Wat je even kwijt wilt #25

Ik denk eraan om een afspraak te maken met een angsttandarts, omdat ik jarenlang niet ben geweest en gewoon niet meer durf. Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik heb echt snacktrek. Maar ik ben nu aan het wandelen en beter houd ik me sterk en ga ik straks niks uit een automaat halen.

1 like

Dank je, kijk ik daar even!

Mijn huisgenoot is echt een beetje een rare kwibus hoor?

De deur naar het dakterras, voordeur en deur beneden in het trappenhuis staan wagenwijd open. En hij is nergens te bekennen? Zijn fiets heeft ie in het trappenhuis gezet zodat er niemand langs kan.

En dan die puppy waar hij op gaat passen in ons appartement van nog geen 50m2. En hij eet bijna iedere dag Mc Donalds of KFC. Verder is het een prima kerel hoor maar gewoon een beetje vreemd :woman_shrugging:t3:

Oh hij komt nu thuis met twee mensen. Ik hoop dat ze zo weggaan want ik wil op tijd slapen.

Hoe zet je je profiel op privé?

Jaaaa. Zo zielig dat die stierf.
Heb gejankt bij die scene toen

2 likes

Ik heb deze tas heel toevallig afgelopen weekend besteld, haha! Voor iets meer dan 100 euro. Ik ben benieuwd of die in het echt ook zo mooi is.

1 like

Ik ga volgende maand naar Spanje voor een taalcursus en heb me aangemeld voor een gedeeld appartement. Dan zit je bij iemand in huis. Vind het toch wel spannend, bij iemand die je helemaal niet kent. Maar ik denk dat dat ook wel heel leuk gaat zijn.

8 likes

Ja en je zou dus verwachten dat ie dik is maar hij is best wel afgetraind. Hij doet wel zwaar lichamelijk werk maar dan nog.

Zal ik doen. Ik heb trouwens wel de zwarte en de donkerbruine versie besteld. De cognac lijkt me ook wel erg mooi, maar ik wil hem als werktas gaan gebruiken en daarom heb ik gekozen voor een ‘rustige kleur’.

1 like

Heb je een schop onder je bips nodig? (Lief bedoeld!)

1 like

Heb ik ook ooit gedaan. Toen kwam ik daar (hele reis achter de rug) en vroegen ze of ik onder narcose wilde. Dat was een belangrijk verschil tussen hun en een gewone tandarts.
Maar dat leek me nog erger dan de behandeling haha. Omdat het ook ver weg was heb ik toen later een tandarts bij mij in de buurt gezocht, aangegeven dat ik het heel eng vond en daar hebben ze toen zoooo ontzettend goed rekening mee gehouden. Ik ben die vrouw eeuwig dankbaar omdat ik sindsdien niet meer bang ben. Ze ging echt stap voor stap vertellen wat ze ging doen, vroeg telkens of het nog oké was. Ik mocht de hand van de assistente vasthouden. En ze was zo kalm en lief. Was echt heel fijn.
Dus ik zou zelf op zoek gaan naar iemand die niet te ver weg zit, je zal toch vaker moeten gaan en dat maakt het makkelijker. Vertel dat je het eng vindt en bekijk de eerste keer gewoon of je je voldoende op je gemak voelt. Zo niet kan je altijd opzoek naar een ander. Maar je moet er een goed gevoel bij hebben om over die angst heen te kunnen komen.
Heel veel succes! Ik weet dat het niet makkelijk is maar het gaat je lukken. De eerste stap is het moeilijkst, daarna wordt het zoveel beter.

1 like

Haha nou t heeft met 2 mannen en daten te maken maar @TheOne heeft me zojuist weten te overtuigen wat ik moet doen :sweat_smile: dus die schop is niet meer nodig

2 likes

Kan het zijn dat ik al 2 dagen maagpijn heb door flink wat stress en paniek afgelopen weekend? Nu is die stress en paniek dus weg, maar die maagpijn heb ik nog. Ik raak er echt geĂŻrriteerd van, weet niet wat ik er tegen kan doen.

Ik sta eindelijk op plek 1 voor een studio!!! Mega blij :heart_eyes: MAAR: ik moet zelf contact opnemen met de huidige bewoner voor een bezichtiging. En die gast is dus al de hele dag onbereikbaar? Het telefoonnummer dat ik heb gekregen is niet in gebruik, na negen uur nog geen reactie op mijn mail en mijn facebookberichtje + vriendschapsverzoek blijven ook al uren onbeantwoord. Ik word hier een beetje zenuwachtig van, moet voor zaterdag aangeven of ik het wil hebben en wil het wel gezien hebben. Als ik morgen nog geen reactie heb, zal ik dan via instagram een berichtje sturen?? Mega stalky maar hij heeft daar zijn voor- en achternaam als username en hij was daar vandaag nog gedurende de dag actief heb net zijn stories bekeken om te kijken of ie nog wel leefde via die anonieme site, moet me echt schamen :grimacing:

19 likes

Ja! Ik ben bijna over mijn angst heen. Heb laatst een kleine “terugval” gehad nadat mijn tandarts wegging, hij heeft mij behandeld na jaren ellende.
Ik ga inmiddels in mijn eentje naar behandelingen toe en heb zelfs (wel na heel veel tranen) onverwachts bij een controle mijn verstandskies laten trekken.

1 like

Als ie niet reageert krijg je een verlenging van wanneer je moet antwoorden! Ik had dit ook een keer

Maar ik zou gewoon op insta sturen boeie had ie maar het juiste nummer moeten opgeven :woman_shrugging:

1 like

Aah fijn dat stelt me gerust!! Dan wacht ik het nog even af en anders dm ik hem morgen. Dankje!

1 like

Jeej ik ben blij dat hij heel is aangekomen! :smile:

Lekker goedkoop wel :+1: