Oh zo herkenbaar(en zo vervelend!) heb dit ook altijd zo erg. Echt een van mijn ADD kenmerken. Als ik veel te doen heb, verlies ik het overzicht en verlam ik en doe ik maar niks. Echt top. Maar bij mij helpt het uitieindelijk om maar ergens te beginnen, want als ik ergens begin ben ik vrij effectief met wat ik doe.
Hm… voor dingen buitenshuis is het inderdaad wat minder handig. Goed dat je nu een plan hebt! Dat geeft vaak al wat rust he?
Succes met je to-do lijst! Ik ga zo ook écht beginnen. Wij kunnen dit gewoon
(ook @midheavenmoon )
Hahaha hell yeah. Maar denk je dat zoiets goed blijft tot vrijdag als ik het woensdag maak? (In een afgesloten zak?)
Ohh denk dat ze wel wat slof worden dan… maar nog steeds wel lekker denk ik hoor. En 't gaat om de ervaring he 
Joe! Ik vond het heel leuk, fijne sfeer en wel toerisme. Een van mijn beste museumbezoeken ooit was daar in het museum over WOII.
Mijn vriendin ging toen voor een uitstapje richting de kust, volgens mij vond ze dat ook erg mooi!
Omg dit huis is vervloekt ik HAAT het zo erg. Eerst mijn vader zijn sta op stoel die niet werkt. Nu weer die vaatwasser OmFg ik word echt helemaal gek hier.
Ik vind het zo leuk als ik weer iets heb gekocht voor mijn terrarium.
Nog 6 weken geduld en dan heb ik eindelijk mijn nieuwe beestjes. Zin in!
Waarom heb ik mn werkmail bekeken.
Heb een hoge boete gereden en iets wat ik heb overgedragen aan een collega loopt in de soep. Kort mailtje gestuurd en niet meer aandenken.
En nu ben ik bang op meer boetes, betaal maar meteen.
Ik ben met mijn ouders en broertje in Callantsoog. We hebben 1,5 uur gewandeld en we zitten nu bij een tentje koffie en thee te drinken en het regent maar het is zoooo gezellig met elkaar. Is echt lang geleden
Heb net een mini vakantie geboekt voor het gezin, zijn we allemaal echt ff aan toe. Maar nu heb ik nog geen bevestiging binnen en ik word daar bloednerveus van
Als je nou van die alles in 1 blokjes gebruikt, en de vaatwasser geeft aan dat je glansspoelmiddel en zout moet toevoegen, dan hoeft dat toch niet? Want je gebruikt die blokjes toch al?
Ik wil dat dit weekend gewoon voorbij is.
Nieuwe OV kaart aanvragen:
“Foto’s met Snapchat-filter zijn niet geldig.”
Oeh leuk! Wat voor een diertjes krijg je?
Wonen in de binnenstad
naar de markt en spitskool, aardbeien, sperziebonen en de lekkerste trostomaatjes voor 4 euro. Love it.
Waarom is het zulk kutweer in augustus? Ik moest keihard fietsen omdat het zo hard regende, maar het was ook super klam in de lucht. Had een blouse en een regenjas aan en zit nu doorweekt in de trein, niet van de regen maar van het zweet. En ik moet nog Fucking lang en de trein is ook helemaal vol dus ik zit met Mn zweet bijna in de vrouw naast me. Toen ik Mn jas uitdeed had ik ook echt een zweetvlek onder Mn oksel die echt Mn halve tiet bedekt ook.
Wat een kutweer. Kunnen we niet gewoon een normale zonnige zomer hebben ipv deze herfstbuien?
Omg nu heb ik die kut vaatwasser gemaakt en die sta op stoel. Loopt het toilet weer over echt WTF!!!
Een vriend van mij gaat scheiden en het doet me zo oud voelen (naast dat ik het uiteraard heel jammer vind voor hem). Alsof ik in een nieuwe levensfase ben beland. Jaren terug had ik allemaal vrienden die trouwden en/of huizen kochten. Daarna de kinderen. En nu de scheidingen (lekker dramatisch, het gaat om 1 vriend).
Dat lijkt me echt bizar idd. Vind het al wat dat ik binnenkort een verloofd stel ken (als in zij moet nog gevraagd worden), laat staan gescheiden.
Ik vind een gescheiden vrouw of man echt klinken als 50+