Er komen wel eens pubers bij mij in de winkel. En dan wordt ik daar helemaal onzeker van. Ze hebben zo’n afkeurende blik en als je dan iets voor stelt of wilt helpen is dat nooit gewenst, dan krijg je een ‘nee bedankt’ met halve rollende ogen. Nu ken ik verder geen pubers maar denk dan altijd dat het aan mij ligt dat ik niet meer ‘hip genoeg ben’ nu ik 30 ben ofzo 
Ik ben geen puber, maar zeg ook altijd “nee bedankt” tegen hulp in de winkel. Niet omdat ik de medewerkers stom vind, maar omdat ik gewoon rustig zelf wil kijken en 9/10 zelf niet eens weet waarvoor ik nou eigenlijk kom.
Is met hun vast ook zo. En inderdaad, pubers zijn ook gewoon eng en judgemental soms. 
Zou t gewoon doen, ik denk dat niemand het opvat als hypocriet, maar gewoon als interesse/meelevend zijn. Vind het raarder om er nooit meer op terug te komen geloof ik.
Haha! ik ook hoor. Gewoon nee bedankt is netjes maar het is de toon waarop en de manier van kijken enzo.
Inderdaad @Jauregui judgemental is het goede woord.
Ik heb altijd gezegd dat ik geen kinderen wilde, maar sinds een week heb ik echt rammelende eierstokken. Ik snap er niks van.
Omg, krijg net (eindelijk) een berichtje van de huidige bewoner dat hij niet meer gaat verhuizen 
was wel een heel vriendelijk berichtje, maar nu moet ik weer op zoek 
Waar woont tie? Schop m zn huis uit.
Ik weet even niet meer wie hierom had gevraagd, dus ik zet het maar gewoon even in dit topic aangezien er meerdere mensen om vroegen haha. Gisteren ben ik naar de Thermen Berendonck geweest en had een aantal dus beloofd mijn ervaringen te delen;
Het is echt megagroot! In totaal dus 13 sauna’s en ze hebben ook een binnen/buitenbad, whirpools, zoutbad, rustruimte, noem maar op. Ik heb er echt intens van genoten, het was zo ontspannend. De baden zijn heel leuk, omdat ze in het water ook een bar hebben waar je cocktails/frisdrank kunt bestellen, de whirpools zijn lekker maar verder niet heel boeiend. De sauna’s zijn erg fijn, omdat je allemaal verschillende hebt; droge/vochtige sauna’s en ook verschillend in tempratuur. Daarnaast zijn ze ook erg mooi ‘ingericht’ en heeft het oog dus ook wat. Ze hebben ook bepaalde rituelen en opgietingen in de sauna’s wat ook wel leuk is om te zien. We hebben een soort ‘show’ bekeken in het saunatheater, die vond ik persoonlijk niet zo boeiend en was erg warm. Maar dus ook een theeritueel gezien, waarbij ze je de verschillende geuren van chai tea lieten ruiken en je na afloop dus ook thee kreeg enzo. En ze hebben een panaromasauna met prachtig uitzicht op het meer. Ik vind het dus een aanrader! Wel moet je er rekening mee houden dat het echt prijzig is, voor de entree leg je dus al wel wat neer en het eten/drinken vind ik best duur, zo betaalden we voor een cocktail al 7 euro.
Hahaha ja heb wel zn precieze adres
nee hij klonkt echt heel aardig
Ik baal zo erg, maandag begin ik een nieuwe functie in een nieuw team en sinds gisteren ben ik opnieuw helemaal duizelig, moe en misselijk (is geen stress want 't voelt vrij chill allemaal!). Heb drie weken geleden al een hele week thuis gezeten met een te lage bloeddruk.
Het begint echt op me door te wegen dat mijn lichaam niet mee lijkt te willen, maar mijn klachten zijn zo miniem en uiteenlopend dat de arts er niks mee kan.
Ik ben weer op Schiphol. Nog 2 uurtjes rijden en dan weer thuis. Vanavond lekker in mn eigen bedje slapen 
Welkom thuis!

Ik ben een smoothie aan het maken met m’n oppaskind, maar ik ben zo onhandig dat ik die blender nu niet open krijg :’) Lopen vloeken met kind erbij. Heel pedagogisch verantwoord. En nu hebben we nog geen smoothie :@
Vorige keer heb ik 5 minuten aan een traphekje lopen prutsen omdat ik opeens niet meer wist dat je dat hekje moet tillen om hem open te krijgen in plaats van te duwen of te trekken of weet ik wat allemaal. Keer daarna was ik het weer vergeten :’) Ik heb best inzicht maar soms ontbreekt het echt totaal en vraag ik me af of ik enige hersens heb.
Heb de blender nu even met rust gelaten en ga het straks met hernieuwde energie proberen :’)
Ik voel me echt afgewezen door één van de katten van m’n nicht
Ik pas nu een week op haar 2 katten, maar degene waarvan ze zei dat het juist een knuffelpoes was, reject me echt keihard lol. Denk dat ze helemaal geen zin heeft in een vreemd iemand in huis, ze kijkt me amper aan en wil ook bijna niet geaaid worden. Op het balkon wilde ze ook al niet en ze gaat alleen eten als ik niet kijk of weg ben. Gelukkig vindt de ander me wel lief, die ligt alleen maar kroelend tegen me aan te spinnen.
Zoooo fijn om mensen in je omgeving te hebben die je financieel even kunnen helpen als het tegen zit. Zou echt niet weten wat ik zonder mijn vader en zus had gemoeten afgelopen jaren. <3
En ook fijn dat ik niet bij elke (minder noodzakelijke) aankoop/activiteit dan verantwoording moet afleggen van “waarom koop je dat/doe je dat, je hebt geld geleend”.
Ga geen exorbitante uitgaven doen natuurlijk, maar toch fijn.
Deze heb ik ook gehad :S!
Is er wel eens iemand in Gdansk geweest? Is het een aanrader?
Iemand aanraders voor een lekkere en enigszins gezonde vegetarische kant en klaar maaltijd van de AH? Heb geen zin om te koken vanavond 
Ik had tijd terug risotto met paddestoelen/champignons en ik vond hem best lekker. Viel me ook mee qua zoutgehalte. Het was altijd nog beter dan pizza.
Die chili sin carne is heel lekker!