Dank je Ja! Heel vreemd dat het niet op de scans te zien was. ik vraag me af of het niet sneller is gaan groeien de afgelopen paar weken. Dan is het al helemaal goed dat het eruit is.
Bedoel je dat je dacht dat Piper veel langer had gezeten of? Ik namelijk wel.
Wat fijn dat ondanks de onverwachte uitzaaiingen het iig op tijd is weggehaald. Ik wens je moeder een spoedig herstel toe.
Ik had mn ex er een gegeven, die werd wel snel wat soepeler!
Mijn eetlust is echt officieel kapot. Ik heb al een week mijn favoriete chocoladereep in huis en in het zicht liggen, en ik heb hem nog niet aangeraakt. Normaal gezien zou hij echt binnen twee dagen (wie houd ik voor de gek, binnen een dag), op zijn.
Eetlust kom teruggg!!! Ik mag niet nog meer afvallen, dan pas ik al helemaal mijn kleren niet meer
Wauw, ik heb mega bewondering voor je hoe je hebt doorgezet! Ik hoop op een goede uitkomst, maar deze stap is al super knap
Satisfying <3
Ik leef op pinda’s ja! En walnoten moet ik ook weer halen.
Ik vermoed dat het een combinatie is van stress en medicatie. Ik ben alleen eerder dit jaar ook al 7 kg afgevallen door deze combinatie (en een langzame schildklier die eindelijk aangepakt werd), en dat zit er nog steeds nog niet aan. Ik was toen afgevallen van een gezond gewicht, mijn gewicht is nog steeds wel gezond, maar ik wil er niet meer af.
De stress komt door mijn scriptie, door het feit dat ik drie overlijdens voor mijn kiezen heb gehad afgelopen week en nog een nare situatie met mijn huisgenoten. Dat is helaas niet zomaar te verhelpen. En met mijn medicatie kan ik ook niet zomaar stoppen, deze remt de eetlust ook. Dus ja, lastig.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het altijd lastig vind om hier iets over te zeggen, omdat ik weet dat sommige mensen heel hard proberen af te vallen, maar het niet lukt. Ik wil ook niet dat het overkomt als soort ‘humble bragging’, want ik vind het eigenlijk echt naar. Ik hoop dat ik niemand voor het hoofd stoot.
Ik zei tegen Google assistant ‘navigeer naar huis’ en ze opent de thuisbezorgd app. I’m not even mad.
hahaha, die boterham met pindakaas ook! Drie keer raden wat ik gister als avondeten heb gegeten Ja, ik herken echt wat je zegt. Ik heb het idee dat de meeste mensen (om me heen) emotie-eters zijn, maar ik ben een emotie-niet-eter. Als ik gestrest ben, zit mijn buik vol met stress en dan past daar niks meer bij. Gelukkig heb ik over drie weken mijn scriptiedeadline, dan heb ik daarna weer echt tijd om te rouwen.
Ja, ik ben nu gelukkig bij vrienden! Dus dat is wel fijn. Het is alleen een beetje een slepende situatie en ik hoop dat er nu eindelijk een oplossing komt. Bedankt voor je reactie!
Wat lief! Gefeliciteerd!!
Dank je wel
Nog een tip misschien, ik vond het een tijd ook lastig om iets te eten, maar een shake drinken ging dan beter, bijvoorbeeld banaan, vette kwark, scoop pindakaas en nutella, wat brinta erdoor. Smaakte lekker en is echt een powershake. In ieder geval succes!
Zo lief!!! Gefeliciteerd!
Ik heb mijn collega’s het liedje baby shark laten luisteren. Blijft nu al enige tijd in ieder zijn hoofd zitten.
Nu is dat de ringtone bij iemand als ik hem bel.
Ja ze hebben 5x sneeuw gehad ofzo, feestdagen meerdere keren gevierd. En in seizoen 2 dacht ik werd er eens een andere straf qua manden genoemd. Klopt ook niet met de leeftijd van de baby’s in de serie (+9 maanden zwangerschap + maanden daarvoor dat relaties moesten ontstaan).
En sowieso al die kapsels die zijn gegroeid enzo :’) En los daarvan stoorde ik me ook aan andere inconsistenties. Dat Red eerst een kaal hoofd had(want gescalpeerd) en later niet meer. Maar de makers zullen wel gedacht hebben dat we het allemaal wel slikken dat het niet klopt.
Ik betaal 18 cent voor de metro en ik moet daar telkens om gniffelen, haha. Wat een bedrag!!!
Naar de partner!
Ja? Wij hebben nog geen testament maar zo zouden we tijdelijk even kunnen overbruggen dat we wel erven van elkaar mocht er iets gebeuren.