Wat je even kwijt wilt #25

Als jullie van spelletjes houden is de tonton club ook leuk!

Aah javaplein dat doet me denken aan JaffaJaffa een youtube kanaal van een jongen die een jaar lang zn straat niet uit kwam zodat hij zn buren beter kon leren kennen.

7 likes

Ja daar ben ik twee weken geleden geweest, vond ik echt heel leuk! Maar het was toen wel suuper druk en luidruchtig, dat vind ik niet zo chill voor met mn moeder

1 like

Ja ik ben recent weer begonnen met nieuwe hulp. Thanks. :heart:

1 like

Dochter alweer overgegeven. Sneu :disappointed: gelukkig is ze verder wel vrolijk.

@boemboem Hoe is het nu met jou?
Ik heb het overleefd, maar het viel me niet mee. Kwam misschien ook omdat het niet mijn eigen tandarts was.
Nu is mijn halve hoofd verdoofd en zit ik met een scheve mond en een dichte neus op kantoor :upside_down_face:
Ben wel heel blij dat het weer achter de rug is.

Mijn nieuwe rolschaatsen van @midheavenmoon zijn binnen! Dankjewel! Het regent hier alleen nu dus vandaag nog niet testen of ik durf :wink:

18 likes

Ik ging alleen maar even de was opvouwen, zit inmiddels tussen de bergen sokken en onderbroeken die uitgezocht moeten worden
En dit allemaal omdat iemand op het forum laatst een poll maakte over wat je met losse sokken doet

3 likes

IK HEB DE BAAN.

Echt zo’n last van m’n schouders kon echt alleen maar glimlachen na dat gesprek :blush:

110 likes

Gisteren echt een superleuk Efteling dagje gehad. Ondanks de drukte hebben we letterlijk alles wat we wilden gewoon kunnen doen en als langste maar 35 min in de rij gestaan. We waren er ook echt van 10u tot 20u, dus het maximale eruit gehaald.

Net nog in m’n eentje over de snelweg naar huis gereden, tussendoor bij m’n nicht en bij m’n oma gestopt en dus ook nog ff 3x geparkeerd (dit is een grote mijlpaal voor mij dus trotsssss :joy:)

21 likes

ik ben na ruim 2,5 week vakantie met familie en vriendinnen nu weer alleen in m’n huisje en ik voel me echt eenzaam en verdrietig :disappointed_relieved:

Kun jij dan geen contact met PostNL opnemen en het voor hem opnemen?

Iedereen kan weer stoppen met duimen, ik mag die studio niet huren omdat ik een deeltijd studie ga doen. Die evenveel kost als een voltijd en bijkomende voordeel is dat ze eerder weer van me af zijn maar goed whatever I don’t care bye

Heb nu ja gezegd tegen een andere studio, onderhuur voor een jaar. Ook heel chill, alleen duur en tijdelijk. En ik denk wel dat ik huurtoeslag kan krijgen.

:confused: flauw

Mijn deo die ik doorgaans gebruik is bijna op, zag dat ik nog een andere in de kast had staan dus dacht probeer die eens he, want bij die gebruikelijke ben ik ook niet 100% geurloos. Nou jeetje, met deze helemaal niet :’)

Hahah gadver, het klinkt sowieso niet zo aantrekkelijk voor mij; ruiken naar peren haha.
Ik heb het liefst geen of anders een subtiel zacht luchtje.

1 like

Weet iemand nog een leuke activiteit voor vier personen om cadeau te geven voor iemands verjaardag? In deze familie al gedaan: dierentuin, paragliding, escaperoom, ijs proeverij, uit eten

Ik heb vannacht voor het eerst zonder quetiapine geslapen, of nou ja slapen, ik viel vanochtend om half 7 in slaap. Moet ook nog eens ongesteld worden en ben nu misselijk van vermoeidheid. Ik haat dit zo. En dan te bedenken dat ik jaren zo ‘sliep’. Geen idee hoe ik dat vol heb gehouden

1 like

IK HEB MIJN SCRIPTIE GEHAALD EEN 7,2 OMG IN 6 WEKEN OMG :sob:

100 likes

Ballonvaart?

1 like