Wat je even kwijt wilt #25

:+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3:

1 like

Helaas niet eigenlijk. Amper geslapen vannacht terwijl ik doodmoe ben en nu knallende koppijn. Heb hulp gevraagd aan m’n ouders maar die hebben ineens wéér een nieuwe kat waardoor ze de kinderen niet kunnen/willen opvangen dus zit ff met m’n handen in het haar. Man werkt vandaag gelukkig thuis en helpt me waar mogelijk, maar morgen moet hij ook gewoon weer naar kantoor dus daar zie ik nogal tegenop. :pensive:

Kende je waarschijnlijk al, maar herkenbare situatie hoor! Ik heb dit ook vaak.

1 like

Irritatie is aan. Ik ga over een uur weg met mijn vriend (Keulen dus), en hij zou hier over half uur zijn. Hij reageert niet op zijn whatsapp (1 vinkje) en ook niet als ik bel. Waag het verdomme niet om te verslapen :angry: ik vind dat rijden naar Keulen al spannend genoeg.

2 likes

Thankuuu :two_hearts: He’d better want anders moet ik moeite doen over mijn irritatie te komen denk ik, ik ben ongesteld ja :crazy_face:

Oh het leeft dat valt weer mee

4 likes

Is er een oorzaak van dat je je zo voelt? Heb je belangrijke dingen op de planning staan vandaag? Of iets leuks om naar uit te kijken?

Heel stom en soort van biecht, maar het lijkt me echt een kick geven om zo veel likes binnen te zien stromen hahaha

4 likes

Best bijzonder wat ik nu heb gezien is het een mooi stadje maar best klein met niet heel veel dingen te doen.

Hmm weet niet zo goed eigenlijk, beetje standaard gevoel wat ik af en toe heb… Eenzaam en waardeloos enz. Ik ga zo naar vrienden, dat scheelt wel weer.

Iehhh, ik las dat er ook een plaag is op Eudokiaplein

Ah wat balen! Heb je er hulp voor? Ik hoop dat dat afleiding gaat geven! Sterkte in elk geval

Ik duim voor je!!!

Ik heb geeeen idee wat ik vandaag eens ga doen. Morgen komen mn moeder en broertje en dan gaan we heel de dag in de stad zijn dus ik wil eigenlijk iets chills doen, maar wel iets, want ik ben het stilzitten ook beu

1 like

Ga naar de dappermarkt, stroopwafels eten.

Yes thanks leuk idee!!

1 like

Ja een collega was er naartoe omdat de familie van haar vriend daarvandaan komt, en een familielid ging gewoon op vakantie ook. Veel plezier nog!

Met grijs en wit kan juist lekker alles! Ik vind geel de laatste tijd erg tof, maar paars ook (alleen dat vind ik soms een beetje oubollig overkomen). Meerdere tinten blauw kan ook, of bruin en dan van die harige kussens?

1 like

En dan kun je daarna iets gaan drinken bij het Badhuis op het Javaplein, daar is het leuk mensen kijken.

Misschien een kussentje met

Op deze bank
zitten wij
liggen wij
Eten we snacks
hebben wij sex

48 likes

Ah thanks :heart: Ik ga daar zeker kijken! Zie net dat mn bus ook gewoon aan de dapperstraat stopt, hoe chill

1 like