Ik kan me gewoon niet meer herinneren of ik mn haar heb gewassen gister was het meestal om de dag maar hoe hard ik ook denk, ik weet het niet meer. Hoe dom
je hebt ook nog een deel 2!
Haha ik kijk die Harry&Meghan film op Net5 maar tsjeeeee wat is die slecht zeg
Oh man, 1 van m’n vriendinnen is haar relatie om zeep aan het helpen en het slachtoffer is m’n schoon-neef (that’s a thing), ik zit een beetje in het midden en probeer haar tot bedaren te brengen want ze overdrijft en die arme jongen is heartbroken. Wat een kutsituatie.
Hahaha heel slecht maar ik ze in het echt zo leuk
Ja ik ook! Maar tot nu toe is de film alleen maar humble brag en nu ben ik bang dat ik ze in het echie minder leuk ga vinden
Ik heb hem ooit al een keer gezien
Gadverdamme ik vind dit echt spoilerwaardig haha dit ziet er zo vies uit