Wat je even kwijt wilt #25

Huh dat is vreemd! Dus je zou bijna gaan denken dat hij het verzonnen heeft?

Had vanochtend met een collega in een van der Valk hotel afgesproken. Voelde me zo volwassen tussen al de andere mensen daar toen we daar aan het werk waren. Alleen paste we we niet echt tussen die zakenmensen met onze sneakers en gewone kleding.

4 likes

Ik vroeg in de familie-app of iemand een kast voor me kon ophalen, zegt mn broertje ‘Ik rij zelf wel hoor’
Hahaha lul

10 likes

Shit zeg :frowning:
Ik wou dat ik je kon helpen :heart:

Hoop dat je vannacht een goede nacht hebt en dat morgen daardoor ook net wat makkelijker en fijner verloopt <3

Jeeeeej @GroenTakje @Chesirecat

2 likes

Aahhh ik was dus aan het begin van de middag bij m’n oma, over m’n aankomende studie en vanalles en nog wat gekletst. Zie ik nu dat ze net random 250 euro heeft overgemaakt met ‘bijdrage voor je studie’, zo lief!

30 likes

Gefeliciteerd allebei! :tada::tada: @GroenTakje @Chesirecat

2 likes

Heb vorige week een werkdag aan salaris aan de body shop geschonken, vandaag was lush aan de beurt :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Hallo?!?!?!?! SHOPLOG

2 likes

Komt er thuis aan!!!

1 like

Succesvol naar Keulen gereden: :heavy_check_mark:
Ben stiekem best trots op mezelf, dat ik het wel allemaal gewoon doe ondanks dat ik nog maar 2 maanden auto rijd.

55 likes

Goedzo! Geniet ervan in Keulen :blush:

1 like

Werkt insta bij jullie?

Hmm ik zie geen nieuwe stories ofzo dus ik denk het niet.

Ik zit ook op de vlog van Enzo Knol te wachten omdat hij bij iemand was die ik best goed ken van vroeger (stalker alert) en die is ook nog niet online. Zal vast wel met elkaar te maken hebben dan :sweat_smile:

1 like

De radio staat aan en ze hebben het erover dat het zo moeilijk is als ze gaan barbecueën en mensen dan geen vlees eten. Maar dat ze dan nog wel vis kunnen maken, maar dat is lastig. Oh, maar als iemand dat vegetarisch eet, dan houdt het helemaal op. Dan krijgen ze maar een groentebak.

What the fuck? Ik ben zelf niet eens vegetariër en ik zou echt nul problemen hebben met lekkere vleesvervangers kopen of met courgette/aubergine/weet ik het op de barbecue gooien. Wat een gezeik.

3 likes

Heb een lijst waarbij ik bij hou wat ik heb geshopt dit jaar. Dayumn
 iemand moet me tegenhouden.

1 like

Ik zit nu precies op de helft van m’n vakantie (onderwijs) en ik mis gewoon kinderen om me heen :woozy_face: maar totaaaaal nog geen zin om te beginnen

4 likes

Ik heb een heel stom smal nisje naast het fornuis. Te breed om leeg te laten, maar te smal voor een kastje/rekje. En nu heb ik ‘s werelds smalste prullenbak gevonden en hij past er echt precies tussen. Ik ben zo volwassen (m’n moeder?) geworden haha dat ik gelukkig word omdat de prullenbak precies past.

34 likes

Welke? Ik heb ook zo’n nisje!!