Die bikinibroek in de kont/string heb ik nu op zich wel geaccepteerd, maar vrouwen die er mee op surfplanken gaan staan, in bomen mee klimmen of op hun gemakje in de branding lopen, daar snap ik dus helemaal niks van. Helemaal niet als dat in een ver niet-westers oord is. Voelen ze zich niet ontzettend NAAKT.
Vind ik leuk +1
Ik ben sinds een paar weken eindelijk klaar met mijn studie en ben meteen begonnen met werken. Ik merk dat ik nog wel veel onnodige stress dagelijks meesleep omdat ik veel druk op mezelf heb moeten leggen om steeds door te zetten in het afgelopen jaar. Ik ben ver over mijn grenzen heen gegaan en leven met stress is nu gewoon geworden.
Heeft iemand tips om de transitie van studie naar werk makkelijker te maken of minder spanning te hebben? Ik wil de komende maanden zelfs geen vakanties inplannen want ik word daar al nerveus van. Het idee dat ik iets moet is vooral lastig, momenteel krijg ik meteen een error in mān kop bij het idee van iets moeten. In mijn vrije tijd ben ik nu vooral bezig met persoonlijke balans maken, dingen voor werk aftypen en op insta zitten terwijl ik veel liever series wil kijken of een boek lezen. Omdat ik deze dingen zo lang niet mocht van mezelf, kan ik dat heel moeilijk oppakken.
Ik vond Perfect van One Direction altijd een leuk lied, maar eigenlijk is het gewoon āJe kan me bellen als je wil neuken, maar verder moet je niks van me verwachtenā en vind het nu een heel treurig lied.
Sowieso geen werk mee naar huis nemen, zodat thuis echt een plek wordt voor leuke dingen en ontspannen. Als je nog werk hebt al de werkdag voorbij is, misschien aankaarten bij je leidinggevende, meenemen naar de volgende werkdag, of langer blijven, maar niet mee naar huis nemen, en voorlopig ook niet werkmail bekijken thuis. En misschien helpt het als je mensen bij je thuis uitnodigt om te chillen? Dat je hoofd eraan went dat thuis chillen is en niet werken en stress.
En natuurlijk gefeliciteerd met je afstuderen!
Ik heb echt een elektrische rolstoel nodig. Ik wil gewoon niet meer lopen.
Ik wordt morgen 30 en wilde daarom vanavond een feest geven. Maar iedereen is op vakantie/kan nietā¦
er konden maar een man of 5. Dus heb ik het afgezegd vorige week.
Nu zit ik heel depri op de bank 
Dankje, ik ben een paar maanden geleden geƫmigreerd en ken nog niet zoveel mensen hier en heb weinig behoefte aan afspreken voorlopig. Ik ben vooral benieuwd hoe mensen zich mentaal afsluiten van werk als ze thuis zijn en zichzelf de ruimte gunnen om zonder schuldgevoel iets ontspannend te doen.
Hm ja, goede vraag wel hoor. Ik ben er zelf ook niet heel goed in.
Ik heb dat wel vaker gehoord van mensen, schijnt echt een rot vent te zijnš
Hahaha ja wel sneu eigenlijk. Hoop dat je vriend er overheen komt 

Die video 

(Nicki en Cardi hebben het duidelijk niet zelf uitgevonden allemaal)
@anon50122296 zo kut is dat he, aan midden in de zomer jarig zijn
Hoop dat je er desondanks morgen toch een leuke dag van kunt maken 
Ik heb een keer gehad dat ik mezelf vol stond te gieten met drank op een congres (was het eind en men werd geacht te netwerken) toen ik opeens naast me hoorde: āZeg Infidel, waar droom je van?ā.
Maar die was klein en mediocre.
Ik vind het irritant dat Paul zo de boventoon voert bij de the great British bake off. Prue is ook jury, waarom streeft niemand een handshake van haar na. Een keer gezien, bij Daisy, dat ze vroeg om een handshake van Prue dacht ik.
Kan me voorstellen dat het voor veel mensen lastig is
Wat jammer. Wilde je toch niet iets gaan doen met die 5 mensen of had je vooral zin om het met meer mensen te vieren?
Wat rot
je je verjaardag nog wel op een andere dag/manier vieren?
Alvast van harte gefeliciteerd in ieder geval 
Ik heb/had dat ook en sporten helpt echt. Ik ga dan vaak wel meteen uit werk of eerst even iets lichts eten. Maar niet te lang anders ga ik niet.
En meer lezen wil ik ook, wat ik nu doe is telefoon en afstandsbediening verder weg liggen en boek gewoon pakken.
En wat hierboven is gezegd, werk op werk laten.
Maak een openbare playlist op Spotify en noem die als de titel van de cd kunnen we allemaal meegenieten. 
Waar is hij nog je scharrel. Hij moet je in je waarde laten.
Nee serieus, als jij dat niet wilt vanwege angsten niet doen. Enige risico met angsten is dat je wereld kleiner word. Blijf jezelf uitdagen. Maar doe het niet als dit een stap te ver is. Rustig opbouwen, en je overwinningen vieren.