Wat je even kwijt wilt #25

Oh ja dat is ook nog wel een idee! Ik overwoog al om gewoon de sleutel in de deur te laten zitten, op slot.

1 like

Cilinder vervangen dat hij niet zomaar binnen kan, dan kan hij hoogstens voor de deur blijven staan! Succes komende weken!

1 like

M’n vriend heeft voor ons elektrische steppen gekocht… Was zo boos dat ie z’n geld daaraan uitgaf, maar het is zo vet haaahha lekker cruisen op de weg. Alleen jammer dat je er niet op de openbare weg mee mag

5 likes

@Amoruccio en als hij dan gaat vervelen voor de deur gewoon vriendelijk verzoeken of hij weg wil gaan en anders de politie bellen. En dan hopen dat ze snel komen en niet drie uur later.

2 likes

Dit denk ik inderdaad ook :joy: Ik ben net weer geweest voor hun avondeten, ging ze meteen onder het bed zitten nadat ik haar 2x mocht aaien :sweat_smile:

1 like

Weet iemand nog een interessante misdaad docu op Netflix? Ben aan het downloaden voor in het vliegtuig.

Ik heb in het vliegtuig ‘the conductor’ gekeken hahaha was best vermakelijk.
Heb je verder niks aan want is gewoon een film die nu (iig bij Klm) te kijken is in het vliegtuig

1 like

Die fucking vinted app - zoveel reclame dat ik al geirriteerd raak als ik de naam hoor.
Zo ga ik het zéker nooit gebruiken.

13 likes

Ben nu een paar dagen spanje aan t plannen en ga wss ook nog naar londen morgen eerst naar Antwerpen. #deleven

6 likes

Lijkt mij dat het echt een soort united warderobe? Volgensmij is het echt identiek

Volgens mij is hier geen oplossing op, net als bij vier auto’s die tegelijk komen aanrijden bij een kruispunt zonder haaientanden/verkeerslichten. In de praktijk wacht rood rechts denk ik op rood links, en rood links op blauw, blauw ziet dat rood rechts wacht en fietst dan snel door. Dus blauw heeft niet officieel voorrang maar krijgt het dan wel. Heet dit niet gelegenheidsvoorrang?

Dit vind ik ook altijd lastig. Ik drink nooit frisdrank dus heb het nooit in huis. Als ik weet dat ik bezoek krijg die dat drinkt haal ik het altijd. Alleen als ik onverwacht bezoek krijg, dan heb ik het niet in huis of niet koud staan. Voelt zo lullig dan altijd he.

1 like

Na 7 uur in de auto op de achterbank in het midden weer thuiskomen is wel erg fijn.

4 likes

Ja ben daar wel echt een beetje bang voor. Wil aan de ene kant het huis ontvluchten die dagen haha, maar goed dan is er dus niemand thuis en aangezien hij al eerder binnen is geweest toen wij niet thuis waren vertrouw ik hem dus voor geen meter en acht ik hem tot van alles in staat. Lijkt me dus ook niet ideaal. Politie bellen ga ik sowieso doen ja als hij niet weggaat in dat geval. Wel fijn om te weten dat ik met die acties (hem niet binnen laten, evt sloten vervangen, politie bellen) in mijn recht sta. Stelt me toch wel wat gerust.

1 like

7 uur met 3 mensen achterin? :weary:

Het is toch wie van rechts komt mag voor? Ik zou denken eerst de bovenste rode, dan de andere (want die komt van rechts voor de fiets) en dan de fiets want die komt voor niemand van rechts.

Ja :disappointed:

weg

1 like

Jawel die komt voor de linker rode van rechts. Je moet met de weg mee kijken hè. Die rode links heeft dan aan zijn rechterkant die blauwe fiets als hij afslaat.

Dit dilemma heb ik altijd in mijn hoofd alleen dan op een kruispunt met 4 wegen en 4 auto’s. Staat wel in een theorieboek denk ik. En met fietsen/auto’s was ook nog iets. En rechtdoor gaat voor op afslaan. Dacht dus dat fiets als eerste zou mogen, en dan linker rode en dan rechter rode. Geen idee of het klopt.

Ik denk het niet, maar ik weet ook niet of mijn idee goed is. Ik wil eigenlijk wel heel graag het antwoord nu haha! Iemand die het zijn rij instructeur kan vragen?