Wat je even kwijt wilt #25

Ik ben aan het wachten tot mijn vriend in bad gaat zodat ik mijn nieuwe aankopen in de kast kan doen. Alsof ik weer thuis woon en stiekem mijn geshopte spullen mee naar boven neem.

We hadden afgesproken dat we zouden gaan sparen, maar ging vanmiddag met een vriendin naar de stad en zag opeens allerlei leuke dingen en opeens had ik nieuwe kleren nodig :sweat_smile:

21 likes

Ik voel zo veel paniek in mijn lichaam echt gadverdamme. Zo irritant. Merk gewoon steeds dat ik met aangespannen kaken op de bank zit. Vraag mij af of dit komt omdat ik morgen met een nieuwe baan begin. Ik ben niet bewust nerveus daarvoor, maar misschien dus wel onbewust.

Kan best. Ga ff lekker douchen of in bad!
Succes morgen :heart::heart::heart:

1 like

Wat lief, dankje! :heart::heart:Ik ga inderdaad even lekker zitten onder de douche en daarna hopelijk goed slapen haha.

1 like

Slaap lekker :heart::heart::heart:

1 like

Wat een verschrikkelijk nieuws! Ik hoop echt dat je nog goed nieuws krijgt en dat je moeder nog in het curatieve traject in kan. Ik ga voor je duimen, echt heel veel sterkte de komende dagen :heart:

1 like

Ik wou hier bijna gaan klagen dat ik een enorme spin zag net en daarna kwijt was maar paar minuten later zag ik hem weer en de kat ook en nu is het kattenvoer. :ok_hand:t2: Mijn kat. :heart:

9 likes

Is er iemand die het leuk vindt om morgen naar pulp fiction te gaan in Pathé Hij draait in elke Pathé, ik wil best een stukkie reizen :grimacing:

afbeelding

8 likes

Ik zeg doen! :heart_eyes:

1 like

Ik zou zeker een keer met je naar de bioscoop willen maar Pulp fiction is echt niet mijn soort film :redface:

Een andere kan ook!! Ik vind alles leuk, lekker makkelijk :sunglasses:

2 likes

Kannieslape want morgen in m’n eentje op city trip. Heb echt het schoolreisjesgevoel van vroeger :star_struck:

17 likes

Leuk! Waar ga je heen?

Ik kan ook niet slapen omdat ik een onontdekte fascinatie voor inktvissen blijk te hebben en nu de ene documentaire na de andere aan het kijken ben.

5 likes

Lyon, een vriendin bezoeken dus ben niet heel de tijd helemaal alleen :grin:

Mijn vriend heeft ook een lichte obsessie met inktvissen. Ze zijn zo intelligent dat het bijna eng is :no_mouth:

2 likes

Octopussen zijn ook erg interessant!!

1 like

Woah herinnerde me ineens dit liedje, dat is lang geleden haha

6 likes

Ik ga in oktober een paar dagen naar spanje dan terug naar nederland en dan naar londen haha. De leventjee.

Mn spaarrekening huilt.

9 likes

Wat is de allerlekkerste wasverzachter kwa geur?

2 likes