Wat je even kwijt wilt #25

Het ziet er al aardig droog uit dus dat is goed. Voor de zekerheid nog even wassen met betadine kan geen kwaad, maar ik weet niet of ze dat toe laat. Even goed in de gaten houden of het niet gaat ontsteken de komende dagen want vechtwonden zijn vaak heel smerig.

3 likes

Ik heb vandaag drie handmaid’s tale afleveringen gekeken, toen Utopia van gister teruggekeken en nu ga ik door met the great British bake off.

1 like

Klinkt als n lekker weekend

2 likes

Wat lief! Sterkte :heart:

1 like

Mijn iPhone7+ is weg voor reparatie dus heb nu mijn oude 5s. Alsof ik een speelgoed telefoon heb :joy::sob: ZO KLEIN

is toch HEERLIJK ik mis soms hoe klein m’n iphone 4 was haha. Lekker makkelijk vast te houden en in je zak te stoppen

1 like

Altijd als ik ergens alleen op een bankje zit hoop ik dat er een lange knappe vreemdeling naast me komt zitten die vraagt waar ik over nadenk

Het gebeurt nooit

Echt jammer

22 likes

Hahaha ik kwam hier ook pas eeb paar maanden geleden achter :heart_eyes:

Heb dat jasje al 10 jaar :see_no_evil:

1 like

Ah neeee love zo groot! Ik doe nu 3x zo lang over berichten typen omdat ik met
mijn worstenvingers steeds verkeerd typ.

Ik heb net hetzelfde paar schoenen dat ik bij Zalando had besteld ergens anders besteld voor de helft goedkoper :sunglasses: Scheelt weer 50eu.

2 likes

Ik ga zometeen dronken bij Mcdonalds bestellen. Wish me lick.

9 likes

Die bikinibroek in de kont/string heb ik nu op zich wel geaccepteerd, maar vrouwen die er mee op surfplanken gaan staan, in bomen mee klimmen of op hun gemakje in de branding lopen, daar snap ik dus helemaal niks van. Helemaal niet als dat in een ver niet-westers oord is. Voelen ze zich niet ontzettend NAAKT.

1 like

Vind ik leuk +1

Ik ben sinds een paar weken eindelijk klaar met mijn studie en ben meteen begonnen met werken. Ik merk dat ik nog wel veel onnodige stress dagelijks meesleep omdat ik veel druk op mezelf heb moeten leggen om steeds door te zetten in het afgelopen jaar. Ik ben ver over mijn grenzen heen gegaan en leven met stress is nu gewoon geworden.

Heeft iemand tips om de transitie van studie naar werk makkelijker te maken of minder spanning te hebben? Ik wil de komende maanden zelfs geen vakanties inplannen want ik word daar al nerveus van. Het idee dat ik iets moet is vooral lastig, momenteel krijg ik meteen een error in m’n kop bij het idee van iets moeten. In mijn vrije tijd ben ik nu vooral bezig met persoonlijke balans maken, dingen voor werk aftypen en op insta zitten terwijl ik veel liever series wil kijken of een boek lezen. Omdat ik deze dingen zo lang niet mocht van mezelf, kan ik dat heel moeilijk oppakken.

1 like

Ik vond Perfect van One Direction altijd een leuk lied, maar eigenlijk is het gewoon ‘Je kan me bellen als je wil neuken, maar verder moet je niks van me verwachten’ en vind het nu een heel treurig lied.

4 likes

Sowieso geen werk mee naar huis nemen, zodat thuis echt een plek wordt voor leuke dingen en ontspannen. Als je nog werk hebt al de werkdag voorbij is, misschien aankaarten bij je leidinggevende, meenemen naar de volgende werkdag, of langer blijven, maar niet mee naar huis nemen, en voorlopig ook niet werkmail bekijken thuis. En misschien helpt het als je mensen bij je thuis uitnodigt om te chillen? Dat je hoofd eraan went dat thuis chillen is en niet werken en stress.
En natuurlijk gefeliciteerd met je afstuderen!

2 likes

Ik heb echt een elektrische rolstoel nodig. Ik wil gewoon niet meer lopen.

6 likes

Ik wordt morgen 30 en wilde daarom vanavond een feest geven. Maar iedereen is op vakantie/kan niet

er konden maar een man of 5. Dus heb ik het afgezegd vorige week.

Nu zit ik heel depri op de bank :pensive:

Dankje, ik ben een paar maanden geleden geëmigreerd en ken nog niet zoveel mensen hier en heb weinig behoefte aan afspreken voorlopig. Ik ben vooral benieuwd hoe mensen zich mentaal afsluiten van werk als ze thuis zijn en zichzelf de ruimte gunnen om zonder schuldgevoel iets ontspannend te doen.