Wat je even kwijt wilt #22

Sterkte :heart:

1 like

Ik zou niet gaan. Vanwege mijn oor problemen zit ik weleens op forums e.d en je hebt echt verhalen van mensen die super veel problemen hebben overgehouden aan het uitspuiten van oren, dus als je een optie hebt om niet te gaan zou ik het niet doen

Wat ontzettend fijn!

2 likes

@anon50122296 gefeliciteerd lieve donny!!! :heart: hoop dat je je snel beter voelt

2 likes

Klinkt als erg heftig! Wil je erover praten? Anders mag je appen he :heart:

Knuffel lieverd :kissing_heart:

1 like

Ik moet straks een deel van mijn reis naar huis op de fiets doen en daar zit ik tegenop omdat ik eerder ben lastiggevallen door een man.

Stiekem wel trots. Hele dag (week ook) gewerkt, na werk hadden we dorpsquiz. En ik ben bewust om half 11 naar huis gegaan, zodat ik niet mega over mn grens heen zou gaan.

Verstandiger was helemaal niet meedoen, maar dit prima voor nu, kleine stapjes zijn ook stapjes toch?? :innocent:

10 likes

:frowning: kun je onderweg bellen met iemand?

Waarschijnlijk niet. Denk dat de persoon die ik normaal zou bellen ligt te seksen Het zou gewoon toegestaan moeten zijn om als vrouw zo’n wapen als Thor te mogen dragen in de nachtelijke uurtjes.

1 like

Er waren hier een paar vriendinnen vanavond en het was echt heel gezelligz maar ze zijn allemaal weg, want werk scriptie andere borrel en nu zit ik hier van hmm half 11 (oké was het) wat ga ik doen.

Achja is ook wel chill hier thuis, heb wijn, thee, boek en goede muziek

Ik liet mn moeder net iets lezen van mn werk en ze moest huilen omdat ze het zo mooi vond. Zo lief.

het was een s.lachtofferverklaring voor een rechtszaak

6 likes

Het zou als vrouw niet nodig moeten zijn…

Doen alsof je belt?

1 like

Ik heb zo’n zin om uit te slapen

altijd eigenlijk maar ja helaas is het niet altijd weekend

1 like

En @Lula Ik besef me net dat dit misschien een beetje fear mongerig is haha. Dat is zeker niet mijn bedoeling, en zal dan ook niet teveel in details treden over wat ik daar heb gelezen. Maar ik heb meerdere keren verhalen gelezen van mensen die er allemaal oorproblemen zoals oorsuizen of Ménière van hebben gekregen. Ik denk dat het vaak wel mensen zijn die al oorproblemen hadden. Het komt geloof ik vaak door het geluid van die ‘suction’ tools. Of het water gaat op de een of andere manier door het trommelvlies heen. Nu zijn dit natuurlijk wel bijzondere gevallen, maar Ik zou persoonlijk als je een optie hebt om niet te gaan, het er gewoon bij laten als het kan. Als het echt nodig is, is het natuurlijk een heel ander verhaal.

Edit: Ja wat @Krabsalade zegt eigenlijk!

Ik voel me altijd een kattenfluisteraar als ik mijn kat buiten roep en hij komt ook echt, ook al is hij wat verder weg :smile_cat:

11 likes

Ik ben veilig aangekomen er was ook nog een andere vrouw die haar fiets op dezelfde plek has staan en mijn kant op moest. Maar thnx :heart:

5 likes

Is het goed gegaan?

Edit; zie nu je laatste bericht, fijn :slight_smile:

1 like

Jup.

Nee lijkt mij eigenlijk ook niet, maar @Gelatelli vroeg of ze alsnog moest gaan. Ik zelf zou het dan denk ik toch maar erbij laten en iig het risico niet nemen. Maar ja wil nou ook weer niet mensen super bang maken ofzo :joy: haha dus ja ze moet mijn advies maar een beetje in het midden laten I guess.

Lang geleden dat ik zo vast lag te slapen in de trein dat mensen moeite moesten doen om me wakker te krijgen.

1 like