Wat je even kwijt wilt #25

Een van de leukste dingen aan vroeg beginnen op mijn werk is dat er mensen zijn die met hun ontbijt al aan 5 brieven van de belastingsdienst zitten :devilish:

1 like

Ik word altijd zo zenuwachtig van reizen al is het een dagje uit
 had met ook hele new york flashbacks haha.

1 like

Heerlijk dit weer, zit met een heel comfortabele trui aan in het OV.

Is het alweer tijd voor pumpkin spice?

5 likes

Ik heb nog wel eens een woordenwisseling met mijn date op Whatsapp en gisteren ging echt nergens meer over. Hij neemt Whatsapp ook veel te serieus en ik scheld hem te vaak uit wat natuurlijk niet oke is. Hij gaat dan ook dingen in dikgedrukte letters zeggen. Ik ken alleen hem die die optie gebruikt. Fuck! Damn! Tis Dan net Gordon Ramsay en ik zit dan heel suf het te lezen en ik heb het gevoel dat hij dan met een superboze kop voor z’n telefoon zit en dat vind ik dan een beetje grappig. :zipper_mouth_face:

idiot sandwich

13 likes

Ah lief, dankjewel! Ik schijt een beetje in mijn broek, maar het komt vast goed

1 like

vanochtend was ik het eerste uur alleen op kantoor, heerlijk!

Laatste dag werken voor de vakantie! Alleen is mijn vriend ziek en we vertrekken zondag, dus ik hoop dat hij snel opknapt.

1 like

De kat waar ik op pas ging vannacht in een kuiltje tussen mijn benen liggen en toen heb ik een scheet gelaten in haar gezicht, hehehehehe. sorrynotsorry

21 likes

Haha fijn he, ik begin bijna altijd een kwartier voor de officiële tijd dat je op mijn werk mag beginnen.
Kan ik in alle rust mijn thee drinken.

1 like

Mijn kind is echt een drama queen. Ze is aan het tekenen en vraagt of ik wil helpen:

‘Kan je het nog eens voordoen? Want mijn hoofd weet wel hoe het moet maar mijn hart snapt het niet meer’

:joy: Kind, je bent vier. Doe niet zo dramatisch haha

71 likes

Wtf ik zit bij mijn ouders dat oranje kanaal te kijken en ik zie dit.

Hoe cringe wil je het hebben :joy:

5 likes

Dank je wel :heart: Ja ze mag hopelijk vandaag weer naar huis. Ze zag er gisteren gelukkig een stuk beter uit dus dat is wel fijn!

2 likes

Sterkte! Hoe ben je er zelf onder?

1 like

Het gaat op zich wel beter nu. Ik ben vooral heel erg dankbaar dat we er nog op tijd bij waren. Ze hebben het ook echt bij toeval gevonden, dus kan echt niet dankbaar genoeg zijn dat ze nog op deze manier geholpen kon worden. Ik denk dat we een jaar later een heel ander gesprek hadden gehad. Ik hoop alleen wel dat ze nu echt beter gaat eten en voor zichzelf gaat zorgen, zeker nu ze nog naar 1 nier heeft. Ik ben nu al drie dagen bij mijn vader om voor hem te zorgen en hier alles te regelen, en blijf sowieso vandaag ook nog wel als ze terugkomt. Het is wel echt een hele fucking organisatie om hier alles te regelen haha. En die hond van mijn ouders is echt een fucking verschrikking. En ook is alles hier verrot of werkt niet. De keuken is een ramp om in te werken. Mijn god jonge ik weet niet hoe mijn ouders het doen hier :joy:

1 like

Ik heb een enorme to do list. En wat lig ik te doen: nog in bed.
Ik weet niet wat de handigste volgorde is dus doe ik maar niks. Ofzo.

2 likes

Ah heel veel sterkte! Ik heb zelf ook ervaring met zieke ouders en tijdelijk voor ze zorgen, dus als je ooit je ei kwijt moet, mag je echt altijd pb’en! Zorg ook goed voor jezelf, al is dat natuurlijk echt zo’n clichĂ© dat je altijd hoort. Ik hoop dat het lukt om wat orde te scheppen in de chaos.
Misschien kan die hond ergens anders logeren even?

1 like

Hij heeft Gvd inner circle gecopied.

Respectloos.

Ga echt stuk dat dat meisje half in een rivier staat omdat hij op de kade jofel aan het doen is. En waarom heeft ie een trui aan met een blouse er al in gestikt?

3 likes

Douchen is stap een. Ok nog 2 minuten :stuck_out_tongue:

1 like

Ahh dank je :heart:. Ja morgen neemt mijn zus het van me over voor een dag of twee, en we hopen dat mijn moeder dan weer wat op kracht is. We hebben ook echt geluk dat de winkel dicht is, want ik weet echt niet hoe we dat anders hadden gedaan. En die hond is zo ongetraind en verschrikkelijk dat je dat echt niemand anders kan aan doen helaas hahaha :joy:

1 like