Misschien omdat je na je bevalling mega vruchtbaar schijnt te zijn. Om te voorkomen dat je direct weer van voren af aan kunt beginnen hahah
Stel je loopt de trein uit maar je denkt iets binnen te hebben laten liggen. Het is zo’n smalle treindeur naast het toilet en er moeten nog twee mensen naar buiten.
Wat doe je?
- Je wacht even tot de laatste paar mensen uit de trein zijn en loopt dan terug naar binnen.
- Je loopt direct terug naar binnen, ook al zijn er nog mensen aan het uitstappen. Je verontschuldigt je tegenover hen.
- Je loopt direct terug naar binnen en begint die stomme trut die je vraagt om te wachten omdat ze niet weet dat je iets vergeten bent even flink uit te schelden.
0 stemmers
Hmm wat zou ik nou net toch meegemaakt hebben? 
Aah dankjewel
Ik hoop inderdaad dat ze vooral daar naar gaan kijken en niet zo streng zijn.
Ik ga Creative Business doen
Op welke school wil je dit gaan doen?
HvA (heb ik al eerder gestudeerd)
Net een bestelling geplaatst bij Sarenza en betaald maar zowel geen bevestiging op mail als op m’n account (: Waarom gaat dit nooit goed bij mij
Ik herken jouw verhalen soms zo erg! Ik heb bij een ander bureau gewerkt en in het begin waren mijn sales bovengemiddeld goed, maar na het einde ging het niet lekker en steeds maar terug komen en je target niet hebben gehaald en weer een gesprek aan moeten gaan 
Ik heb er een jaar gewerkt en dat was echt ver boven het gemiddelde.
Ja letterlijk dit. Het is soms zo frustrerend. Ik ben in januari begonnen en werk er naast het management het langst. Maar ik heb vandaag weer maar 2
maarja
Ik snapte niks van je post en de poll maar om de één of andere reden moest ik toch ergens op klikken van mezelf, sorry voor het rare antwoord dus 
Brr, koud hier in de rij voor de Pinkpopcamping.
Ik fiets net naar huis, komt een debiel op de scooter die tegen het verkeer in twee mensen afsnijdt. Die twee klappen op elkaar en de vrouw ‘HIJ WAS HET’ x 20 over die debiel. Ik snáp dat gekut op de scooters zonder geluid echt niet.
Scooters zijn sws de hell op aarde
Ja, het probleem is dat we maandag ivm pinksteren niet werken dus de eerste kans is dinsdag.
Vanmiddag de conceptversie van mijn scriptie ingeleverd, zo blij dat ik daar de komende dagen even niet meer aan hoef te denken! Heb lekker chinees besteld dus ik ga zo lekker vreten en greys anatomy kijken ofzo. Heeeerlijk
Ahhhh ik heb een foto op m’n fb staan omdat vriend en ik 4 jaar samen waren gister. Nu appt vriend me “Een meisje uit m’n klas ging je profiel even stalken en ze vindt je echt mooi” Zo lieeef
Shit wat maakt iedereen veel lawaai hier buiten. 
Oke die ‘storm’ sloeg echt he-le-maal nergens op.
Wtf die laatste aflevering van Gestalkt van SBS6… Leven van een tienerjongen (hoor je niet vaak, meestal zijn meisjes/vrouwen altijd de slachtoffers) compleet zuur gemaakt met naakfotodreigingen etc, bah