Shit vandaag echt een fijne vakantiedag, maar misschien toch te vermoeiend ofzo.
Nu dus benauwd in bed:(
Aaahh zo fijn! Weet nog dat je de vorige keer bijna een studio had, maar net niet. Sta je nu op 1 in hetzelfde gebouw?
Is het verstandig om op een Felyx te rijden zonder enige scooterervaring (achterop zitten niet meegeteld)? Ik moet morgen wat zaken af die ik net te ver vind om te fietsen, en ik heb het idee dat het wel voor zich spreekt maar anderzijds zou ik niet eens weten hoe ik gas moet geven
Hahah wat denk je zelf
LIEF en het was echt een leuke lieve kinderboerderij!
Ik vond het prima gaan, en rijd geen scooter. Hij gaat gewoon 23 km per uur max dus ik vond het verder niet eng ofzo (mijn vriend zat achterop) heb zelf wel een elektrische fiets die ook tot 25 ondersteuning geeft dus ben wel gewend aan de āsnelheidā. Edit: je kunt op youtube filmpjes vinden hoe je hem kunt starten met de app enzo, vond ik wel handig!
Mijn zus heeft het laatst ook gedaan zonder enige scooter ervaring. Ging helemaal goed. Ze was in het begin wel aan het kutten om de buddy open te krijgen, en de scooter überhaupt te starten, maar 1 keer doen en dan heb je het wel door! Misschien eerst even op een rustig terrein oefenen? Beetje aanvoelen hoe hard hij optrekt en hoe snel hij remt enz.
Ik heb zelf een scooter, en ging even op de felyx. Maar ik denk dat er meer moeite mee had dan mān zus Ben zo mān eigen scooter gewend.
Even een random vraag. Er zit sinds kort een vrij grote Poolse supermarkt bij mij in de buurt. Iemand met specifieke tips of aanbevelingen heeft voor wat ik kan kopen? Mag alles zijn, van potten met avondeten tot sauzen tot thee tot snoep, alles. Vind het leuk om dingen te proberen maar weet niet zo goed waar te beginnen en ik kan de verpakkingen niet begrijpen.
Ik ben voor het eerst in mijn leven een beetje sad dat een serie voorbij is Net laatste aflevering van OITNB gezien. Ik ben dit gaan kijken in 2014 en vanaf toen elk jaar bijgehouden en zo raar om nu niet elke zomer een nieuw seizoen te kunnen kijken. En die personages die zijn gaan leven in je hoofd.
Ergerde me wel aan tijdlijnen die totaal niet klopten (Piper 18 maanden in de cel, ja hoor), maar verder ga ik het missennnn.
Klaarwakker hiero!
Was je nog naar de kitten gaan kijken?
Ooh thanks! Ik ga eens kijken. Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet gegoogeld bad nog.
Ik wilde normale tijd gaan slapen maar is alweer na 1 en.
Wordt weer leuk morgen ochtend, zouden op tijd op pad gaan.
Had een jankaanval van 3,5 uur en nu barst mijn hoofd uit elkaar
Omg het brandalarm ging net uit het niets af, ook echt maar voor een paar seconde. Heb echt mān hart in mān keel zitten, ben me echt rot geschrokken. Klaarwakker nu ook natuurlijkš
Ik word nu wel weer een beetje moe van al die nachtmerries. Ik word gelukkig wel wakker voor het echt mega erg is maar dan nog⦠Zo vervelend
Ik lig al de hele nacht te waken en dus heel licht te slapen omdat mijn neefje van 9 maand voor de eerste keer bij ons blijft slapen. Ik ben ook al drie keer gaan checken in de andere kamer of hij nog ademt. Ik vind dit veel te spannend.
Jaa maar toch niet gedaan. Voelde op de een of andere manier toch niet goed.