Omg je zal niet spijt! Klinkt als een hele leuke groep
Nog sneuer dat er altijd mensen zijn die hier dus wel in trappen…
Is er iemand met een Matt & Nat-portemonnee? Ik heb er een gekocht bij Zalando en hij is mooi, maar echt stijf. Weet iemand hoe snel en/of ‘ie soepeler wordt?
Ik heb deze cake nog maar 20 min in de oven en hij is nu al super bol. Ben zo bang dat ie verbandt want deze oven gaat echt als een tierelier. Moet dit echt nog een half uur??
Je kan er aluminiumfolie overheen doen als je bang bent dat hij verbrandt, maar als je te vroeg de oven open doet, heb je kans date je cake instort
Even in prikken met een stokje of iets. Als er nog spul aan je stokje zit dan moet tie nog even zoniet dan is ieh al klaar.
Ja slim! Maar dat kan nooit na 20 min toch… volgens de doos moet ie 70 min!!
@Hatsmetflats thanks!!
Bol betekent niet dat hij te donker wordt.
Maar ik zou wel na 40 min even de prikkertest doen ja. En als hij dan am de goede kleur heeft er idd alufolie overheen doen.
Sowieso testen voor de tijd voorbij is, iedere oven is anders.
Okee thanks!!
Ik heb zon mini opblaas flamingo voor je glas drinken gekregen laatst. Ik neem hem gewoon mee voor in bad dit weekend. Hahaha im that extra
Ik zit Bed & Breakfast te kijken en ik irriteer me te erg aan die vrouw die deze B&B runt. Hoe ze telkens in die praatstukjes praat.
Ik heb nu alweer zin in alle kersteten enz in de supermarkten. Ik ben echt niet goed.
Zucht, ik heb blauwe tenen omdat ik vanochtend de smeerkaasverpakking erop heb laten vallen.
Ik heb ook al sinds mei ofzo een aantal keer tegen mijn vriend gezegd dat ik zoveel zin heb in kerst. Was een paar dagen geleden in het buitenland in een kerstwinkel en ik zat meteen helemaal in de sferen weer, sindsdien kan ik helemaal niet wachten. Niks mis mee om je lekker op te verheugen toch
Ik heb deze precies. Inderdaad gaan de pasjes maar net nu. Dankjewel voor je reactie!
Ik ben helemaal verslaafd aan dit channel en nu wil ik ook eenden als huisdieren
Ik ga morgen een fles pumpkin spice siroop halen haha. En nu hebben jullie me geinfluenced om lekker in bad te gaan met m’n lush kerstbruisbal
Omg lijkt me ook geweldig haha ( winkels als jullie meelezen vind dit uit!)
Maar zoals hvo zei andersom idd
Haha hij speelt echt als een jong kind. Vind het altijd fascinerend hoeveel overeenkomsten er zijn tussen kinderen en dieren.
Sorry alvast voor als ik iemands kind met een otter vergelijk.