Oh wat rot. Kun je wat paracetamol nemen?
Tandpijn is idd wel een van de vervelendste pijnen, het heeft invloed op alles.
Groetjes vanuit peters port, Guernsey!
Kom jij uit Belgie?
Remind me dat ik nooit naar een dorp in de polder verhuis.
*begint de 300 open tabbladen van funda met boerderijtjes op het platteland 1 voor 1 dicht te klikken…
Joe gelderland heeft ook boederijtjes en hier heb je geen stoere mannen nodig .
Wtf ik snap hier echt niks van ik had tot vorige week nog nooit van Guernsey gehoord en nu ben jij de derde persoon die ik ken (of nouja “ken”) die daar is deze week??
Leuk geprobeerd, maar het was een veldmuis toch?
Je kan dit!! Ik duim nu voor je!
Ach mn dochtertje van bijna 7 ligt weer te slapen in mn bed, ze heeft net overgegeven op de vloer. Het rare is, ze lijkt niet ziek. Zaterdag had ze wat verhoging en deed ze ook smiddags een dutje, daarna leek ze veel beter, naar opvang gegaan gister etc. maar nu weer zo… zit toch een soort virus in haar denk ik.
Laatste dagje in Spanje, nog even naar zee en zwemmen en genieten
Morgenochtend weer naar huis (ook lekker btw, vind t wel prima allemaal).
Ik voel me depri en blegh. Ik vind het dan zo lastig om mijzelf er toe te zetten om er niet steeds aan te denken dat ik me kut voel en om leuke dingen te doen.
Allemaal goed en wel en hoe je er icm je omgeving mee omgaat is je goed recht. Maar dat neemt niet weg dat je oorspronkelijke anekdote plaatsvond in een huiselijke setting, zonder andere mensen erbij, waarbij jij persoonlijk de woorden gebruikte die je gebruiken. En dan hoef je daar niet over verder te discussiëren en ik zal er zelf nu ook mee ophouden maar je plaatst het hier op een openbaar forum en nodigt daarmee automatisch uit tot reacties. Als je dat niet prettig vindt zijn er ook andere kanalen waar je je verhaal kwijt kunt zonder daar bang voor te hoeven zijn.
Awh ik zat te hopen op tig foto’s . Maar goed dat je het niet gedaan heb als het voor jou niet goed voelde. Wellicht over een bepaalde tijd als het wel goed voelt.
Ik heb niet snel gaatjes?
Ik heb in de afgelopen drie jaar geen gaatjes gehad. En wél een verzekering. Dus dit jaar voor het eerst niet.
Ik mis een voortand door een ongeluk waardoor ik gewoon heel vaak verschillende soorten ‘nep’tanden heb gehad, en afgelopen jaar voor 2000 euro - want dat dekt geen enkele verzekering - nieuwe kronen. Dat bedoelde ik met van allerlei tandartsbehandelingen. Dat ik nu zoveel gaatjes had was dus ook echt shocking, voor mij én de tandarts.
Maar ik heb me vandaag ziek gemeld omdat ik wakker werd met hoofdpijn en dacht: mooi, excuus om niet te werken. En kort daarna mailde mn vader dat hij naar Amsterdam wil komen om te borrelen. Happy days.
Oh EN ik dacht gister me eens te verdiepen in waarom ik niet op kamers en huizen kon reageren op een bepaalde site. Heb gemaild, ze hebben mn account vernieuwd, ik heb gereageerd op een studio en sta op 1. Please duim allemaal voor me dat ik vrijdag nog steeds op 1 sta en ik mag gaan kijken en het me bevalt zodat ik asap weg kan bij mn sociaal onaangepaste (netjes gezegd) huisgenoot
Over veldmuisjes en ‘van de ratten besnuffeld zijn’ gesproken