Wat je even kwijt wilt #25

@klaariskees wat een verdrietig bericht, heel veel sterkte

1 like

@klaariskees jeetje wat enorm heftig nieuws. Heel veel sterkte!

1 like

Ik wil even zeggen dat ik jullie medeleven en berichtjes heel erg waardeer! Ik vind het lastig om met mensen in mijn omgeving hierover te praten, veel weten het ook nog niet. Het forum is dan echt heel fijn om het te delen en om afleiding te zoeken. :heart::heart:

20 likes

De muziek is van Enya!

1 like

Je hoort toch een taartje bij je naam te hebben als je jarig bent?

Ooh nu heb ik ook taart :grin:

5 likes

Ja alleen weet het forum niet magisch wanneer iedereen jarig is dat moet je toch echt zelf invullen haha.

13 likes

Ik dacht dat ik dat al eens had gedaan :yum:

1 like

Gefeliciteerd @Peppie @Quinn @Ohappyday @anon50122296 :partying_face:

7 likes

@klaariskees wat ontzettend heftig, sterkte

1 like

Dankjewel!! :blush:

Het leed wat geen ondertitel hebben heet…

2 likes

Ik ben aan het wachten tot mijn vriend in bad gaat zodat ik mijn nieuwe aankopen in de kast kan doen. Alsof ik weer thuis woon en stiekem mijn geshopte spullen mee naar boven neem.

We hadden afgesproken dat we zouden gaan sparen, maar ging vanmiddag met een vriendin naar de stad en zag opeens allerlei leuke dingen en opeens had ik nieuwe kleren nodig :sweat_smile:

21 likes

Ik voel zo veel paniek in mijn lichaam echt gadverdamme. Zo irritant. Merk gewoon steeds dat ik met aangespannen kaken op de bank zit. Vraag mij af of dit komt omdat ik morgen met een nieuwe baan begin. Ik ben niet bewust nerveus daarvoor, maar misschien dus wel onbewust.

Kan best. Ga ff lekker douchen of in bad!
Succes morgen :heart::heart::heart:

1 like

Wat lief, dankje! :heart::heart:Ik ga inderdaad even lekker zitten onder de douche en daarna hopelijk goed slapen haha.

1 like

Slaap lekker :heart::heart::heart:

1 like

Wat een verschrikkelijk nieuws! Ik hoop echt dat je nog goed nieuws krijgt en dat je moeder nog in het curatieve traject in kan. Ik ga voor je duimen, echt heel veel sterkte de komende dagen :heart:

1 like

Ik wou hier bijna gaan klagen dat ik een enorme spin zag net en daarna kwijt was maar paar minuten later zag ik hem weer en de kat ook en nu is het kattenvoer. :ok_hand:t2: Mijn kat. :heart:

9 likes

Is er iemand die het leuk vindt om morgen naar pulp fiction te gaan in Pathé Hij draait in elke Pathé, ik wil best een stukkie reizen :grimacing: