Snap ik, van mij mag het zonnetje ook wel weer gaan schijnen. Wil met me reet in de zon liggen
Dan woon jij boven in zeker?
Ik zit in Normandië en hier waait het mega hard.
ik kies voor voetbal kijken en verplicht mn telefoon niet meer aanraken (vanaf nu). Wie weet werkt t
Het is normaal helemaal niet mijn soort muziek. Maar ik heb een Pools nummer van mr Polska ontdekt en vind het leuk. Heb alleen geen idee wat ie zegt en kan geen vertaling vinden.
Ik heb vanmiddag een plussize instagrammer met veel volgers Amsterdam tips gegeven ( woon daar niet de tips die ik heb gegeven ben ik zelf nooit geweest maar zie ik andere instagrammers heen gaan hahahaha)
En nu is ze daar ook echt heen hahaha. Vind het wel stom dat ze me niet tagt ofzo. Like hallo jij zit nu gekleurde bao’s te eten dankzij mij paas wat van je volgers.
Heb die ook gezien ja… Echt heeeeeel bizar zeg gatverdamme
Ah superfijn dat je zulke mensen om je heen hebt.
Het klinkt misschien wat zuur, maar ik krijg in zulke situaties meestal vooral te horen van: balen voor je, volgende keer beter. En dat vind ik niet zo empathisch.
Ah dat is fijn!
Ik heb net nieuws gehad waar ik echt in shock van ben en echt kapot van ben. Ik weet niet wat ik met mezelf aan moet
Veel sterkte, je moet niks, gewoon blijven ademen
heb m’n ID in één kant van het land laten liggen en m’n paspoort precies aan de andere kant en zit er zelf precies tussenin, dus nu kan ik moeilijk met vrienden wijn/bier drinken in de stad
Sterkte
Ik zou niet gaan. Vanwege mijn oor problemen zit ik weleens op forums e.d en je hebt echt verhalen van mensen die super veel problemen hebben overgehouden aan het uitspuiten van oren, dus als je een optie hebt om niet te gaan zou ik het niet doen
Wat ontzettend fijn!
Klinkt als erg heftig! Wil je erover praten? Anders mag je appen he
Knuffel lieverd
Ik moet straks een deel van mijn reis naar huis op de fiets doen en daar zit ik tegenop omdat ik eerder ben lastiggevallen door een man.
Stiekem wel trots. Hele dag (week ook) gewerkt, na werk hadden we dorpsquiz. En ik ben bewust om half 11 naar huis gegaan, zodat ik niet mega over mn grens heen zou gaan.
Verstandiger was helemaal niet meedoen, maar dit prima voor nu, kleine stapjes zijn ook stapjes toch??
kun je onderweg bellen met iemand?