Ik denk dat ik je na ga doen en dinsdag al aangeef dat ik woensdag naar het ziekenhuis moet. Vroegen ze bij jou door naar de reden? Ik wil het eigenlijk zo vaag mogelijk houden. Ben zo slecht in dit soort dingen!
Yesss mn Fitbit herkende een workout. Daar deed ik het voor.
Edit: ik zie geen wolkje meer waarmee ik het bericht kan citeren zodat het te zien is in het antwoord 
Kan je niet gewoon vragen of ze evt op een ander tijdstip plek hebben voor het gesprek?
Dat mogen werkgevers niet.
Ze doen het vaak wel, maar ze mogen het niet.
Ja, heb ik al gedaan. Andere dag of ander tijdstip maar dat is vanwege de “spoed” van de vacature niet mogelijk.
Ik hoor feesttent van Kraantje door mn raam. Laf it.
Ik heb gisteren een topic proberen te openen, maar er stond bij dat ik daarvoor toestemming nodig had. Is dit altijd zo? Ik heb nog maar 1 keer een topic aangemaakt en ik kan mij niet meer herinneren dat dit zo was.
Ja dat is ook zo! Had visioenen dat ik met mijn open oor de kostbare tijd van de mensen daar in beslag nam, maar boeie haha
Pff ik zit op m’n werk al vijf minuten te wachten tot een (internationale) conference call begint. Echt zo’n moment dat ik gelijk denk: bel ik het goede nummer? Klopt de tijdzone wel? Moet ik wachten?
Ik zag net op twitter een filmpje voorbij komen over hoe de kalfjes behandeld worden in de megastallen van het Amerikaanse Fairlife. Ik kan gewoon niet ophouden met janken, wat verschrikkelijk. Jezus. Echt heftig.
Heeft iemand ooit iets retour gedaan naar Nextdirect? Die labels die je erbij krijgt kan ik jack shit mee zegt DPD, daar kan ik niks mee retour sturen!
Bijna klaar om te vertrekken naar Pinkpop. Is weer een halve volksverhuizing, maar deze idioot wil echt een dekbed mee. Vorige jaren had ik het ‘s nachts zo koud gewoon. Gelukkig geen tent en slaapzak mee. Hopelijk neemt de buschauffeur me mee zonder te morren.
Groepje met wie ik ga willen om 16 uur afspreken. Hopelijk zijn het chille mensen, want ik ken ze totaal niet.
Ja, die zijn aangekomen
en had er zelf toen al 3 apart gekocht haha. En dank je!
Ik heb komend schooljaar een baan op de school waar ik heel graag wilde werken!
Ik zag dat de afstudeer show gebeuren van iemand waar ik niet meer bevriend mee ben vanavond is. Ben zo blij dat ik daar niet heenhoef hahaha.
Wat fijn! Gefeliciteerd! 
Heeft iemand hier inside information bij de Bijenkorf en die mij kan vertellen wanneer de sale daar begint?
Keuzes… Dutje doen in m’n auto of nog wat herhalen voor m’n examen van 14u.
Ik had vanochtend sollicitatie voor mijn masterstage op een DROOMPLEK en ben aangenomen. YES 

Winkelpersoneel weet dat vaak ook niet, dat hoor je tegelijkertijd met de anderen. Wel is er vaak in de zomer sale, dat is meestal wel een goeie, samen met de januarisale. Je moet alleen wel goed op de prijzen letten, want soms is de sale prijs alsnog duurder dan bij een winkel elders.