Eerst die linkerrode, dan die rechter, dan de fiets
Ze moeten allemaal een ander eerst laten gaan, dus ik zou zeggen degene die het brutaalst is want officieel moet iedereen hier blijven wachten tot ze eens ons wegen.
Zeewierchips is bae.
Ja we hebben dus al een advocaat, die meermaals via brieven contact met de verhuurder heeft geprobeerd te krijgen. Maar hij negeert dus gewoon alles.
oh sorry ik zie dat je zei dat je advocaat had
Wow maar wat bizar
kop in het zand tactiek ofzo? ik zou je niet weg laten pesten en sowieso kijken of je verhuiskostenvergoeding kan krijgen via een of andere weg
Dit moet je toch âregelen onderlingâ? Anders gebeurt er niks.
Edit: ik zei eerst dat rood beide voorrang mag nemen maar die fietser gaat rechtdoor⊠maar alsnog onderling seinen denk ik, anders wacht iedereen op elkaar
haha ja dat gebeurde dus ook
ik was de fiets dus ik stopte braaf en dacht ik wacht wel even geen haast
maar toen stonden we allemaal een 15 seconden stil haha
Ja denk dat hij dat inderdaad probeert, kijken wie het langste volhoudt. Volgens de gemeente gaat hij na 2 sept per dag dat de situatie nog hetzelfde is een boete krijgen dus je zou denken dat hij dan snel genoeg gaat reageren. Advocaat raadt ons dan ook aan om gewoon af te wachten en te blijven zitten, we staan in ons recht dus als hij voor de deur staat hem naar de advocaat verwijzen en als hij binnen probeert te komen politie bellen, aangezien hij al meerdere malen ongevraagd binnen is gekomen. Maar geen fijne situatie, vooral aangezien ik in die week van 2 sept vaak alleen thuis ben. Ik voel me helemaal niet moedig genoeg om hem te woord te staan mocht het zo ver komen haha.
@Jauregui
Of je gaat nu ff lekker boven zitten en dan kom je over een uurtje beneden ff wat drinken met ze en daarna weer terug?
oh bah dat lijkt me inderdaad niet prettig! Je kunt ook een extra slot erin zetten! gewoon zoân haakje ofzo, dat ie iig niet zomaar naar binnen kan!
Oh ja dat is ook nog wel een idee! Ik overwoog al om gewoon de sleutel in de deur te laten zitten, op slot.
Cilinder vervangen dat hij niet zomaar binnen kan, dan kan hij hoogstens voor de deur blijven staan! Succes komende weken!
Mân vriend heeft voor ons elektrische steppen gekocht⊠Was zo boos dat ie zân geld daaraan uitgaf, maar het is zo vet haaahha lekker cruisen op de weg. Alleen jammer dat je er niet op de openbare weg mee mag
@Amoruccio en als hij dan gaat vervelen voor de deur gewoon vriendelijk verzoeken of hij weg wil gaan en anders de politie bellen. En dan hopen dat ze snel komen en niet drie uur later.
Dit denk ik inderdaad ook
Ik ben net weer geweest voor hun avondeten, ging ze meteen onder het bed zitten nadat ik haar 2x mocht aaien 
Weet iemand nog een interessante misdaad docu op Netflix? Ben aan het downloaden voor in het vliegtuig.
Ik heb in het vliegtuig âthe conductorâ gekeken hahaha was best vermakelijk.
Heb je verder niks aan want is gewoon een film die nu (iig bij Klm) te kijken is in het vliegtuig
Die fucking vinted app - zoveel reclame dat ik al geirriteerd raak als ik de naam hoor.
Zo ga ik het zéker nooit gebruiken.
Ben nu een paar dagen spanje aan t plannen en ga wss ook nog naar londen morgen eerst naar Antwerpen. #deleven
Lijkt mij dat het echt een soort united warderobe? Volgensmij is het echt identiek