Wat je even kwijt wilt #22

Kennen jullie dat ongemakkelijke gevoel wanneer je de Instagram van een hot persoon met wie je niet echt contact hebt, hebt lopen creepen, en hem (of haar!) dan ineens in het echt tegenkomt?

Pfff ik werk vandaag op de farmers market maar ik zit stiekem te duimen dat ze de boel afblazen door het weer. Markten van de gemeente worden vaak bij windkracht 8 gecanceld maar wij hebben geen officieel regels. Echt geen zin om hier de hele dag in te staan.

Aaaaarrrrggghhhh die kut wind. Wat een herrie de hele tijd.

1 like

Gefeliciteerd ondanks de ongemakken.

@Lula nou ik ben geweest en laat ik het zo zeggen: ondanks dat mn oren open waren was er nog genoeg uit te spuiten. Ze zei ook dat het goed was dat ik gekomen was. En als het goed is geen waterschade opgelopen :thumbsup:

6 likes

Er is eten voor me klaargezet en ik heb echt geen flauw idee wat het is. Of het nou stukjes brood zijn, of dat het tofu is? Of? Dus ik heb geen idee waar ik nu op zit te kauwen.

4 likes

Heb echt slecht geslapen doordat mn vriend rond half 2 thuis kwam en ik dan bang ben dat hij dronken is en gaat overgeven. Top, waarom ben ik zo.

Niks gebeurd natuurlijk.

1 like

Ik voel me zo onrustig door de wind. Was ook al om 6 uur wakker daardoor. Ik hoop dat mijn stokrozen en kersen het overleven

Ben vergeten deo op te doen. En je gurl is een smelly cat dus moet straks rennen om deo te halen en naar mn werk te gaan waar ik sws al te laat voor was…

1 like

Ik wilde op het station ontbijt halen, maar de kiosk was nog dicht. Nu twee uur in de trein met honger. Hopelijk komt er railcatering langs… :upside_down_face:

Yes nog 3 dagen werken en dan word ik overgeplaatst naar mijn woonplaats en in een hogere functie, ben echt aan het aftellen. Ik heb straks bijna 2 uur per dag meer vrije tijd, ga dit de eerste weken aan slapen besteden, zin in :sleeping:

26 likes

Wow ik kwam net beneden en mijn raam was opengewaaid, en er lag allemaal glas verspreid over mijn huiskamer vloer van kapotte planten bakjes. Schrok er echt even van.

Way to late but nobudy kers

Waait het bij jullie ook zo knetter hard?

1 like

Altijd als mensen vragen of ze kaas mogen proeven vraag ik of het uitmaakt of de kaas vegetarisch is of niet. De meesten zeggen nee en dan prijs ik altijd de vegetarische kazen aan zodat die beter verkopen.

29 likes

Ik heb ooit in een chocolaterie gewerkt en als mensen vroeger: doe maar iets lekkers. Deed ik altijd de slechtverkopende (pure) bonbons in een doosje.

9 likes

Klant : Wij gaan nog even naar Homme la mer.

zeeman…

34 likes

Ik ben ff klaar met mn moeder .
Ze zuigt iedere keer alle vreugde uit me.
Nu gaat het over vaderdag en Moederdag .
We gaan dat morgen in 1x “vieren” .
Dit heeft ze 7 weken geleden een keer gezegd .
Mijn broer is 37 en mijn moeder weet inmiddels al zon 25 jaar dat het lastig is om Afspraken met hem te maken en dat je moet blijven herhalen … vergeet je niet dat… etc etc.

Ik ben druk met werk en andere dingen dus heb 3 dagen geleden gebeld met de vraag ; wat is nou de bedoeling van zondag?
Wist ze niet want ze had het druk met dingen…
Dus had aangeven ja leuk maar ik wil weten hoe en wat want ik moet op katten passen en ik wil weten hoe laat ik terug ben.
Bel ik gister . Ja weet ik niet precies .
Helemaal janken dat ze het druk had en deze dag niet om mij draait maar om haar als moeder…
Dus puntje bij paaltje kon ik weer alles regelen. Broer was het dus vergeten, schoonzus komt niet mee want ze gaan in de middag ook al weg en ze wil graag nog wat knutselen voor die tijd.
Moeder weer over de rooie en voor haar hoeft het allemaal niet meer …

Echt hou op met me

2 likes

hahahahaha love dit

Hahah maar de vegetarische kazen zijn net zo lekker als niet vegetarisch.

1 like