Wat je even kwijt wilt #22

Ik snapte niks van je post en de poll maar om de één of andere reden moest ik toch ergens op klikken van mezelf, sorry voor het rare antwoord dus :stuck_out_tongue:

Brr, koud hier in de rij voor de Pinkpopcamping.

Ik fiets net naar huis, komt een debiel op de scooter die tegen het verkeer in twee mensen afsnijdt. Die twee klappen op elkaar en de vrouw ‘HIJ WAS HET’ x 20 over die debiel. Ik snáp dat gekut op de scooters zonder geluid echt niet.

1 like

Scooters zijn sws de hell op aarde

3 likes

Ja, het probleem is dat we maandag ivm pinksteren niet werken dus de eerste kans is dinsdag.

Vanmiddag de conceptversie van mijn scriptie ingeleverd, zo blij dat ik daar de komende dagen even niet meer aan hoef te denken! Heb lekker chinees besteld dus ik ga zo lekker vreten en greys anatomy kijken ofzo. Heeeerlijk

11 likes

Ahhhh ik heb een foto op m’n fb staan omdat vriend en ik 4 jaar samen waren gister. Nu appt vriend me “Een meisje uit m’n klas ging je profiel even stalken en ze vindt je echt mooi” Zo lieeef

3 likes

7 likes

Shit wat maakt iedereen veel lawaai hier buiten. :tired_face:

Oke die ‘storm’ sloeg echt he-le-maal nergens op.

6 likes

3 likes

Wtf die laatste aflevering van Gestalkt van SBS6… Leven van een tienerjongen (hoor je niet vaak, meestal zijn meisjes/vrouwen altijd de slachtoffers) compleet zuur gemaakt met naakfotodreigingen etc, bah

2 likes

Ik weet nu sinds dinsdag dat ik zwanger ben, maar ik heb nu al 2 dagen last van gigantische vermoeidheid. Mijn lichaam is niet voor uit te branden en als ik wat gedaan heb ben ik dood op.

Heb dit bij mijn vorige zwangerschappen niet gehad, is dit normaal zo snel?

Ook een onwijs zwaar en loom gevoel in mijn buik, benen en rug. Soort spierpijn/ alsof ik een marathon gelopen heb…

1 like

Biecht: Die laatste is nog moeilijk na te doen ook

Ik heb op dit moment précies hetzelfde gevoel. Drukke stressvolle weken, mn lichaam is best wel op (pijntjes overal), nu heb ik onverwacht een vrije avond en daar mega blij mee. Voel me opgelaten en onrustig. Alsof ik nog iets moet doen, maar het enige wat ik ‘moet’ doen is chillen en dat lukt niet :unamused:

Ik heb de hele dag glow-up video’s gekeken en nu wil ik ook een glow-up en een neuspiercing :alien:

Komt er nog meer noodweer vanavond?

1 like

Ik hoop het niet ben dr helemaal klaar mee.

1 like

Ik doe weer eens een poging tot afvallen en ik word daar altijd zo gruwelijk chagrijnig van. Ben echt geen leuk mens nu. Blegh.

Ik heb nog geen drupje regen gezien. Lekker voorbarig weer allemaal.