Misschien vindt de jongen baby deze jurk ook wel mega leuk.
Waarom is Bobs burgers niet op. Ik heb daar zin in. Family Guy is niet goed genoeg.
Misschien vindt de jongen baby deze jurk ook wel mega leuk.
Waarom is Bobs burgers niet op. Ik heb daar zin in. Family Guy is niet goed genoeg.
De gevel van de Hermes winkel in de PC Hooft is zo mooi
Ik krijg net een FB-bericht van iemand, waarvan ik vermoed dat ik hem op reis heb leren kennen (aangezien hij in het Engels stuurt), maar ik herinner me echt letterlijk niets, ik heb geen flauw idee van waar of hoe ik hem heb leren kennen. En hij weet nog waar ik woonde, aangezien hij nu stuurt met de vraag of ik verhuisd ben?! Genant, haha.
Whaha er staat bij zo’n kinderboerderij een bord dat je ze niet mag optillen. En er staan zulke beesten in die wei. Wie tilt dat nou op.
Is het misschien een fake account?
Oh die zou ik wel optillen.
Nee, ik ben met hem bevriend op Facebook en ik keur alleen maar mensen goed die ik ook effectief irl ken (daar ben ik heel strikt in), ik weet het alleen niet meer .
Huh. Zit er nog ook (extra) schimmel op de brie? En waarom zit er ei op? Gadver zoveel vragen
Hahaha ik herken ook weer iets hoor (taal in blokjes)
Hahaha ja kan ik me helemaal voorstellen. Je was zeker de enige arts? Anders kon je ook geheimtaal praten
1 uurtje gesport van 19.00 tot 20.00 in de zon gelijk burnie
Hahaha het begin van kliekjesvorming
Ow haha, klonk echt als een algemene vraag. Hey je bent verhuisd zie ik?!
Oh, nee, hij heeft het o.a. over mijn vorige woonplek (nu is dat ook nog wel gemakkelijk terug te vinden op m’n profiel). Het is geen creepy bericht van een vreemde, maar een bericht van iemand die ik ergens heb leren kennen, in het genre “hey, lang geleden, ik zie dat je niet meer in (…) woont”. Het is echt iemand die ik ergens gekend heb (ook aangezien ik een strenge FB-policy heb), ik herinner het me alleen hélemaal niet meer.
Vraag om een foto van jullie samen
Ik was letterlijk dit liedje aan’t luisteren toen ik jouw post las met ‘boy on fire’… hele bizarre gewaarwording
Sorry voor late reactie, ben aan’t bijlezen…
Ik zit zo eeg onder de muggenbulten dat ik er van overtuigd ben dat ik niet dik ben maar mijn buik gewoon een grote muggen bult is.
Ik hoop echt dat het noodweer vandaag meevalt En ik wil slapen, maar ben echt klaarwakker.
Ik was heel vroeger wakker vanochtend en en A Dogs Purpose aan het kijken, geen goed idee als je ongesteld bent. Tranen in m’n ogen haha!