Ja, leuke stad. Badplaats Sopot is ook gezellig, klein stukje met de trein vanaf Gdansk.
Zijn er andere mensen die zichzelf kunnen motiveren dingen te gaan doen (sporten, erop uit) wanneer ze geen vakantie hebben dan wanneer ze dat wel hebben? Ik merk dat als ik aan het werk ben ik meer naar buiten ga en ik tijdens vakantie echt aan het lapzwansen ben, maar dan wel ondertussen met een schuldgevoelâŠ
Kun jij mij niet the art of lapzwansing leren?
Vakantie periode en kerst zijn wel de piekperiodes als het break-up gaat 
lijkt me inderdaad raar, hopelijk komen jullie eruit!
Ik ben aan het solliciteren en heb nu zoân leuke vacature gevonden. Gelijk gemaild, helemaal mijn best gedaan op een leuke mail en vind het nu echt spannend of ik word gekozen om op gesprek te komen. Zou me ook oprecht afgewezen voelen als ik niet mag haha.
Ik zou 'm niet kijken als je op kantoor of op de trein zit (ik heb gehuild van het lachen maar dat kan aan mijn slecht gevoel voor humor liggen)
Weer thuis 
Lekker poepen op mn eigen wc 
Haha het fijnste van thuis komen na een vakantie of festival.
Heb altijd buikpijn op vakantie en wijd dat altijd aan de hitte en ander eten. Nu niet op vakantie en ook gewoon buikpijn, dus denk dat het misschien toch een soort ontstressen is haha. Wel vervelend.
Hahaha nee bedankt
Ik gok zo stress! 
Ja precies, ineens zit je veel meer op elkaar!
Een collega belt mij altijd als ik de volgende dag moet werken voor elk klein on ding. Nu ben ik een week vrij heb ik gwn gedroomt dat ze me belde hahaha. Het achtervolgt me
Jawel een beetje, ook omdat het dan niet hoeft ofzo. En morgen kan het ook, dus waarom vandaag?
be like mascha en drink direct espresso om t te voorkomen!!
Nee nee je moet de espresso niet drinken maar innemen !
Ik snap dit nooit zo. Had wat anders? Wat dan? Zoân logeerpartij bij haar lijkt mij al vastgezet. Of heeft ze wat leukers staan?
Ik bood net heel lief aan om mee te gaan boodschappen doen met mân moeder âwant dan kan papa voetbal kijkenâ. Eigenlijk deed ik het vooral omdat ik dan vast boodschappen voor mezelf kan halen voor als ik de komende weken alleen thuis ben (mijn ouders gaan op vakantie). Lekker wijn ingeslagen, scheelt mij weer geld want mama zegt dan toch dat zij het wel betaalt hahaha 
Ik voel me al de hele dag ziek door mijn nieuwe medicijnen, ga ik net naar de AH, gaat het brandalarm af. Crisis. En ik heb per ongeluk een dubbele dosis ritalin genomen met mijn warhoofd, dus dit wordt een heel concentreerde avond spelletjes spelen
Edit: voordat iemand zich zorgen gaat maken, de dubbele dosis is niet gevaarlijk, gewoon een beetje vervelend
Naaah ik had nou toch een hyena in de winkel. Iemand wilde een bepaalde hoeveelheid kaas en ik kan dat niet dus ik doe maar wat, meestal express te groot, en snij er wat af als het teveel is. En dan sample ik de stukjes die ik eraf heb moeten snijden. En daar was ik mee bezig achter de balie en een Duitser (doet er niet toe maar toch) vraagt of dat om te proeven is en of hij het nu mocht proeven. Gast. Echt. Ik was nog niet eens klaar.