Ik heb mijn koffer in 11 minuten ingepakt net en ik vertrouw mezelf niet, ik moet iets vergeten zijn, dit ging te vlug
Maar ik ben anders al te laat als dat inderdaad zo is haha
En anders ben ik gewoon een baas
Ik heb mijn koffer in 11 minuten ingepakt net en ik vertrouw mezelf niet, ik moet iets vergeten zijn, dit ging te vlug
Maar ik ben anders al te laat als dat inderdaad zo is haha
En anders ben ik gewoon een baas
Joh zolang je je paspoort en betaalmiddelen bij je hebt komt het goed
Holy dit is zo chill
Echt zin in de herfst en de winter, in warme chocomel en latte machiato, dekentjes, kaarsjes, kerstverlichting, pepernoten, donkere dagen, winterjassen en sjaals, dikke sokken, netflix nights ā¦
Mijn vriend overdrijft alles zo erg. Is ie met zijn moeder aan het bellen over de vakantie en hij dikt alles heel erg aan. Nogal irritant, ik zeg soms ook dat het niet zo gegaan is maar dat negeert ie. Krijg ik waarschijnlijk straks wel iets over te horen
Dit voel heerlijk van binnen. Dat het precies past.
Ik heb gewonnen met monopoly, nu is mijn vriend zooo chagrijnigš
Omg. Ja, nu je het zegtā¦
oh mijn OCD gaat hier heel lekker op
Eigenlijk best lullig dat brillen en lenzen zo duur zijn
Mensen hebben er toch zelf niet om gevraagd om minder goed te zien
Ik heb ze zelf niet nodig maar zag het net ergens staan en ja hey het is wel stom als je erover nadenkt
Ugh ik ging naar de Action op zoek naar opbindstokken voor mijn planten en kwam thuis zonder stokken maar met Reeseās peanut butter cups die ik nog nooit had gegeten en eigenlijk ook te hip en stom vond maar waarvan opeens toch dacht HEY dit moet ik kopen. Nu heb ik de hele verpakking opgegeten en lig ik fucking misselijk op de bank whyyyyyyyy am I like this
Huh maar dan kun je dat toch wel over bijna alles zeggen haha
Tandarts is duur, ziekenhuis is duur etc
Oh ja ik heb 4 verpakkingen van 2 cups dus 8 cups op haha gatver. Morgen mezelf maar weer eens naar de sportschool slepen hĆØ.
Ja maar dat koop je toch niet? Lenzen en brillen wel?
Nog steeeds niks van die gast gehoord!!! wel woningcoƶrperatie een berichtje gestuurd
Tandarts ziekenhuis betaal je natuurlijk maar ik heb het echt over het fysieke kopen in winkels
Ik zie het verschil niet echt? Medicijnen koop je bijv. toch ook in een apotheek en zijn ook soms heel duur. Of rollators of protheses ofzo. Het gaat toch allemaal om medische hulp(middelen) kopen, waar je dat doet maakt toch niet zoveel uit?
Okee snap ik ook maar ik zie het wel zo
Medicijnen kun je niet bij de Hema bijv kopen of ace & tate
Kun je ook niet met actie prijzen kopen en brillen wel bijv
Het is een gevoelsding
Ik moet op de katten van mijn moeder passen en ze in de ochtend buiten laten en in de avond binnen halen, maar ik heb vandaag daar gewerkt, dus ze konden de hele dag rondlopen. Toen ik om 5 uur wilde gaan wilde 1 niet maar binnen, dus heb hem daar maar gelaten, maar nu voel ik me super schuldig⦠buiten staat gewoon eten en drinken en ze hebben een overdekt hok, maar toch. Ik ben alleen nu al super moe en morgen om half 8 ben ik er weer⦠wel sneu.