Wat je even kwijt wilt #22

Pff ik zit op m’n werk al vijf minuten te wachten tot een (internationale) conference call begint. Echt zo’n moment dat ik gelijk denk: bel ik het goede nummer? Klopt de tijdzone wel? Moet ik wachten?

3 likes

Ik zag net op twitter een filmpje voorbij komen over hoe de kalfjes behandeld worden in de megastallen van het Amerikaanse Fairlife. Ik kan gewoon niet ophouden met janken, wat verschrikkelijk. Jezus. Echt heftig.

Heeft iemand ooit iets retour gedaan naar Nextdirect? Die labels die je erbij krijgt kan ik jack shit mee zegt DPD, daar kan ik niks mee retour sturen!

Bijna klaar om te vertrekken naar Pinkpop. Is weer een halve volksverhuizing, maar deze idioot wil echt een dekbed mee. Vorige jaren had ik het ‘s nachts zo koud gewoon. Gelukkig geen tent en slaapzak mee. Hopelijk neemt de buschauffeur me mee zonder te morren.
Groepje met wie ik ga willen om 16 uur afspreken. Hopelijk zijn het chille mensen, want ik ken ze totaal niet.

8 likes

Ja, die zijn aangekomen :slightly_smiling_face: en had er zelf toen al 3 apart gekocht haha. En dank je!

1 like

Ik heb komend schooljaar een baan op de school waar ik heel graag wilde werken!

59 likes

Ik zag dat de afstudeer show gebeuren van iemand waar ik niet meer bevriend mee ben vanavond is. Ben zo blij dat ik daar niet heenhoef hahaha.

3 likes

Wat fijn! Gefeliciteerd! :tada:

1 like

Heeft iemand hier inside information bij de Bijenkorf en die mij kan vertellen wanneer de sale daar begint?

Keuzes… Dutje doen in m’n auto of nog wat herhalen voor m’n examen van 14u.

Ik had vanochtend sollicitatie voor mijn masterstage op een DROOMPLEK en ben aangenomen. YES :biggrin::biggrin::biggrin:

95 likes

Winkelpersoneel weet dat vaak ook niet, dat hoor je tegelijkertijd met de anderen. Wel is er vaak in de zomer sale, dat is meestal wel een goeie, samen met de januarisale. Je moet alleen wel goed op de prijzen letten, want soms is de sale prijs alsnog duurder dan bij een winkel elders.

1 like

Ze zijn al een beetje begonnen. Sommige merken, vooral van Britse afkomst, zijn soms al 20 of 30% afgeprijsd. Ik denk dat in het midden van deze maand het echt gaat beginnen met 30% en dan op de frontpage ook etc. Werk er niet maar volgens mij is dat tegenwoordig standaard zo en dan na 2 weken 50% en dan 2 weken later weer weer 70 of zo.

1 like

Heb gister dronken een berichtje gestuurd op tinder naar een jongen met wie ik een tijdje terug met uitgaan heb gezoend. We kenden elkaar al, maar waren dus laatst ook een match op tinder. Maar nu durf ik mijn tinder niet meer te openen omdat ik het zo wanhopig van mezelf vind? Het was wel alleen een ‘hey’, maar toch. Wat moet ik zeggen als hij iets teruggestuurd heeft? Gezien het tijdstip zal hij ook wel denken😅

1 like

Ik heb zo’n pijnlijke bult onder mn behabandje. Denk dat het begonnen is als insectenbeet, maar nu is het echt groot. En de druk van mijn beha of blote borsten zelfs maakt de pijn echt tien keer erger. Ik voel me aardig miserabel. Ach, nog maar 6 uur te gaan (:face_vomiting:)

Meiden help haha. Ik heb een (kip)rollade gewonnen, erg lekker maar ik heb geen braadpan. Hoe ga ik dit nu klaarmaken? Ik heb geen zin en geld om nu een braadpan te kopen.

En anders is optie 2 dat ik mezelf uitnodig bij iemand die het wel heeft en dat we dan samen opeten. :rofl:

2 likes

Ovenschaal met folie er over, of in stukken zagen tot het wel past in een pan die je al hebt

2 likes

Thanks. :heart:

Ik heb zin in weeeekend

3 likes

Oh goed dat je het zegt, ik wist niet dat dat dit weekend is! Ik weet alleen niet zeker of ik zondag tijd heb, misschien ga ik vanvond wel even.