Waarschijnlijk niet. Denk dat de persoon die ik normaal zou bellen ligt te seksen Het zou gewoon toegestaan moeten zijn om als vrouw zo’n wapen als Thor te mogen dragen in de nachtelijke uurtjes.
Er waren hier een paar vriendinnen vanavond en het was echt heel gezelligz maar ze zijn allemaal weg, want werk scriptie andere borrel en nu zit ik hier van hmm half 11 (oké was het) wat ga ik doen.
Achja is ook wel chill hier thuis, heb wijn, thee, boek en goede muziek
Ik liet mn moeder net iets lezen van mn werk en ze moest huilen omdat ze het zo mooi vond. Zo lief.
het was een s.lachtofferverklaring voor een rechtszaak
Het zou als vrouw niet nodig moeten zijn…
Doen alsof je belt?
Ik heb zo’n zin om uit te slapen
altijd eigenlijk maar ja helaas is het niet altijd weekend
En @Lula Ik besef me net dat dit misschien een beetje fear mongerig is haha. Dat is zeker niet mijn bedoeling, en zal dan ook niet teveel in details treden over wat ik daar heb gelezen. Maar ik heb meerdere keren verhalen gelezen van mensen die er allemaal oorproblemen zoals oorsuizen of Ménière van hebben gekregen. Ik denk dat het vaak wel mensen zijn die al oorproblemen hadden. Het komt geloof ik vaak door het geluid van die ‘suction’ tools. Of het water gaat op de een of andere manier door het trommelvlies heen. Nu zijn dit natuurlijk wel bijzondere gevallen, maar Ik zou persoonlijk als je een optie hebt om niet te gaan, het er gewoon bij laten als het kan. Als het echt nodig is, is het natuurlijk een heel ander verhaal.
Edit: Ja wat @Krabsalade zegt eigenlijk!
Ik voel me altijd een kattenfluisteraar als ik mijn kat buiten roep en hij komt ook echt, ook al is hij wat verder weg
Ik ben veilig aangekomen er was ook nog een andere vrouw die haar fiets op dezelfde plek has staan en mijn kant op moest. Maar thnx
Is het goed gegaan?
Edit; zie nu je laatste bericht, fijn
Jup.
Nee lijkt mij eigenlijk ook niet, maar @Gelatelli vroeg of ze alsnog moest gaan. Ik zelf zou het dan denk ik toch maar erbij laten en iig het risico niet nemen. Maar ja wil nou ook weer niet mensen super bang maken ofzo haha dus ja ze moet mijn advies maar een beetje in het midden laten I guess.
Lang geleden dat ik zo vast lag te slapen in de trein dat mensen moeite moesten doen om me wakker te krijgen.
Ik ga normaal ook altijd, behalve dit jaar. Zo sneu voor de organisatie!
Ik heb zondag festival, duimen voor normaal weer. Mooi weer durf ik al niet meer te hopen…
Er is hier zoooooveel wind niet normaal
Ben echt bang dat het dak eraf waait
Ik zit precies in dat donker oranje stuk linksonder. En bijna overal is het gewoon groen en niks aan de hand
Heb nog geen oog dichtgedaan bah
Ik deel het met je… zit daar ook en altijd als het zo hard waait ben ik bang dat ons huis of het dak kapot waait… lig nu ook beneden op de bank angstig naar de wind te luisteren. Boven op bed hoor je namelijk ook nog de dakplaten en de pannen op het dak klapperen
Ohhh kut hè
Het duurt ook echt heel lang nu. Lijkt maar niet minder te worden.
Hopelijk is het snel voorbij en kunnen we lekker slapen
Nou ik kan je vertellen dat dit nog de hele dag gaat duren tot einde van de middag. Moet wel zeggen dat ik het altijd iets minder eng vind als het licht is (slaat nergens op want de wind is dan nog net zo hard, maar goed)
Hier gaat slapen ook niet goed. Maar dat komt omdat ik vrees dat er straks een zonnepaneel beneden in de tuin ligt.
Als ze te hard spuiten kan je trommelvlies kapot gespoten worden. En die gaatjes helen dan met litteken weefsel waardoor je minder goed gaat horen. En je trommelvlies is dan gevoeliger voor ontstekingen waardoor er weer gaatjes in kunnen ontstaan en dan heb je een vicieuze cirkel. Zal zeker niet altijd/vaak gebeuren! Alleen is het bij mij bij iemand in m’n directe omgeving gebeurt en die ik dus de gevolgen. Maar dit is echt een extrem
e uitzondering in hoe erg het mis kan gaan.
Eeeen wie moet er zo met die dikke windvlagen op de fiets gaan werken?
Ik ga die electrische fiets claimen vandaag, collega met de auto die de fiets wil? Ajuus, ga maar met je auto. Opbokken.