Wat je even kwijt wilt #25

Ik gok zo stress! :wink:

1 like

Ja precies, ineens zit je veel meer op elkaar!

1 like

Een collega belt mij altijd als ik de volgende dag moet werken voor elk klein on ding. Nu ben ik een week vrij heb ik gwn gedroomt dat ze me belde hahaha. Het achtervolgt me

Jawel een beetje, ook omdat het dan niet hoeft ofzo. En morgen kan het ook, dus waarom vandaag?

1 like

be like mascha en drink direct espresso om t te voorkomen!!

2 likes

Nee nee je moet de espresso niet drinken maar innemen !

16 likes

Ik snap dit nooit zo. Had wat anders? Wat dan? Zo’n logeerpartij bij haar lijkt mij al vastgezet. Of heeft ze wat leukers staan?

Ik bood net heel lief aan om mee te gaan boodschappen doen met m’n moeder “want dan kan papa voetbal kijken”. Eigenlijk deed ik het vooral omdat ik dan vast boodschappen voor mezelf kan halen voor als ik de komende weken alleen thuis ben (mijn ouders gaan op vakantie). Lekker wijn ingeslagen, scheelt mij weer geld want mama zegt dan toch dat zij het wel betaalt hahaha :relieved:

9 likes

Ik voel me al de hele dag ziek door mijn nieuwe medicijnen, ga ik net naar de AH, gaat het brandalarm af. Crisis. En ik heb per ongeluk een dubbele dosis ritalin genomen met mijn warhoofd, dus dit wordt een heel concentreerde avond spelletjes spelen

Edit: voordat iemand zich zorgen gaat maken, de dubbele dosis is niet gevaarlijk, gewoon een beetje vervelend

2 likes

Naaah ik had nou toch een hyena in de winkel. Iemand wilde een bepaalde hoeveelheid kaas en ik kan dat niet dus ik doe maar wat, meestal express te groot, en snij er wat af als het teveel is. En dan sample ik de stukjes die ik eraf heb moeten snijden. En daar was ik mee bezig achter de balie en een Duitser (doet er niet toe maar toch) vraagt of dat om te proeven is en of hij het nu mocht proeven. Gast. Echt. Ik was nog niet eens klaar.

Jeetje, heftig zeg :frowning: Ze vonden eerst niets toch? (of haal ik je nou door de war met iemand anders). Wel fijn dat jullie hier op tijd bij waren.

1 like

GEEF KAAS NU!

2 likes

Douchen in je eigen douche is toch ook fijn he.
Wel raar dat ik nu zo alleen thuis kom, zonder dat er iemand is ipv dat ik bij mn vader zou zijn.

En jeej niet ongesteld geworden in mn vakantie. Lang leven deze onregelmatige cyclus :heart_eyes::+1:

Edit: komt miss raar over dat ik blij ben thuis te zijn. Heb t echt fijn gehad in spanje hoor. Heerlijk genoten, maar ik vind het thuis ook gewoon heel fijn

8 likes

Ik heb veel te veel avondeten op met veel te veel gebakken uitjes, en toen ook nog half pak pindarotsjes. Zit nu zo vol dat ik bijna kan overgeven. En ik ga zo op weg naar sportles. Echt handig dit :+1:t4:

3 likes

Nou brood uit de winkel hoef je hier niet aan te beginnen, veeeeeel te zoet. Ik heb hier qua ontbijt/lunch geleefd op Subway broodjes en die komen mij ondertussen ook mijn neus uit haha.

Avondeten is gewoon vet vet en nog eens vet. En enorme porties. Overal krijg je patat bij. Sowieso is veel gefrituurd haha.

1 like

Ahh ja dan begrijp ik het wel!
Ik vind eten op vakanties ook vaak tegenvallen, maar dan ben ik meestal ergens waar ze wel veel lekker fruit hebben en leef ik daar op. Hoe lang ben je daar?

Ik moet van mijn nieuwe werk (school) in de vakantie al werken door wat gedoe met mn contract, kreeg daar al helemaal de schurft van. Maar nu ging ik vandaag voor het eerst en 1 ik werk echt met een superfijn persoon 2 ik hoef maar drie of vier dagen totaal dus weer zitten druk maken om amper iets en 3 het werk dat ik moet doen is echt superleuk! Dus nu ben ik helemaal vrolijk nadat ik midden in de zomervakantie een dag heb gewerkt, wie ben ik?

Oh en ik heb gisteren een too good to go gehaald bij Makro en zit nu mijn (voor mijn gevoel) gratis Sisi te drinken, met gratis kaas op toastje, zometeen gratis toetje, en vanmiddag gratis kaasroggesnack op die lekkerder is dan hij klinkt (of ruikt). Helemaal top dit.

18 likes

Of m´n vrienden zitten in het buitenland of ze werken ('s avonds), m’n vriend werkt ook nu dagelijks 's avonds en ik verveel me echt kapot. Ik wil gewoon even contact met mensen :woman_shrugging:

1 like

Iedereen even begroeten, half uurtje erbij zitten en dan lekker naar je eigen kamer gaan? Zo deed ik het altijd toen ik nog thuis woonde en niet echt per se iets met die mensen had.

3 likes

Ik zou vragen of je vader het goed vindt als je er niet bij bent. Heb ik vroeger ook wel eens gedaan hoor.

2 likes