Wat je even kwijt wilt #22

Mijn oppaskindjes zijn super enthousiast over het weekend want ze gaan naar een hotel en hun ouders komen vandaag eerder thuis om dan direct daarheen te rijden. En ze vragen steeds hoe lang nog enzo.

Maar ze gaan door de storm wrs morgen pas en ik ga het ze niet vertellen.

Trouwens die hele balk met dingetjes zoals polls, emojis etc is weg in mijn antwoordveld.

Oh dit is stiekem best zielig! Ik zou ook mijn mond houden als oppas zijnde haha

Ik snap sommige bedrijven niet. Voor een bepaalde functie waar ze zsm iemand zochten, twijfelde ze of ik daadwerkelijk die diploma’s heb gehaald die op mijn cv staan. Misschien omdat ik een gat van 3 jaar in mijn cv heb in verband met omstandigheden. Ik had dus zo’n diploma-uitreksel uit Duo’s database meegestuurd en dat is in Nederland gewoon een geaccepteerd document. Vertrouwen ze dat niet of zo ook als ik link naar een overheidssite. Maarr ik heb nu geen tijd om vandaag nog ergens een masterdiploma in te scannen of daar langs te gaan. Sowieso is dat formaat lastig. Een foto was niet goed genoeg, dan maar verder zoeken. :roll_eyes:L

oh lekker, moeilijk doen om moeilijk te doen. Misschien is het een test?

Een like voor de herkenning. :heart:
Supergoed dat je zo positief en goed bezig bent!

2 likes

Heb je geen ‘‘gewone’’ kookpan waar hij in past? Daar kun je ook prima in braden/bakken!

Zie je die 3 streepjes rechts boven in de hoek naast jouw naam en naast dat pijltje naar beneden. Daarop klikken e n vgm is die balk dan terug.

Wie weet. Of ik daadwerkelijk flexibel ben of toegeeflijk. Heb nu gewoon ze vriendelijk bedankt. No way dat ik vandaag dingen ga schrappen en 20 euro ga weggooien voor overbodige reisjes om misschien dan volgende week daar wel te worden uitgenodigd. Dan zal die haast daar ook wel meevallen.

2 likes

Joh idd. Thanks!

1 like

Ja heel zielig. Maar hun vader is de gelukkige die het mag vertellen. Ik zeg nada :zipper_mouth_face:

Weet niet of t wat wordt vanavond met code oranje? Zag dat er een evenement in een ander park ook al niet doorgaat vanwege dat… Maar oke misschien valt t lokaal weer mee net als dinsdag

Oei daar zeg je wat ja. Ik kijk inderdaad wel even aan wat het weer doet haha, misschien dat ze er zelf ook nog wel iets over posten in het Facebook-event oid in de loop van de dag.

Ik ga bijnaaaa in de trein naar Amsterdam jeej!

Ik hoor alleen dus nu pas dat het dit weekend ook nog rotweer is (om een of andere reden heb ik het weerbericht niet gecheckt sinds eergsiteren en ging ik er wel vanuit dat het onveranderd was? hoe dom ben ik??) dus ik heb alleen een spijkerjasje mee hahaahaha

2 likes

Wow er vlogen net straaljagers over :scream: Was ook moeilijk te missen qua geluid

Hier ook dacht even dat de wereld verging

Yess, ik werkte vanuit huis vandaag en alles wat gedaan moest vandaag is af! Nu lekker weekend, zonder eerst anderhalf uur reistijd :sparkles:

4 likes

Ik steek ze wel eens van achter naar voor door m’n oorbelgaatje zodat ik het beter kan zien, maar dat kan natuurlijk alleen als de hele oorbel er hetzelfde uitziet haha. Idd vervelend zulke priegeldingen

1 like

Pff ik loop echt vast met m’n studiekeuzecheck opdracht. De tekst komt wel goed, maar het design niet. Kan echt voor geen reet designen, dat hoop ik juist o.a door de studie te leren :roll_eyes: Dus nu moet ik maar iets via Paint in elkaar flansen, lekker amateuristisch.

Dankjewel, en goed idee zo’n lijst :slight_smile: Ben nu al een lijst aan het maken met lieve reacties en berichtjes van gisteren, doet heel goed dat zoveel mensen aan je denken en vinden dat hij een pannekoek is dat hij me laat gaat :smiley:

Dat is heel lief, ik ga nu proberen mezelf af te leiden met werk, anders blijf ik het verdriet zo voeden, maar dankjewel!

En @anon39978576 en @Lentex ook bedankt.

3 likes

In zo’n pakket die ik van de verloskundigepraktijk heb gekregen, zat een condoom…Is dat een hint?

18 likes