Wat je even kwijt wilt #22

Ik ben nu op vakantie. En natuurlijk ben ik op mijn standaard wekker tijd wakker.

Ik ben al de hele week grieperig en ik heb nu ook nog links en rechts op mijn bovenlip een koortsblaar, waardoor mijn bovenlip eruit ziet alsof ik hele slechte lipfillers gehad heb. Echt ik kan wel even janken, het brandt als de hel.

Ben opgestaan met hoofdpijn en pijn in mijn hand. Super goed begin van de dag.

https://m.weeronline.nl/nieuws/7-6-2019-vanmiddag-en-vanavond-opnieuw-zware-onweersbuien :stuck_out_tongue: Ik wist het ook niet tot ze er in EditieNL over begonnen :neutral_face:

1 like

Nog maar 8 dagen werken, nog maar 8 dagen werken :pensive:

(Daarna wel tot september vrij :partying_face: )

11 likes

Op naar mijn kleuterklasje. Aka school.

1 like

Ik heb vanmiddag een afspraak om mijn oor uit te laten spuiten, maar eigenlijk is mijn oor al weer open sinds woensdag

What2do

• Afbellen
  • Toch gaan wie weet of er nog prut in zit
  • Bellen om te vragen of het zin heeft

0 stemmers

Ik heb mijn smoothieblender meegenomen naar werk omdat mijn fruit te bevroren was en niet wilde mengen. Dus nu heb ik het apparaat gewoon in zijn geheel in mijn tas gestopt en doe ik het over als ik op werk ben #koekoek

59 likes

Echt geen zin in vandaag

Ik moet opstaan en hoepelen maar geen zin

De reumatoloog heeft gisteren m’n hele lichaam onderzocht en alles wat buigen kan gebogen. Daar deed het totaal geen zeer, maar nu ga ik echt door de grond… Kan m’n rechterhand amper gebruiken :sob: Gelukkig ben ik linkshandig en kan ik nog wel schrijven haha

Ik heb laatst gewoon gezegd dat ik een ziekenhuisafspraak had (in theorie niet eens een leugen, want het was ook in een ziekenhuis :stuck_out_tongue:)

15 likes

Ik denk dat ik je na ga doen en dinsdag al aangeef dat ik woensdag naar het ziekenhuis moet. Vroegen ze bij jou door naar de reden? Ik wil het eigenlijk zo vaag mogelijk houden. Ben zo slecht in dit soort dingen!

Yesss mn Fitbit herkende een workout. Daar deed ik het voor.

Edit: ik zie geen wolkje meer waarmee ik het bericht kan citeren zodat het te zien is in het antwoord :face_with_monocle:

Kan je niet gewoon vragen of ze evt op een ander tijdstip plek hebben voor het gesprek?

1 like

Dat mogen werkgevers niet.

Ze doen het vaak wel, maar ze mogen het niet.

1 like

Ja, heb ik al gedaan. Andere dag of ander tijdstip maar dat is vanwege de “spoed” van de vacature niet mogelijk.

Ik hoor feesttent van Kraantje door mn raam. Laf it.

6 likes

Ik heb gisteren een topic proberen te openen, maar er stond bij dat ik daarvoor toestemming nodig had. Is dit altijd zo? Ik heb nog maar 1 keer een topic aangemaakt en ik kan mij niet meer herinneren dat dit zo was.

Ja dat is ook zo! Had visioenen dat ik met mijn open oor de kostbare tijd van de mensen daar in beslag nam, maar boeie haha