Wat je even kwijt wilt #25

Het is niet dat die fietser dan van rechts komt voor de linker auto maar “rechtdoor op dezelfde weg gaat voor”. Hij mag de fietser niet de weg afsnijden. @Damnatio volgens mij moet je zoiets onderling regelen wat iemand anders al zei. Of allemaal wachten tot je een ons weegt haha.

1 like

Oh ik heb dat in mijn hoofd altijd gedaan van dat die auto de bocht neemt en dan voor hem, vanuit zijn auto, is die fietser iemand die van rechts komt. Dat klopt dan toch ook? En is dan gelijk aan rechtdoor op dezelfde weg gaat voor.

We gingen naar een parkje waar weinig mensen lopen en soms rustig op de stoepen

Ik heb af en toe echt debiele ideeën maar idk of dit verstandig is of niet maar ik wil graag een nachtje buiten slapen (gewoon in de tuin alles afgeschermd hoor). Het blijft droog en op internet staat dat het ongeveer 16 graden wordt (het is nu 19). Is dit te debiel haha?

2 likes

Ik moest dit even in alle stilte visualiseren :sweat_smile: maar ik denk dat dit inderdaad altijd zo uit komt ja!

Goeie! Dankjewel

Ze hadden geen uitzaaiingen gezien naar andere organen gelukkig! Maar helaas zaten er toch vertakkingen in haar nier :disappointed:

Ik zou het gewoon doen! Kleed jezelf goed aan en goede deken erbij. Smeer je in met DEET ofzo, want die muggen zijn wel ellende. Je weet niet hoe het is totdat je het geprobeerd hebt. Als het koud is of klote dan ga je gewoon naar binnen.

1 like

Rechtdoor gaat voor. Dus als de rest af wil slaan gaat de fietser in dit geval voor. Daarna de auto van rechts.
Zo heb ik het iig geleerd en zo reageren mensen hier ook op zulke kruispunten.

3 likes

Heeft iemand hier een brief ontvangen van i&o research om voor het CBS een vragenlijst on te vullen over veiligheid in Nederland? Mijn vriend heeft zon brief ontvangen(is voor een klein aantal personen) je kunt een ipad winnen. Vind het wat vreemd.

opeens opruimwoede … maar ik ken mezelf, als ik nu ergens mee begin dan heb ik over een half uur spijt want ik ben moe en dan zit ik midden in de tering zooi terwijl ik wil slapen

Maar oh man wil echt m’n kast opruimen (kleren) en ook al m’n andere opbergsystemen (waar van alles en nog wat ligt) en alle dingen opbergen die ik niet meer in m’n zicht wil.
Morgen misschien :upside_down_face:.

1 like

Oh shit veel sterkte. Gelukkig is de operatie goed verlopen. Hopelijk heeft ze een goed herstel! :heart:

1 like

Haha je ziet er echt 0,0 van op de foto maar je hebt gelijk! Als ik het niet probeer blijf ik er maar aan denken

11 likes

Veel plezier haha! Heb je wel een goede pyjama enzo ook aan? Want je moet niet te koud worden he.

Haha jep, lange broek + trui + dikke sokken + dubbel dekbed dus neem aan / hoop dat dat genoeg is haha

3 likes

Ohh moet goed komen dan! Slaaplekker hahah. Laat maar weten hoe het was morgen ochtend. :blush:

Onzin bericht coming in;
Ik ben verliefd en tegelijkertijd jaloers op de krullen van mijn date.
En het is zo leuk dat hij van dezelfde muziek houdt. Eindelijk iemand gevonden die niet zegt ‘bahh’ als ik iets doorstuur :’)

12 likes

S’avonds at ik nog meer gebakken uitjes en ik weet niet waarom ik niet van de vorige keren heb geleerd. Geen goed idee voor je darmen dit…

Goedemorgen! Ik heb de nacht buiten overleefd hoor. Ik vond het lekker fris en werd ook niet mega vroeg wakker van het licht. Wel van een duif maar dat heb ik ook vaak als ik gewoon in bed lig haha

62 likes

Ahw een bejaard stelletje op t station.
Vrouw : Joehoee (naar haar man)
Man: Ja ik kijk maar de lichten
Vrouw: Wat doen die lichten dan?
Man : Schijnen.

17 likes