Wat je even kwijt wilt #25

Ik snap dan denk ik niet zo goed wat je bedoelt, ik voel dat verschil niet echt.

Ik heb dus soort van druk leven met fulltime baan en parttime studie ernaast, heb weinig tijd voor sociaal leven… nu heb ik vanmiddag 5 mensen geappt om te vragen hoe het is met ze en sta er bij 4 nogsteeds op gelezen/wel online geweest Maar 0,0 reactie op mijn berichtje. I feel sad.

Morgen 2 sollicitatiegesprekken wish me luck :tired_face:

18 likes

Ik ben nu ook bezig met een kat naar binnen lokken en het is zo frustrerend. Ben al twee keer een stuk wezen lopen om hem te halen en dan blijft ie op de stoep voor de voordeur zitten en ik krijg hem met geen mogelijkheid binnen. Heb het al met brokjes gedaan, met lekker eten, met een beetje boos doen, met lief doen maar hij wil niet. En zn kattenluikje moet dicht en zn gps band moet opladen dus hij MOET naar binnen. Kan wel janken arghhh

1 like

Ik heb een tijdje geleden zo’n apparaat gewonnen op vakantie veilingen maar de doos waarin ie binnen kwam nog niet eens open gemaakt :joy:
Waarom ik er op geboden heb? Niet bewust, was half slaapdronken aan het rondkijken en de volgende dag werd ik wakker en zag ik dat ik m gewonnen had… oeps

3 likes

Niks meer uit?? Een senseo ontkalken is gewoon schoonmaakazijn in het reservoir doen en glazen vullen tot ie schoon is?

2 likes

Super lief, dankjewel :blush: gaat goed komen!

1 like

Kan het apparaat gereset worden? Misschien dat proberen? Weet het niet hoor, of het kan!

Oh dat heb ik ook weleens gehad, ziet er gek uit he? Ik had het steeds na een hele zware en lange sportieve inspanning. Dan was ik zowel fysiek heel moe als heel slaperig en op het moment dat dan steeds mn ogen dichtvielen en ik ze echt niet meer open kon houden had ik ook die controle over mn spieren niet meer en gingen ze gekke dingen doen haha.

1 like

:heart: Vind het zo lief dat je altijd zo de moeite neemt voor iedereen door te reageren. Wilde ik even zeggen.

2 likes

Hahah ik vind dat ook oneerlijk. Maar dat komt omdat ik een hoge sterkte heb en dus helemaal niks kan zonder bril/lenzen. De tandarts heb je niet elke dag nodig, daarom voelt het ook anders denk ik.

1 like

Grrr ik ging door jou ff kijken op die site. Lang verhaal kort: ik heb een zwart met rosé gouden messenset gekocht die ik niet nodig heb.

16 likes

Ik dacht ik ga s avonds verder met werk omdat ik vroeger altijd beter s nachts kon leren en een betere concentratie had (bezig met een poging doen van het begrijpen van medische literatuur). Maar my god, ik val telkens bijna in slaap als ik een zin lees.

Echt waardeloos dit.

Hij is binnen :heart: Wel een gekkie-aanval nu, maar ik kan slapen

5 likes

:heart::heart::heart: wat goed!!!

1 like

Morgen weer heerlijk naar huis toe na 3 weken Amerika. Die mensen hier weten gewoon écht niet wat lekker en fatsoenlijk eten is. Kijk er echt zo naar uit om te koken morgen. :heart::heart: Vriend en ik hebben al een weekplanning klaarliggen.

18 likes

Kip.

1 like

Maar gewoon fruit kun je toch wel overal kopen? Of is dat heel duur ofzo?

Mijn moeder is gelukkig goed de operatie uit gekomen, alleen hebben ze wel haar hele nier moeten verwijderen omdat er blijkbaar toch vertakkingen en uitzaaiingen waren. Dat had ik echt niet verwacht eerlijk gezegd. Ik ben zo blij dat we het nog op tijd gevonden hebben, als we een jaar later waren geweest hadden we denk ik al geen kans meer gehad.

47 likes

Mijn winterjassen, sjalen en dikke vesten hangen al zo lang ongebruikt aan een rek dat ik medelijden met ze begin te krijgen.