Wat je even kwijt wilt #25

Luipaardgekko’s :heart_eyes: Dus vanaf eind september ga ik in het fototopic de eerste weken allemaal gekko foto’s spammen haha. :sweat_smile:

1 like

Ik heb deze week van donderdagmiddag t/m zondag vrij en aangezien ik voorlopig niet dichter bij vakantie ga komen dan dit ben ik er zo gruwelijk van aan het genieten. Ik lig nu dan ook nog in bed met de regen op de achtergrond. Zo fijn.

4 likes

Had zelf nog wat potjes staan en potgrond heb ik ook altijd wel, heb mijne gewoon in vieren gescheurd en overgepot. Maar je kan ook dit doen:

3 likes

Aaah super leuk! Ik vind terrarium dieren echt fascinerend haha. Nu al zin in die foto’s :grin:

2 likes

Ik word alweer helemaal tureluurs van die kut DUO site en dat reisproduct gedoe
M’n haat van toen ik 2,5 jaar geleden nog studeerde komt meteen weer naar boven

Ik moet vandaag thuis werken, maar ik ben zoooo moe.

Ik moet echt iets gaan doen aan mijn gebrek aan energie.

Ja. Ik denk eerder aan 40+'ers, maar alsnog, daar ben ik nog lang niet, haha. Ik voel me nog maar net volwassen :joy: (ik ben 30, haha).

Like voor de herkenning van lompigheid haha. Nog leuker als mensen vragen hoe je aan die snee komt.

2 likes

Hoe is het gegaan?

@monkeyslut en @Zemraluani zijn jullie de twee hittegolven van dit jaar alweer vergeten? Al die droogte moet ook weer gecompenseerd worden natuurlijk.

3 likes

Er hangt een vervelende geur op m’n kamer en kom er maar niet achter wat 't is :frowning:

Ik: stress omdat ik mezelf maandag moet bewijzen met een eigen gekozen scriptie onderwerp gvd nog 3 jaar tot ik afstudeer
Ook ik: oooh super interessante post graduaat opleiding!! download brochure, volg de school op Facebook, stuur iemand die het studeert een berichtje

:roll_eyes::roll_eyes: Hallo fysicus, haal maar eerst je master binnen

10 likes

Het is ook serieus niet alleen het toilet, maar ook de douche en de gootsteen wtf man. Ik wil niet dat mijn moeder hier gelijk mee moet dealen als ze terugkomt.

Ik heb een nieuwe bijbaan bij mijn universiteit met de beste secundaire arbeidsvoorwaarden ooit: op alle universiteitslocaties gratis koffie :nerd_face: ik ben daar echt overdreven blij mee want ik moet vanaf september weer als een kluizenaar mijn scriptie gaan schrijven en koffie is mijn beste vriend :coffee:

16 likes

Hee ik wilde dit net typen. Mijn tshirt heeft nu aan de voorkant 2 tietvlekken en een buikvlek en mijn hele rug is doorweekt. Niet doordat mijn regenjas water doorlaat, maar doordat ik heb lopen zweten als een malle blijkbaar. Heb niet eens heel hard gewandeld :S

1 like

Ik ging een (beste zware) bestelling ophalen en toen vroeg die jongen/man of hij mee moest lopen. Hij bedoelde denk ik naar mijn auto, maar ik was lopend want woon er vlak bij. Toen wilde ik bijna zeggen ‘Je mag wel mee lopen, tenminste als je zin hebt om mee naar mijn huis te gaan’. Maar ik kon me nog net inhouden :’)

11 likes

Gatver, ik vind al m’n hele leven wraps lekkerder dan brood, niet helemaal vergelijkbaar maar toch. Ik zie het zelf wel een beetje zoals volgens mij wij in Nederland een boterham zien. Ik kreeg dus gisteren wat van iemand wat superlief is. Maar echt zo’n stuge wrap heb ik nog nooit gegeten, er zat ei en augurk tussen wtf. Wel bijna helemaal opgegeten hoor. Dus zal niet meer verder klagen en ik zit vol maar bestwel niet lekker. :persevere:

1 like

Sorry dat ik op een post van zo ‘ver’ terug nog reageer maar ik erger me super vaak in mijn wijk aan mensen die dit niet weten. Blauw heeft voorrang omdat die rechtdoor gaat. Zie het zo vaak mis gaan.

Dit heb ik ook altijd! Ga volgende maand met de Eurostar naar londen, dus ben benieuwd hoe zenuwachtig ik dan ben.

1 like

Als het een normale weg is, zou ik rechts voorrang geven

Ik wilde trouwens een kaartje kopen voor Lana del Rey d’r concert, maar ik vind de kaartjes pittig geprijsd.