Wat je even kwijt wilt #22

Blijjj, want mijn autootje was net binnen twee uur klaar met de apk, zonder allemaal hoge kosten en gedoe. Nog nooit meegemaakt. Meestal is er wel iets dat ze moeten fixen. Maar nu was het gewoon 6 tientjes afrekenen en doeeeei.

Trots op mijn bakkie.

14 likes

Ah ik heb stiekem wel medelijden met de organisatoren van Pinkpop :frowning: Dan werk je een jaar lang naar het festival toe en dan wordt het uitgerekend dat weekend extreem tyfus noodweer. En die arme bezoekers ook, met dit weer in een tentje slapen is echt de hell
zo sneu haha

6 likes

Hahaha fijn dat ze meedenken

1 like

Jaa echt he
Ook niet de eerste keer, had het even opgezocht maar kon me inderdaad herinneren dat tijdens het optreden van Arcade Fire (wat ik veilig en droog binnen op tv aan het kijken was) ook zo’n drama was:

8 likes

Dat kindje van Najib Amhali :heart: die krulletjes zo lief

1 like

Gaat vast goed komen! Ik doe ook een design opleiding en heb zelfs in de eerste periode nog een ontwerp gemaakt in paint omdat die creative cloud toen kut deed haha. Gaat vaak toch ook om hoe en waarom je iets doet en pas later om hoe het eruit ziet.
Weet niet wat je gaat doen (je mag mij altijd een prive berichtje sturen) maar bij een keuzecheck gaat het vaak om je motivatie en of je het juiste beeld hebt bij de opleiding.

1 like

Ahhh die dingen zijn zo vervelend! Als Ik ze eenmaal in heb durf ik ze ook niet te wisselen. Ik heb ook creolen met dezelfde soort sluiting, maar die zijn juist super makkelijk!

1 like

En in het kader van het milieu kun je deze dus 9 maanden lang en elke keer uitspoelen?

3 likes

Mn baas belde net en ik moest huilen tijdens het gesprek omdat hij zo onaardig deed :frowning:
Ik moet nog tot 6

Jeetje succes! Kun je niet eerder weg? Lijkt me niet helemaal normaal dat je baas je zo van streek maakt.

Nee ik mag niet weg. Maar ik neem het misschien ook wel te persoonlijk op hoor.

Ik zal het laten weten als ik ga! Maar zit nu even op buienradar te kijken en heb m’n twijfels haha. Ik kan me van de vorige keer (2 jaar geleden geloof ik?) wel nog herinneren dat ik superlekkere maïs heb gegeten daar, en helemaal met hoe hip die festivals tegenwoordig zijn en hoe hip vega(n) eten is denk ik dat het wel te doen zou moeten zijn. Ik heb ze zelf niet gezien maar wel stom dat vlees zo’n grote rol krijgt in die promo’s zeg

Edit: op hun site staat dit: “Van sushi tot Surinaams, van vega(n) tot burgers; de smaakpapillen worden een weekend lang getrakteerd.” Denk dus wel dat het te doen moet zijn!

1 like

Misschien omdat je na je bevalling mega vruchtbaar schijnt te zijn. Om te voorkomen dat je direct weer van voren af aan kunt beginnen hahah

1 like

Stel je loopt de trein uit maar je denkt iets binnen te hebben laten liggen. Het is zo’n smalle treindeur naast het toilet en er moeten nog twee mensen naar buiten.

Wat doe je?

• Je wacht even tot de laatste paar mensen uit de trein zijn en loopt dan terug naar binnen.
  • Je loopt direct terug naar binnen, ook al zijn er nog mensen aan het uitstappen. Je verontschuldigt je tegenover hen.
  • Je loopt direct terug naar binnen en begint die stomme trut die je vraagt om te wachten omdat ze niet weet dat je iets vergeten bent even flink uit te schelden.

0 stemmers

Hmm wat zou ik nou net toch meegemaakt hebben? :thinking:

Aah dankjewel :blush: Ik hoop inderdaad dat ze vooral daar naar gaan kijken en niet zo streng zijn.

Ik ga Creative Business doen

1 like

Op welke school wil je dit gaan doen?:slight_smile:

HvA (heb ik al eerder gestudeerd)

1 like

Net een bestelling geplaatst bij Sarenza en betaald maar zowel geen bevestiging op mail als op m’n account (: Waarom gaat dit nooit goed bij mij

Ik herken jouw verhalen soms zo erg! Ik heb bij een ander bureau gewerkt en in het begin waren mijn sales bovengemiddeld goed, maar na het einde ging het niet lekker en steeds maar terug komen en je target niet hebben gehaald en weer een gesprek aan moeten gaan :frowning:

Ik heb er een jaar gewerkt en dat was echt ver boven het gemiddelde.

1 like

Ja letterlijk dit. Het is soms zo frustrerend. Ik ben in januari begonnen en werk er naast het management het langst. Maar ik heb vandaag weer maar 2 :confused: maarja

1 like