Wat je even kwijt wilt #25

Heb net een mini vakantie geboekt voor het gezin, zijn we allemaal echt ff aan toe. Maar nu heb ik nog geen bevestiging binnen en ik word daar bloednerveus van

18 likes

Als je nou van die alles in 1 blokjes gebruikt, en de vaatwasser geeft aan dat je glansspoelmiddel en zout moet toevoegen, dan hoeft dat toch niet? Want je gebruikt die blokjes toch al?

Ik wil dat dit weekend gewoon voorbij is.

Nieuwe OV kaart aanvragen:

“Foto’s met Snapchat-filter zijn niet geldig.”

12 likes

Oeh leuk! Wat voor een diertjes krijg je?

1 like

Wonen in de binnenstad :smiling_face_with_three_hearts: naar de markt en spitskool, aardbeien, sperziebonen en de lekkerste trostomaatjes voor 4 euro. Love it.

2 likes

Waarom is het zulk kutweer in augustus? Ik moest keihard fietsen omdat het zo hard regende, maar het was ook super klam in de lucht. Had een blouse en een regenjas aan en zit nu doorweekt in de trein, niet van de regen maar van het zweet. En ik moet nog Fucking lang en de trein is ook helemaal vol dus ik zit met Mn zweet bijna in de vrouw naast me. Toen ik Mn jas uitdeed had ik ook echt een zweetvlek onder Mn oksel die echt Mn halve tiet bedekt ook.

Wat een kutweer. Kunnen we niet gewoon een normale zonnige zomer hebben ipv deze herfstbuien?

1 like

Omg nu heb ik die kut vaatwasser gemaakt en die sta op stoel. Loopt het toilet weer over echt WTF!!!

1 like

Een vriend van mij gaat scheiden en het doet me zo oud voelen (naast dat ik het uiteraard heel jammer vind voor hem). Alsof ik in een nieuwe levensfase ben beland. Jaren terug had ik allemaal vrienden die trouwden en/of huizen kochten. Daarna de kinderen. En nu de scheidingen (lekker dramatisch, het gaat om 1 vriend).

5 likes

Dat lijkt me echt bizar idd. Vind het al wat dat ik binnenkort een verloofd stel ken (als in zij moet nog gevraagd worden), laat staan gescheiden.

Ik vind een gescheiden vrouw of man echt klinken als 50+

Luipaardgekko’s :heart_eyes: Dus vanaf eind september ga ik in het fototopic de eerste weken allemaal gekko foto’s spammen haha. :sweat_smile:

1 like

Ik heb deze week van donderdagmiddag t/m zondag vrij en aangezien ik voorlopig niet dichter bij vakantie ga komen dan dit ben ik er zo gruwelijk van aan het genieten. Ik lig nu dan ook nog in bed met de regen op de achtergrond. Zo fijn.

4 likes

Had zelf nog wat potjes staan en potgrond heb ik ook altijd wel, heb mijne gewoon in vieren gescheurd en overgepot. Maar je kan ook dit doen:

3 likes

Aaah super leuk! Ik vind terrarium dieren echt fascinerend haha. Nu al zin in die foto’s :grin:

2 likes

Ik word alweer helemaal tureluurs van die kut DUO site en dat reisproduct gedoe
M’n haat van toen ik 2,5 jaar geleden nog studeerde komt meteen weer naar boven

Ik moet vandaag thuis werken, maar ik ben zoooo moe.

Ik moet echt iets gaan doen aan mijn gebrek aan energie.

Ja. Ik denk eerder aan 40+'ers, maar alsnog, daar ben ik nog lang niet, haha. Ik voel me nog maar net volwassen :joy: (ik ben 30, haha).

Like voor de herkenning van lompigheid haha. Nog leuker als mensen vragen hoe je aan die snee komt.

2 likes

Hoe is het gegaan?

@monkeyslut en @Zemraluani zijn jullie de twee hittegolven van dit jaar alweer vergeten? Al die droogte moet ook weer gecompenseerd worden natuurlijk.

3 likes

Er hangt een vervelende geur op m’n kamer en kom er maar niet achter wat 't is :frowning: