Ik ga normaal ook altijd, behalve dit jaar. Zo sneu voor de organisatie!
Ik heb zondag festival, duimen voor normaal weer. Mooi weer durf ik al niet meer te hopen…
Ik ga normaal ook altijd, behalve dit jaar. Zo sneu voor de organisatie!
Ik heb zondag festival, duimen voor normaal weer. Mooi weer durf ik al niet meer te hopen…
Er is hier zoooooveel wind niet normaal
Ben echt bang dat het dak eraf waait
Ik zit precies in dat donker oranje stuk linksonder. En bijna overal is het gewoon groen en niks aan de hand 
Heb nog geen oog dichtgedaan bah
Ik deel het met je… zit daar ook en altijd als het zo hard waait ben ik bang dat ons huis of het dak kapot waait… lig nu ook beneden op de bank angstig naar de wind te luisteren. Boven op bed hoor je namelijk ook nog de dakplaten en de pannen op het dak klapperen
Ohhh kut hè 
Het duurt ook echt heel lang nu. Lijkt maar niet minder te worden.
Hopelijk is het snel voorbij en kunnen we lekker slapen 
Nou ik kan je vertellen dat dit nog de hele dag gaat duren tot einde van de middag. Moet wel zeggen dat ik het altijd iets minder eng vind als het licht is (slaat nergens op want de wind is dan nog net zo hard, maar goed)
Hier gaat slapen ook niet goed. Maar dat komt omdat ik vrees dat er straks een zonnepaneel beneden in de tuin ligt.
Als ze te hard spuiten kan je trommelvlies kapot gespoten worden. En die gaatjes helen dan met litteken weefsel waardoor je minder goed gaat horen. En je trommelvlies is dan gevoeliger voor ontstekingen waardoor er weer gaatjes in kunnen ontstaan en dan heb je een vicieuze cirkel. Zal zeker niet altijd/vaak gebeuren! Alleen is het bij mij bij iemand in m’n directe omgeving gebeurt en die ik dus de gevolgen. Maar dit is echt een extrem
e uitzondering in hoe erg het mis kan gaan.
Eeeen wie moet er zo met die dikke windvlagen op de fiets gaan werken?
Ik ga die electrische fiets claimen vandaag, collega met de auto die de fiets wil? Ajuus, ga maar met je auto. Opbokken.
Kennen jullie dat ongemakkelijke gevoel wanneer je de Instagram van een hot persoon met wie je niet echt contact hebt, hebt lopen creepen, en hem (of haar!) dan ineens in het echt tegenkomt?
Pfff ik werk vandaag op de farmers market maar ik zit stiekem te duimen dat ze de boel afblazen door het weer. Markten van de gemeente worden vaak bij windkracht 8 gecanceld maar wij hebben geen officieel regels. Echt geen zin om hier de hele dag in te staan.
Aaaaarrrrggghhhh die kut wind. Wat een herrie de hele tijd.
Gefeliciteerd ondanks de ongemakken.
@Lula nou ik ben geweest en laat ik het zo zeggen: ondanks dat mn oren open waren was er nog genoeg uit te spuiten. Ze zei ook dat het goed was dat ik gekomen was. En als het goed is geen waterschade opgelopen 
Er is eten voor me klaargezet en ik heb echt geen flauw idee wat het is. Of het nou stukjes brood zijn, of dat het tofu is? Of? Dus ik heb geen idee waar ik nu op zit te kauwen.
Heb echt slecht geslapen doordat mn vriend rond half 2 thuis kwam en ik dan bang ben dat hij dronken is en gaat overgeven. Top, waarom ben ik zo.
Niks gebeurd natuurlijk.
Ik voel me zo onrustig door de wind. Was ook al om 6 uur wakker daardoor. Ik hoop dat mijn stokrozen en kersen het overleven
Ben vergeten deo op te doen. En je gurl is een smelly cat dus moet straks rennen om deo te halen en naar mn werk te gaan waar ik sws al te laat voor was…
Ik wilde op het station ontbijt halen, maar de kiosk was nog dicht. Nu twee uur in de trein met honger. Hopelijk komt er railcatering langs… 
Yes nog 3 dagen werken en dan word ik overgeplaatst naar mijn woonplaats en in een hogere functie, ben echt aan het aftellen. Ik heb straks bijna 2 uur per dag meer vrije tijd, ga dit de eerste weken aan slapen besteden, zin in 
Wow ik kwam net beneden en mijn raam was opengewaaid, en er lag allemaal glas verspreid over mijn huiskamer vloer van kapotte planten bakjes. Schrok er echt even van.