Wat je even kwijt wilt #22

Way to late but nobudy kers

Waait het bij jullie ook zo knetter hard?

1 like

Altijd als mensen vragen of ze kaas mogen proeven vraag ik of het uitmaakt of de kaas vegetarisch is of niet. De meesten zeggen nee en dan prijs ik altijd de vegetarische kazen aan zodat die beter verkopen.

29 likes

Ik heb ooit in een chocolaterie gewerkt en als mensen vroeger: doe maar iets lekkers. Deed ik altijd de slechtverkopende (pure) bonbons in een doosje.

9 likes

Klant : Wij gaan nog even naar Homme la mer.

zeeman…

34 likes

Ik ben ff klaar met mn moeder .
Ze zuigt iedere keer alle vreugde uit me.
Nu gaat het over vaderdag en Moederdag .
We gaan dat morgen in 1x “vieren” .
Dit heeft ze 7 weken geleden een keer gezegd .
Mijn broer is 37 en mijn moeder weet inmiddels al zon 25 jaar dat het lastig is om Afspraken met hem te maken en dat je moet blijven herhalen … vergeet je niet dat… etc etc.

Ik ben druk met werk en andere dingen dus heb 3 dagen geleden gebeld met de vraag ; wat is nou de bedoeling van zondag?
Wist ze niet want ze had het druk met dingen…
Dus had aangeven ja leuk maar ik wil weten hoe en wat want ik moet op katten passen en ik wil weten hoe laat ik terug ben.
Bel ik gister . Ja weet ik niet precies .
Helemaal janken dat ze het druk had en deze dag niet om mij draait maar om haar als moeder…
Dus puntje bij paaltje kon ik weer alles regelen. Broer was het dus vergeten, schoonzus komt niet mee want ze gaan in de middag ook al weg en ze wil graag nog wat knutselen voor die tijd.
Moeder weer over de rooie en voor haar hoeft het allemaal niet meer …

Echt hou op met me

2 likes

hahahahaha love dit

Hahah maar de vegetarische kazen zijn net zo lekker als niet vegetarisch.

1 like

Jalapeno-pepers snijden, neus snuiten. Doe dat niet.

Wow wat erg! Zeker hoe ze je dan behandelen nadat zoiets is gebeurd. Dit soort verhalen heb ik idd helaas vaker gelezen, en daarom ben ik er zelf best wel behoedzaam voor. Maar ik denk ook wel dat het te maken heeft met wie het doet. Ik denk dat je bij een goede kno arts bijvoorbeeld een stuk minder risico loopt op zoiets dan dat een huisarts assistent het doet ofzo. Maar gelukkig gaat het in de meeste gevallen uiteraard gewoon goed zoals @Gelatelli liet zien, maar als het niet echt nodig is zou ik persoonlijk gewoon niet gaan.

2 likes

Omg ik heb Surinaamse pindakaas ontdekt, wil nooit meer zonder!! Fuck Calve

6 likes

Ik wil wat minder snoepen tussendoor. Hoef niet echt af te vallen, maar wil gewoon iets gezonder gaan doen. Alleen op het werk in het ziekenhuis staat altijd super veel chocolade of taart van patiënten die met ontslag zijn gegaan… daar kan ik niet vanaf blijven.

1 like

Ik heb zo een bezichtiging bij een huis met mijn vriend. Ook al hebben we eigenlijk al een ander huis toegewezen gekregen (nog niks getekend). Dit huis is wel veel ruimer dus ik ben echt benieuwd. Want er stonden ook geen foto’s van de binnenkant online

1 like

Omg weer zo’n docu over een jongetje in de klas van juf Kiet. Ik heb nog maar tien minuten gekeken maar het breekt nu weer zooo mijn hart, https://www.npostart.nl/2doc/03-06-2019/KN_1707031

5 likes

Ik lig nog in bed en ga straks piccolinis eten :slightly_smiling_face:

10 likes

Spontaan afgesproken met een collega. Ga zo bij haar thuis lunchen en met haar kinderen cakjes bakken :grin:

17 likes

Omggg mag ik mee naar NYC haha

2 likes

Er is een borrel van het werk. Maar ik ben vroeg klaar en heb geen zin om op en neer te gaan en ik haat dit weer haha.
Dus dan maar een goeie party plannen voor een andere keer.

Mijn collega zei ineens : ik heb 2 pakketjes besteld 1tje is een cadeautje voor jou​:heart::heart::heart:

6 likes

Ik heb vanavond weer een verjaardag buiten. Hoe verzinnen ze het toch ook iedere keer weer. Laatste keer zaten we in maart blauw te bekken daar in de tuin. Het is dat het goede vrienden zijn anders zou ik echt thuisblijven. Het zijn twee vriendinnen die hun verjaardag vieren en ze willen allebei niet een verjaardag in huis (heb bij de ander ook al keertje buiten gezeten terwijl het kutweer was).

En @ de rest, bedankt <3 ik heb wel oke geslapen maar ik ben nog steeds misselijk. Beetje afleiding zoeken vandaag!

4 likes