Jeeeeej @GroenTakje @Chesirecat
Aahhh ik was dus aan het begin van de middag bij mān oma, over mān aankomende studie en vanalles en nog wat gekletst. Zie ik nu dat ze net random 250 euro heeft overgemaakt met ābijdrage voor je studieā, zo lief!
Heb vorige week een werkdag aan salaris aan de body shop geschonken, vandaag was lush aan de beurt 
Hallo?!?!?!?! SHOPLOG
Komt er thuis aan!!!
Succesvol naar Keulen gereden: 
Ben stiekem best trots op mezelf, dat ik het wel allemaal gewoon doe ondanks dat ik nog maar 2 maanden auto rijd.
Goedzo! Geniet ervan in Keulen 
Werkt insta bij jullie?
Hmm ik zie geen nieuwe stories ofzo dus ik denk het niet.
Ik zit ook op de vlog van Enzo Knol te wachten omdat hij bij iemand was die ik best goed ken van vroeger (stalker alert) en die is ook nog niet online. Zal vast wel met elkaar te maken hebben dan 
De radio staat aan en ze hebben het erover dat het zo moeilijk is als ze gaan barbecueƫn en mensen dan geen vlees eten. Maar dat ze dan nog wel vis kunnen maken, maar dat is lastig. Oh, maar als iemand dat vegetarisch eet, dan houdt het helemaal op. Dan krijgen ze maar een groentebak.
What the fuck? Ik ben zelf niet eens vegetariƫr en ik zou echt nul problemen hebben met lekkere vleesvervangers kopen of met courgette/aubergine/weet ik het op de barbecue gooien. Wat een gezeik.
Heb een lijst waarbij ik bij hou wat ik heb geshopt dit jaar. Dayumn⦠iemand moet me tegenhouden.
Ik zit nu precies op de helft van mān vakantie (onderwijs) en ik mis gewoon kinderen om me heen
maar totaaaaal nog geen zin om te beginnen
Ik heb een heel stom smal nisje naast het fornuis. Te breed om leeg te laten, maar te smal voor een kastje/rekje. En nu heb ik ās werelds smalste prullenbak gevonden en hij past er echt precies tussen. Ik ben zo volwassen (mān moeder?) geworden haha dat ik gelukkig word omdat de prullenbak precies past.
Welke? Ik heb ook zoān nisje!!
Omg je zal niet spijt! Klinkt als een hele leuke groep
Nog sneuer dat er altijd mensen zijn die hier dus wel in trappenā¦
Is er iemand met een Matt & Nat-portemonnee? Ik heb er een gekocht bij Zalando en hij is mooi, maar echt stijf. Weet iemand hoe snel en/of āie soepeler wordt?