Jeeetje wat heftig en erg!!
Heeel veel sterkte en een dikke knuffel! Ik hoop dat de uitslag die jullie gaan krijgen zo goed mogelijk is 
Ik droeg gister en vandaag geen beha (wel een kort hemdje (tot boven navel)) en dat doe ik normaal dus nooit omdat ik grote borsten heb, maar ik vind het zo lekker en fijn
Wat erg… veel sterkte voor jou en je familie. Nou maar hopen dat de volgende resultaten meevallen… 
soms hebben mensen gewoon niet veel geld, hoeven ze niet gelijk tokkie te zijn toch?
Wow, wat heftig! Heel veel sterkte 
True true.
O, jammer! Ik hoop dat iemand anders nog een goede tip voor je heeft. Veel plezier alvast, Rome is een schitterende stad!
Ik fietste langs een viswinkel, hing er een briefje met de tekst: “Ik ben vissen, ben er morgen weer” 
This is Holland is echt mega leuk! Wel beetje toeristisch maar die ‘vlucht’ van 8 min is echt wel gaaf. 17,50 zou ik duur vinden maar wij hadden 2e kaartje gratis via AH uitjes (ns heeft zelfde actie nu).
Zondagavond en ik ben dronken. Echt geweldig.
Edit: ok aangeschoten, maar van 2 wijn wtf.
Buikpijn, hoofdpijn en ongesteld. Blehhh
Pff ik ben echt zo brak. Misselijkheid is echt killing
Altijd chill als ik moet eten in de winkel en een product tegenkom dat verkeerd gelabeld is. Free komkommer met tzatziki for me
Heel veel sterkte!
Wat een nieuws…heel veel sterkte 
Nog even een korte recap van het uitgaan in Antwerpen. Het was de verjaardag van deze zogenaamde rapper en we gingen met hem en zn vrienden naar de club. Meer anti conceptie dan deze video clip hadden we niet nodig . Mn kut had hierna zelf een poort gebouwd hahaha.
Ik heb vanochtend de zondagschool gedaan, en nu zitten er allemaal glitters en tuinkerszaadjes in mijn haar
Ik moet nog een eind reizen naar iemand en ik weet niet of diegene thuis is en of ik dus al onderweg kan gaan of niet. En er wordt niet opgenomen en niet op mijn whatsappberichten gereageerd. Hadden we maar een tijd afgesproken in plaats van “dan kom ik in de avond”.