Wat je even kwijt wilt #22

Hahaha het begin van kliekjesvorming :joy:

Ow haha, klonk echt als een algemene vraag. Hey je bent verhuisd zie ik?!

Oh, nee, hij heeft het o.a. over mijn vorige woonplek (nu is dat ook nog wel gemakkelijk terug te vinden op m’n profiel). Het is geen creepy bericht van een vreemde, maar een bericht van iemand die ik ergens heb leren kennen, in het genre “hey, lang geleden, ik zie dat je niet meer in (…) woont”. Het is echt iemand die ik ergens gekend heb (ook aangezien ik een strenge FB-policy heb), ik herinner het me alleen hélemaal niet meer.

Vraag om een foto van jullie samen :sweat_smile:

1 like

Ik was letterlijk dit liedje aan’t luisteren toen ik jouw post las met ‘boy on fire’… hele bizarre gewaarwording :sweat_smile:

Sorry voor late reactie, ben aan’t bijlezen…

3 likes

Ik zit zo eeg onder de muggenbulten dat ik er van overtuigd ben dat ik niet dik ben maar mijn buik gewoon een grote muggen bult is.

5 likes

Ik hoop echt dat het noodweer vandaag meevalt :pensive: En ik wil slapen, maar ben echt klaarwakker.

Ik was heel vroeger wakker vanochtend en en A Dogs Purpose aan het kijken, geen goed idee als je ongesteld bent. Tranen in m’n ogen haha!

Ik ben nu op vakantie. En natuurlijk ben ik op mijn standaard wekker tijd wakker.

Ik ben al de hele week grieperig en ik heb nu ook nog links en rechts op mijn bovenlip een koortsblaar, waardoor mijn bovenlip eruit ziet alsof ik hele slechte lipfillers gehad heb. Echt ik kan wel even janken, het brandt als de hel.

Ben opgestaan met hoofdpijn en pijn in mijn hand. Super goed begin van de dag.

https://m.weeronline.nl/nieuws/7-6-2019-vanmiddag-en-vanavond-opnieuw-zware-onweersbuien :stuck_out_tongue: Ik wist het ook niet tot ze er in EditieNL over begonnen :neutral_face:

1 like

Nog maar 8 dagen werken, nog maar 8 dagen werken :pensive:

(Daarna wel tot september vrij :partying_face: )

11 likes

Op naar mijn kleuterklasje. Aka school.

1 like

Ik heb vanmiddag een afspraak om mijn oor uit te laten spuiten, maar eigenlijk is mijn oor al weer open sinds woensdag

What2do

• Afbellen
  • Toch gaan wie weet of er nog prut in zit
  • Bellen om te vragen of het zin heeft

0 stemmers

Ik heb mijn smoothieblender meegenomen naar werk omdat mijn fruit te bevroren was en niet wilde mengen. Dus nu heb ik het apparaat gewoon in zijn geheel in mijn tas gestopt en doe ik het over als ik op werk ben #koekoek

59 likes

Echt geen zin in vandaag

Ik moet opstaan en hoepelen maar geen zin

De reumatoloog heeft gisteren m’n hele lichaam onderzocht en alles wat buigen kan gebogen. Daar deed het totaal geen zeer, maar nu ga ik echt door de grond… Kan m’n rechterhand amper gebruiken :sob: Gelukkig ben ik linkshandig en kan ik nog wel schrijven haha

Ik heb laatst gewoon gezegd dat ik een ziekenhuisafspraak had (in theorie niet eens een leugen, want het was ook in een ziekenhuis :stuck_out_tongue:)

15 likes