Wat je even kwijt wilt #25

Ik snap niks van Snapchat. Ik heb iemand toegevoegd als vriend en gelijk een bericht gestuurd want ik moet diegene dringend spreken. Ik heb hier speciaal Snapchat voor aangemaakt :rolleyes:

Maar krijgt diegene nu het berichtje wel of moet ik eerst als vriend geaccepteerd worden? En wat als ik niet word geaccepteerd? Dan wordt mijn bericht nooit ontvangen? So many questions. Xoxo een ongeduldige oma die niks van Snapchat snapt

Hahahahaha idd :joy: Dat ze in dat water staat. Hij zit de hele tijd te zingen dat ze moet komen en zij heeft zoiets van:’ Nahhh sta hier prima’ :joy:

3 likes

Haha oh ik werk als postbode :postbox:

2 likes

Ja je moet eerst geaccepteerd worden voordat diegene het bericht kan lezen

1 like

Fijn! Hebben jullie een goede taakverdeling en overzicht van wat er moet gebeuren? Dat heeft mij altijd erg geholpen!

1 like

Ik werk zelf maar twee dagen in de week en voor mij is het meer een bijbaan. Als je echt per uur gaat kijken hou je bijna niks over (qua sorteren en bezorgen) maar ik vind 't meer een extraatje dus dat boeit me niet zoveel. Als je wel aan de standaard wilt voldoen die het bedrijf meegeeft dan moet je wel harder werken dan dat mogelijk is denk ik

1 like

Ja gelukkig wel wat er qua huis en mijn vader moet gebeuren, alleen weet ik nog niet wat voor zorg mijn moeder nodig heeft. Ik hoop daar vandaag wat meer over te horen! Ik zal sowieso vandaag nog voor ze koken en opruimen dan heeft mijn moeder daar vandaag geen zorgen meer over

1 like

Nog meer ongevraagd advies (in pyjama vanaf de bank): schrijf alles wat je moet doen op losse briefjes en pak er gewoon willekeurig 1. Dat wordt dan je eerste taak.

De credits voor dit idee gaan overigens naar een andere forummer (@pastelzwart, was jij dat nou?), die 6 dingen op aparte briefjes schrijft en zo een super productief uur heeft. Ik heb het geprobeerd en het werkte supergoed. Ga ik zo weer doen :smiley:

4 likes

Ik ga volgend weekend naar Lowlands en dan ben ik jarig. Wat zal ik trakteren?

1 like

Ah ja het zijn ook dingen buitenshuis die het best in een bepaalde volgorde gedaan/bezocht kunnen worden, dus heb nu een plan gemaakt wat het meest efficiënt is. Maar wel goede voor huishoudelijke taken ofzo!

1 like

Oh zo herkenbaar(en zo vervelend!) heb dit ook altijd zo erg. Echt een van mijn ADD kenmerken. Als ik veel te doen heb, verlies ik het overzicht en verlam ik en doe ik maar niks. Echt top. Maar bij mij helpt het uitieindelijk om maar ergens te beginnen, want als ik ergens begin ben ik vrij effectief met wat ik doe.

1 like

Hm… voor dingen buitenshuis is het inderdaad wat minder handig. Goed dat je nu een plan hebt! Dat geeft vaak al wat rust he?

Succes met je to-do lijst! Ik ga zo ook écht beginnen. Wij kunnen dit gewoon :muscle: (ook @midheavenmoon )

2 likes

34 likes

Hahaha hell yeah. Maar denk je dat zoiets goed blijft tot vrijdag als ik het woensdag maak? (In een afgesloten zak?)

Ohh denk dat ze wel wat slof worden dan… maar nog steeds wel lekker denk ik hoor. En 't gaat om de ervaring he :smiley:

2 likes

Joe! Ik vond het heel leuk, fijne sfeer en wel toerisme. Een van mijn beste museumbezoeken ooit was daar in het museum over WOII. :blush: Mijn vriendin ging toen voor een uitstapje richting de kust, volgens mij vond ze dat ook erg mooi!

1 like

Omg dit huis is vervloekt ik HAAT het zo erg. Eerst mijn vader zijn sta op stoel die niet werkt. Nu weer die vaatwasser OmFg ik word echt helemaal gek hier.

Ik vind het zo leuk als ik weer iets heb gekocht voor mijn terrarium. :heart: Nog 6 weken geduld en dan heb ik eindelijk mijn nieuwe beestjes. Zin in!

4 likes

Waarom heb ik mn werkmail bekeken.
Heb een hoge boete gereden en iets wat ik heb overgedragen aan een collega loopt in de soep. Kort mailtje gestuurd en niet meer aandenken.

En nu ben ik bang op meer boetes, betaal maar meteen.

Ik ben met mijn ouders en broertje in Callantsoog. We hebben 1,5 uur gewandeld en we zitten nu bij een tentje koffie en thee te drinken en het regent maar het is zoooo gezellig met elkaar. Is echt lang geleden

22 likes