Ze zijn al een beetje begonnen. Sommige merken, vooral van Britse afkomst, zijn soms al 20 of 30% afgeprijsd. Ik denk dat in het midden van deze maand het echt gaat beginnen met 30% en dan op de frontpage ook etc. Werk er niet maar volgens mij is dat tegenwoordig standaard zo en dan na 2 weken 50% en dan 2 weken later weer weer 70 of zo.
Heb gister dronken een berichtje gestuurd op tinder naar een jongen met wie ik een tijdje terug met uitgaan heb gezoend. We kenden elkaar al, maar waren dus laatst ook een match op tinder. Maar nu durf ik mijn tinder niet meer te openen omdat ik het zo wanhopig van mezelf vind? Het was wel alleen een ‘hey’, maar toch. Wat moet ik zeggen als hij iets teruggestuurd heeft? Gezien het tijdstip zal hij ook wel denken😅
Ik heb zo’n pijnlijke bult onder mn behabandje. Denk dat het begonnen is als insectenbeet, maar nu is het echt groot. En de druk van mijn beha of blote borsten zelfs maakt de pijn echt tien keer erger. Ik voel me aardig miserabel. Ach, nog maar 6 uur te gaan (
)
Meiden help haha. Ik heb een (kip)rollade gewonnen, erg lekker maar ik heb geen braadpan. Hoe ga ik dit nu klaarmaken? Ik heb geen zin en geld om nu een braadpan te kopen.
En anders is optie 2 dat ik mezelf uitnodig bij iemand die het wel heeft en dat we dan samen opeten. 
Ovenschaal met folie er over, of in stukken zagen tot het wel past in een pan die je al hebt
Thanks. 
Ik heb zin in weeeekend
Oh goed dat je het zegt, ik wist niet dat dat dit weekend is! Ik weet alleen niet zeker of ik zondag tijd heb, misschien ga ik vanvond wel even.
Mijn oppaskindjes zijn super enthousiast over het weekend want ze gaan naar een hotel en hun ouders komen vandaag eerder thuis om dan direct daarheen te rijden. En ze vragen steeds hoe lang nog enzo.
Maar ze gaan door de storm wrs morgen pas en ik ga het ze niet vertellen.
Trouwens die hele balk met dingetjes zoals polls, emojis etc is weg in mijn antwoordveld.
Oh dit is stiekem best zielig! Ik zou ook mijn mond houden als oppas zijnde haha
Ik snap sommige bedrijven niet. Voor een bepaalde functie waar ze zsm iemand zochten, twijfelde ze of ik daadwerkelijk die diploma’s heb gehaald die op mijn cv staan. Misschien omdat ik een gat van 3 jaar in mijn cv heb in verband met omstandigheden. Ik had dus zo’n diploma-uitreksel uit Duo’s database meegestuurd en dat is in Nederland gewoon een geaccepteerd document. Vertrouwen ze dat niet of zo ook als ik link naar een overheidssite. Maarr ik heb nu geen tijd om vandaag nog ergens een masterdiploma in te scannen of daar langs te gaan. Sowieso is dat formaat lastig. Een foto was niet goed genoeg, dan maar verder zoeken.
L
oh lekker, moeilijk doen om moeilijk te doen. Misschien is het een test?
Een like voor de herkenning. 
Supergoed dat je zo positief en goed bezig bent!
Heb je geen ‘‘gewone’’ kookpan waar hij in past? Daar kun je ook prima in braden/bakken!
Zie je die 3 streepjes rechts boven in de hoek naast jouw naam en naast dat pijltje naar beneden. Daarop klikken e n vgm is die balk dan terug.
Wie weet. Of ik daadwerkelijk flexibel ben of toegeeflijk. Heb nu gewoon ze vriendelijk bedankt. No way dat ik vandaag dingen ga schrappen en 20 euro ga weggooien voor overbodige reisjes om misschien dan volgende week daar wel te worden uitgenodigd. Dan zal die haast daar ook wel meevallen.
Joh idd. Thanks!
Ja heel zielig. Maar hun vader is de gelukkige die het mag vertellen. Ik zeg nada 
Weet niet of t wat wordt vanavond met code oranje? Zag dat er een evenement in een ander park ook al niet doorgaat vanwege dat… Maar oke misschien valt t lokaal weer mee net als dinsdag
Oei daar zeg je wat ja. Ik kijk inderdaad wel even aan wat het weer doet haha, misschien dat ze er zelf ook nog wel iets over posten in het Facebook-event oid in de loop van de dag.