Wat je even kwijt wilt #25

Ja ik! ik vond het een mooie en gezellige stad. Wil je het combineren met andere steden in Polen? Ik ben er zelf zo’n 3 dagen geweest en dat was wel lang genoeg, ik zou persoonlijk niet veel langer heengaan.

1 like

soms vind ik het jammer dat ik geen oud italiaans mannetje ben dat met z’n vrienden op een bankje in het dorp 's avonds gepassioneerd en schreeuwend praat over de prijsstijging van tomaten oid

38 likes

Mn moeder en broertje zijn nu in Amsterdam maar het is helemaal niet leuk want ze hebben geen cent.

Ja als ze ook gebruikte dildos en stofzuigers terug nemen (dit las ik laatst ergens in een artikel) mag dit ook wel, bijzonder beleid daar :’)

Ben je er nogggg @kali

3 likes

Jaaa ik vroeg er naar! Thanks! Heb van de appie een paar kaarten gespaard voor 2e kaartje gratis en dat is ook daar geldig! Ga ik dus zeker binnenkort gebruik van maken.

1 like

Ik heb weer iemand boven mij wonen. Stiekem vind ik het wel jammer. :rofl: Ik woon hier nu 8 maanden en ik heb denk ik 5 a 6 maanden geen bovenburen gehad.

Helaas heb ik wel een schuinbovenbuurvrouw die heel veel lawaai maakt.

Ik ben er een keer in de winter geweest. Het is wel een schattig stadje, een weekend is echt lang genoeg. Wij hebben vooral in de kroeg gespendeerd dus ik weet niet of je er goed sightseeing kan doen haha. Het was wel lekker goedkoop allemaal.

1 like

Ja, leuke stad. Badplaats Sopot is ook gezellig, klein stukje met de trein vanaf Gdansk.

1 like

Zijn er andere mensen die zichzelf kunnen motiveren dingen te gaan doen (sporten, erop uit) wanneer ze geen vakantie hebben dan wanneer ze dat wel hebben? Ik merk dat als ik aan het werk ben ik meer naar buiten ga en ik tijdens vakantie echt aan het lapzwansen ben, maar dan wel ondertussen met een schuldgevoel…

3 likes

Niks mis mee hoor

26 likes

Kun jij mij niet the art of lapzwansing leren?

8 likes

Doing it right now. Joggingbroek, dekentje, gordijnen dicht als de contactmijdende kluizenaar die ik ben, straks een tukje doen.
Niet sporten is lekker hoor

12 likes

Vakantie periode en kerst zijn wel de piekperiodes als het break-up gaat :wink:

lijkt me inderdaad raar, hopelijk komen jullie eruit!

Ik ben aan het solliciteren en heb nu zo’n leuke vacature gevonden. Gelijk gemaild, helemaal mijn best gedaan op een leuke mail en vind het nu echt spannend of ik word gekozen om op gesprek te komen. Zou me ook oprecht afgewezen voelen als ik niet mag haha.

4 likes

Ik zou 'm niet kijken als je op kantoor of op de trein zit (ik heb gehuild van het lachen maar dat kan aan mijn slecht gevoel voor humor liggen)

6 likes

Weer thuis :+1:
Lekker poepen op mn eigen wc :heart_eyes:

8 likes

Haha het fijnste van thuis komen na een vakantie of festival.

1 like

Heb altijd buikpijn op vakantie en wijd dat altijd aan de hitte en ander eten. Nu niet op vakantie en ook gewoon buikpijn, dus denk dat het misschien toch een soort ontstressen is haha. Wel vervelend.

Hahaha nee bedankt