Wat je even kwijt wilt #25

Pff ik ben echt zo brak. Misselijkheid is echt killing

Altijd chill als ik moet eten in de winkel en een product tegenkom dat verkeerd gelabeld is. Free komkommer met tzatziki for me

4 likes

Heel veel sterkte!

1 like

Wat een nieuws
heel veel sterkte :heart:

1 like

Nog even een korte recap van het uitgaan in Antwerpen. Het was de verjaardag van deze zogenaamde rapper en we gingen met hem en zn vrienden naar de club. Meer anti conceptie dan deze video clip hadden we niet nodig . Mn kut had hierna zelf een poort gebouwd hahaha.

5 likes

Ik heb vanochtend de zondagschool gedaan, en nu zitten er allemaal glitters en tuinkerszaadjes in mijn haar

3 likes

Ik moet nog een eind reizen naar iemand en ik weet niet of diegene thuis is en of ik dus al onderweg kan gaan of niet. En er wordt niet opgenomen en niet op mijn whatsappberichten gereageerd. Hadden we maar een tijd afgesproken in plaats van “dan kom ik in de avond”.

Heel veel sterkte @klaariskees

1 like

@klaariskees wat een verdrietig bericht, heel veel sterkte

1 like

@klaariskees jeetje wat enorm heftig nieuws. Heel veel sterkte!

1 like

Ik wil even zeggen dat ik jullie medeleven en berichtjes heel erg waardeer! Ik vind het lastig om met mensen in mijn omgeving hierover te praten, veel weten het ook nog niet. Het forum is dan echt heel fijn om het te delen en om afleiding te zoeken. :heart::heart:

20 likes

De muziek is van Enya!

1 like

Je hoort toch een taartje bij je naam te hebben als je jarig bent?

Ooh nu heb ik ook taart :grin:

5 likes

Ja alleen weet het forum niet magisch wanneer iedereen jarig is dat moet je toch echt zelf invullen haha.

13 likes

Ik dacht dat ik dat al eens had gedaan :yum:

1 like

Gefeliciteerd @Peppie @Quinn @Ohappyday @anon50122296 :partying_face:

7 likes

@klaariskees wat ontzettend heftig, sterkte

1 like

Dankjewel!! :blush:

Het leed wat geen ondertitel hebben heet

2 likes